Olen seurustellut ihanan naisen kanssa ja muutin hänen kotipaikkakunnalleen asumaan ja nyt olen huomannut...oikeastaan koko ajan tiesin etten haluaisi muuttaa sinne koska se on liian kaukana kaikesta, ystävistäni, perheestäni, unelmistani, kaikesta.
Kuitenkin sitten muutin ja olen saanut huomata että ahdistus tästä paikkakunnasta on kasvanut ja haluaisin palata takaisin sinne paikkakunnalle josta lähdinkin. Olen joutunut luopumaan liian paljosta... unelmistani ja kaikesta... ja mitään mitä tahtoisin elämältäni ei tällä tyttikseni paikkakunnalla voi toteuttaa. se ei tietty ole tyttikseni vika vaan oma tyhmyys että alunperin lähdinkään.
Tyttikseni ei suostu kompromisseihin, eikä suostu lähtemään tältä paikkakunalta minnekään..joten olen puun ja kuoren välissä.
nyt en tiedä mitä tekisin...jäädäkö vaan...vaiko lähteä ja aloittaa elämä sellaisena kuin todellisuudessa tahtoisin sen elää... ?
mikäs nyt eteen... ?
7
401
Vastaukset
- f*ck
kauan te olette seurustelleet? Kyllähän parisuhteessa toisen pitää ottaa toinen huomioon, ei siinä ole sen vaikemapaa. Oletko kertonut hänelle miltä susta tuntuu, ilman mitään syytöksiä?
Jos oma rakas ei voi hyvin, niin kyllähän se on selvä että asioita muutetaan siten että kummallakin on hyvä. Hyvin harvoin kummallakin on yhtälaiset vaateet asioista joten toinen voi aina joustaa.
Jos näin ei ole, et ole vain väärällä paikkakunnalla vaan myös väärän naisen kanssa.
Parisuhteen perusta on se että molemmat on onnellisia. Joten nyt vain puhumaan ja miettimään mitä voisitte tehdä että molemmat olisitte onnellisisa. Jos kummatkin paneutuu asiaan, löydätte varmasti oikean ratkaisun. Se puu ja kuori on sellainen omakeksimä tila missä vain ei uskalleta katsoa totuutta silmiin ja tehdä oikeita ratkaisuja. Jos sun tyttis on ehdoton eikä ole kiinnostunut sun onnellisuudesta, niin onko siinä oikeasti sellaista rakkautta minkä eteen olisit valmis kärsimään? Vai olisiko enempi vain sitten että toivot sen vähän riittävän kun onhan se parempi kuin ei mitään. Ei ole.
Älä kuvittele että rakkaus on sellaista että joskus tuntuu hyvälle ja joskus voi ajatella saavansa äänensä kuuluville suhteessa ja toiveensa jne. - oevoe...
Meillä vain on tällä hetkellä se tilanne että minä olen aina se joka joustaa ja luopuu... hän on ehdoton ettei voi muuttaa muualle eikä mitään. Hän on kuitenkin antanut minulle mahdollisuuden jos haluan lähteä voin lähteä. Ollaan keskusteltu asiasta mutta ratkaisua ei tule muun laista yhteistä. On vain joko tai.
- söpötyttö
Toisin sanoen kumppanillesi on siis kompromissin tekeminen kanssasi mahdottomampi ajatus kuin se, ettet olisi enää hänen elämässään.
Onko hänen sitoutumisensa sinuun niin vahvaa, että haluat ja voit laskea luottavaisin mielin tulevaisuutesi hänen varaansa? Onko parisuhteenne sellainen, että voisit sen vuoksi luopua mainitsemistasi unelmista ja muista sinulle tärkeistä asioista ilman, että tuntisit olosi katkeraksi 15 vuoden päästä? - söpötyttö
söpötyttö kirjoitti:
Toisin sanoen kumppanillesi on siis kompromissin tekeminen kanssasi mahdottomampi ajatus kuin se, ettet olisi enää hänen elämässään.
Onko hänen sitoutumisensa sinuun niin vahvaa, että haluat ja voit laskea luottavaisin mielin tulevaisuutesi hänen varaansa? Onko parisuhteenne sellainen, että voisit sen vuoksi luopua mainitsemistasi unelmista ja muista sinulle tärkeistä asioista ilman, että tuntisit olosi katkeraksi 15 vuoden päästä?Ja pakko vielä lisätä, että sinun mahdollinen lähtemisesihän ei sitten ole kenenkään luvasta kiinni, kuten varmaan tiedät. Lähtemispäätökselle et tarvitse kenenkään muun hyväksyntää kuin itsesi - et edes sen parisuhteen toisen osapuolen. Parisuhde, avioliitto tms. on vapaaehtoinen tila ja siitä saa poistua koska vain oman harkinnan mukaan.
- f*ck
joko tai on sulle annettu ratkaisu ja sehän on hyvin selkee. Hänelle se on ihan sama meetkö vai jäätkö, hänen panos on tuossa joko tai-ratkaisussa minkä sulle antoi. Onko se sellaista panostusta ja rakkautta minkä takia haluat jäädä? Älä turhaan venytä senttejä lisää mittaan joka on jo loppuun vanutettu. Muuta takaisin kotiisi ja katsele tyttöjä jotka ymmärtää paremmin suakin eikä vain itseään.
Älä jää roikkumaan, tuhlaat vain aikaasi.
- up+1
up
- Ötzi
No onks se jokin maanviljelijä tms, se sun tyttis?
Vai mikä pitää paikkakunnalla?
Jos ei mitään järkevää syytä, niin voipa tuo tulla sitten pienin askelin sinne sun uuteen paikkaan..Joitain vaan ahdistaa muutokset kerta-ajatuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1514929Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193555Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352851Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu972608Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101595Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1441470Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277