Oma tarinani!

19vpoika

Tarina alkaa ensimmäiseltä luokalta, menin pikkukaupungissa kouluun. Eka luokka meni jouluun asti hyvin, kunnes 3.luokkalaiset alkoivat kiusata. Potkimista, haukkumista yms. pääasiassa kotimatkalla. Kerroin opettajalle muutaman kerran, muttei yleensä uskonut, tai sanoi sen olevan vain leikkimielistä. 2. luokan talvella kerroin rehtorille, kun rehtorikaan ei uskonut, päätin vaihtaa koulua. Jouduin heräämään paljon aikaisemmin ja kulkemaan paljon pidemmän matkan, mutta pääsin kiusaajista eroon. Tilalle tulivat uudet, en kuulunut porukkaan enkä siihen päässyt. Sama jatkui 2. luokan loppuun asti, siitä huolimatta että kerroin monille opettajille. Vaihdoin koulua uudestaan. Uusi koulu oli jo parempi 3,4 ja 5 luokka meni hyvin, mutta sama alkoi 6 luokalla, olin paljon poissa, mutten jäänyt luokalle. Hain yläkouluun musiikkiluokalle ja pääsin sinne, monet luokalla tunsivat toisensa jo entuudestaan, mutta muutama oli kuin minä, ystävystyin nopeasti heidän kanssaan ja jäimme luokan ulkopuolelle, muuten kiusaamista ei 7 luokalla ollut, 8 luokka alkoi yllättävän hyvin. Tutustuin kouluumme tulleeseen uuteen tyttöön ja aloimme seurustelemaan, kauaa ei mennyt kun tyttö jättikin minut, olin surullinen ja taas usein poissa, 2 minua vanhempaa, 9 luokalla ollutta alkoivat kiusaamaan, pääasiassa haukkumista ja pahoinpitelyä, olin muutamaankin otteeseen lähellä itsemurhaa, keväällä tapahtui pahin, pojat huomasivat minut ollessani illalla kävelyllä, pimeässä illassa olin pian kulman takana hakattavana, onnekseni joku ohikulkija näki tämän ja soitti poliisit, muistan heränneeni sairaalasta, tiesin molempien poikien nimet ja he joutuivat tästä oikeasti vastuuseen. Sain korvauksia ja päätin käydä yläkoulun loppuun kotiopetuksessa. Asia onnistui ja 9 luokan jälkeen pääsin amikseen toivomalleni linjalle. Päätin talvella muuttaa omaan kotiin, perheongelmieni vuoksi, muutin n 300km poispäin entiseltä asuinpaikalta, hankin pitkän haaveissani olleen oman koiran joka oli ollut mahdottomuus vanhempieni ollessa allergisia. Koira oikeasti piristi paljon minua. Ulkoilin useammin ja tapasin myös nykyisen tyttöystäväni. Kävin amiksen loppuun. Aina itsemurhaa miettiessäni ja melkein yrittäessäni mietin, kuinka moni kuitenkin jäisi kaipamaan minua. Kuinka moni itkisi asian takia. Elämä kääntyy vielä hyvään suuntaan! Pysykää vahvoina. Kiusaajat ovat säälittävimpiä itse.

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aksu1

Hieno selviytymistarina. Arvostan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4300
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3993
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3468
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3400
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      106
      2415
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2278
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2149
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2149
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2119
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2014
    Aihe