Dubai/Tjäreborg/ homehotelli

Susanna Kaukua

Unelmalomasta tuli home oire loma?
Varattiin Tjäreborgin paketti matka johon kuului suorat lennot ja hotelli Dubaissa.
Illalla hotelliin päästyämme huomasimme hotellin katossa 50cm leveän kosteus vaurion kuplivaa mustaa home kasvustoa /rihmastoa.soitin heti respaan ja sieltä lähetettiin pikkolo avainten kanssa huonetta vaihtamaan.Tutkittuamme huonetta huomasimme kylpyhuoneen saumoissa mustaa home pilkkua ja töhnää,yök.
4vuotias tyttömme oli jo nukahtanut kun pikkolo saapui ja tarjosi vastapäistä huonetta ja sitten vielä viereistä jossa sama juttu,emme hyväksyneet sitäkään.Hän pyöritteli päätään ja ihmetteli missä vika.Respasta meidät lähetettiin seuraavaan kerrokseen ja valitettiin ettei muita huoneita ole vapaana enää tänään,oli pakko jäädä siihen.
Aamulla silmät turvoksissa surkealle aamupalalle josta kaikki oli lopussa (tarjolla oli intialaista aamiaista).Tapasimme aamusta johtajan joka lupasi hoitaa meille puhtaan huoneen.olimme päivän kierto ajelulla ja illalla meidät siirrettiin huoneeseen jossa ongelmat oli maalattu umpeen ja uudet silikonit vedetty homeisten päälle,erottuivat keltaisesta silikonista.
Tjäreborg ei voinut asialle mitään koska heillä ei ole oppaita Dubaissa.Hotellista oli ilmoitettu että emme pitäneet huoneesta ja halusimme vaihtaa vuotavan hanan takia.
Olimme valmiit maksamaan enemmän jos pääsisimme parempaan hotelliin.Otimme kuvia homeisesta huoneista ja käytäviltä johon tjäreborg vastasi että hotelli ilmoittaa ettei hotellissa ei ole havaittu hometta ja ne ovat vain rakennustekniikasta johtuvia asioita.?.?
Ramee ketju on ilm.intialaisten omistama ja sen huomaa..selvisi siellä.
Hotellissa ei todellakaan ole ilm.wifi niin kuin sanotaan.
Uima allas on surkea en laittaisi sinne mitään,sijaitsee kaasupullojen keskellä takapihalla roskien vieressä.Melua hotellin ravintolasta joka kerrokseen,kuvat ei vastaa todellisuutta,huoneet rempallaan en antaisi yhtään tähteä,järkyn voimakasta hajusteita jolla peitetään..jotain muuta..mutta saimme hyvityksenä. 2%matkan hinnasta eli ihan 100€lahjakortti muodossa,,voi hel..pyysin uutta käsittelyä ja ilmoitin tyytymättömyyden korvaukseen..ei muutosta uskovat hotellilta tullutta viestiä kuvista huolimatta..petyin tjäreborg matkatoimistoon..ihastuin kuitenkin Dubaihin..en suosittele kyseistä toimistoa ja hotellia kellekkään.
Laitan kuvat varmasti jakoon katotaan onko kommenttia muilta..

1

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luumuko ?

      Juuri näin.
      Täreborg myy kattettomia lupauksia ja pyytää niistä vielä lisähintaa.
      Olimme alkuvuodesta vuonna 2014 useamman viikon Teneriffalla. Varasimme matkan Tjäreborgilta, perushotelli, hyvällä paikalla, 8. Krs kunnostettu, josta siis maksoimme lisähinnan.

      Huone 1, homeessa seinät ja katto, kuvottava viemärin haju kylpyhuoneessa ( siis remontoitu kerros). Opas totesi vauriot ja sitten huoneen vaihto. Ajattelimme, että upeaa, palvelu pelaa jne...

      Huone 2, sama kerros, kunnostettu kerros, josta siis maksoimme lisähinnan:
      Ikkunat teipattu ilmastointiteipilla ja pakkausteipillä.Ikkunat niin likaiset, että läpi tuskin näki. Ikkunan alla tasoite irti alustastaan eli kosteusvaurioita, taas.
      Ikkunan liukukiskot tosi saastaiset, kuvottavat. Tietyllä tuulella, ikkunat kolisivat ja pitivät kovaa melskettä, verhot sen kun heiluivat ja vilpoista oli huoneessa.
      Kylpyhuonessa silikonit irti, homehaituvia, ovessa maalit irti ja saranat ruosteessa.

      Parvekekaiteen niin ruosteessa, että pelotti.

      Ok, opas taas toteamaan vauriot.
      Ilmoitimme, että haluamme vaihtaa hotellia, maksamme erotuksen kohtuudella. Meille olisi sopinut myös kaupungin tai jopa saaren vaihto, koska olimme matkalla usean viikon. Halusimme myös parantaa hotellin luokitusta. Opas nyökkäili ja lupasi selvitellä asiaa, oli kuitenkin sitä mieltä, että ongelmia on, siis huoneessa.

      Seuraavaksi tuli kaksi tarjousta, toinen pääkaupungista, keskeltä kaupunkia, ilman All in (joka kuului siis nyt meille), toinen samasta kaupungista, keskeltä kaupunkia, ja lisähintaa olisi pitänyt maksaa.
      Kysyimme asiakaspalvelusta, mihinkähän lisähinta perustuu ja saimme seuraavana päivänä vastauksen, ettei mistään enää lomamme ajaksi löydy meille uutta hotellia.
      Lomamme oli siis jäljellä noin kaksi viikkoa.

      OpasPOIKA jopa kehtasi sanoa, ettei hän pysty nyt tähän hätään rakentamaan meille uutta hotellia. ...?..? ( Olemme siis kuitenkin ihan potentiaalisia matkustajia ja reissaamme paljon, oli muuten tosi loukkaavaa).
      Loppulomamme ajan siis asuimme tässä kuvottavassa läävässä. Oppaat eivät enää olleet missään yhteydessä meihin, hotellin toimesta mitään korjauksia ei siis tehty. Ällistyttävää !...

      Lisäksi:
      Ravintolassa, mieheni paino on noin 115 kg, istuessan kerran tuolille, SE HAJOSI ALTA, ja hän makasi lattialla, onneksi ei sattunut pahasti.
      Astiat / lasit olivat likaisia, posliinit (lautaset) olivat rikki ja lommoisia.
      Vesivuotoja ravintolan ja baarin katosta, siirreltiin vain pöytiä.. Niistä ei asiakkaille tiedostettu.
      Meillähän oli aikaa seurailla tapahtumia.....

      Surullisinta tässä oli, että meitä, turisteja voidaan kohdella näin.
      Nyt, odotettuamme lähes kaksi kuukautta, että Täreborg ottaa meihin yhteyttä- tuloksetta.
      Olemme siis tehneet asiasta nyt kirjallisen reklamaatioon. Ajatelkaapas, että Tjäreborgin automaattinen vastaus ilmoitti, että käsittelyssä voi mennä yksi (1) kuukausi.???? Tungosta on,, siis reklamaatioiden suhteen, eikös ??
      Ja, siis,,, asiakas ottaa aina yhteyttä, ei matkan järjestäjä ?..

      Tätä voi siis jakaa tiedoksi kaikille. Opiksi ja varovaisuutta, siihen, mitä ja mistä maksaa !,,
      Terveisin: kaksi matkaajaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe