Tapasin baarissa eilen erään pari vuotta vanhemman miehen, jonka luokse sitten lähdin yöksi. Yleensä nuo yhden illan jutut pitäisi ottaa yhden illan juttuina, mutta se tunne tämän miehen kanssa oli uskomaton. Enkä saa tätä mielestäni pois...
Olen vain nykyään tosi kyyninen millekään treffailuille, ja olen huono ottamaan yhteyttä, sillä pelkään aina sitä turhaa seulomista: käytte treffeillä, ihastut, näette kuukauden pari, ihastut lisää, ja homma loppuu kuin seinään. Tuntuu siltä, että ne tunteet on hukkaan heitettyjä, ja siksi se yhteyden ottaminen on itselleni vaikeaa. Enkä tiedä onko järkeä ottaakaan yhteyttä, voiko tuosta tulla mitään? Numerot tosin vaihdettiin miehen pyynnöstä.
Pitäisikö ottaa yhteyttä, vai unohdanko koko jutun?
Ottaako yhteyttä vai ei?
4
320
Vastaukset
- 618
Myöhemmin kadut jos et katso loppuun asti. Oliko yhteinen "sopimus" vain yhdenillan jutusta?
- Tyttö19v
Minä pohdin myös samantapaista asiaa. Olin eilen baarissa ystävieni ja heidän ystäviensä kanssa. Tanssimme ja yksi mukava mies otti minut yhtäkkiä kanssaan tanssimaan. Suutelimme ja tanssimme lähekkäin ja niin.. meno meni ehkä liian rajuksi siinä tanssiessa. Ystäväni sitten vei minut pois tilanteesta aikamme tanssittua ym, hän kertoi miehen harrastavan yhden illan juttuja ja minun pitikin sitten lähteä bussilla kotiin. En kerinnyt hyvästelemään tätä miestä ja nyt mietin pitäisikö minun ottaa tähän yhteyttä ja katsoa mitä tästä kehittyy? Tietenkin se kaivelee ja hatmittaa jos miehellä olikin vain yhden ilallan juttu mielessä..
- OmaLehmäOjassa
Hyvä että ystäväsi tuli "pelastamaan" sinut. not
- 25mies
Tottakai otat yhteyttä. Jos homma tuntu hyvältä, ei se varmasti ole väärin kokeilla. Miksi pitäisi jo nyt miettiä tulevaa? Miksi ette tapaile ja nauti toistenne seurasta hetki kerrallaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708