Kämppistä/ kämppiksiä Espanjaan?

janzkuli91

Hei,

Oisko täällä ketään, joka ois kiinnostunu muuttamaan Espanjaan marras-/ joulukuussa puoleksi vuodeksi tai muutamaksi kuukaudeksi? Aikaa yms. ei oo vielä lukkoon lyöty, että siinä voidaan kyllä joustaa. Paikallakaan ei oo niin paljo väliä, mutta itseäni kiinnostaa esimerkiks Barcelona, Valencian alue, Andalusian alue ja Kanariansaaret. Mieluiten kuitenki lähellä merta jossain vähän isommassa kaupungissa tai lähellä isoa kaupunkia hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Kämppistä oon ajatellu ihan sitä varten, että vois vuokrata jonkun vähän isomman kämpän jostain hyvältä paikalta ja jakaa asumiskustannukset. Ja toinen syy on, että ois heti valmiina kaveri, jonka kans tutustua muihin ihmisiin ja paikkoihin.

Ite oon 22-vuotias tyttö Espoosta. Voin luonteesta yms. kertoa sit lisää kiinnostuneille, mutta oon positiivinen ja hyvä tyyppi hehe :D Oon tosi spontaani ja tykkään kokeilla kaikkee uutta ja erilaista. Mulla on aina kaikkia ihme ideoita päässä, joita haluun toteuttaa :P Yritän harrastaa kuntosalia ja lenkkeilyä, mutta se on jääny kyllä viime aikoina vähän vähemmälle. Tykkään kans musiikista ja laulamisesta tosi paljo. Ja ruoasta!! :D

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heka1977_

      Kiinnostaa toki jos pystyt lainaamaan oman osuuteni vuokrasta. Eihän sua häiritse jos aloitan kaljan ottamisen heti aamulla? Usein on nimittäin pieni kankkusenpoikanen yön jäljiltä. Tykkään nukkua yhdessä kun olen tottunut vetämään vähintään yhdet varvit per päivä. Joskus voi olla ettei ota eteen mutta luulen että kyllä sä keinot siihenkin keksit. Täytyykin ottaa suhun yhteyttä, kuule

      • pitäissaadajotain

        Heka1977 tässä Elma olen kypsässä iässä oleva Nainen isolla ännällä olen valmis ottamaan sinut asumaan kanssani mutta Eteen pitäis ottaa aika hyvin.Vuokraa en lainaa sen saat työlläsi kuitata jos eteen ottaa.


      • Heka1977_
        pitäissaadajotain kirjoitti:

        Heka1977 tässä Elma olen kypsässä iässä oleva Nainen isolla ännällä olen valmis ottamaan sinut asumaan kanssani mutta Eteen pitäis ottaa aika hyvin.Vuokraa en lainaa sen saat työlläsi kuitata jos eteen ottaa.

        Kyllä kiinnostaa mikäli mummukuume ei vielä ole ajankohtainen. Miehuus toimii kyllä, jos ei ole liian rankka putki takana. En lupaa mitään, olen äärimmäisen epäluotettava ja saatan kadota pitkäksi aikaa ilmottamatta. Voi olla että saatan pyytää vippiä silloin tällöin ja jos mut haluaa pitää maisemissa olisi viisainta joskus myös suostua.

        ps. en ole komea


      • Perdone.
        Heka1977_ kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa mikäli mummukuume ei vielä ole ajankohtainen. Miehuus toimii kyllä, jos ei ole liian rankka putki takana. En lupaa mitään, olen äärimmäisen epäluotettava ja saatan kadota pitkäksi aikaa ilmottamatta. Voi olla että saatan pyytää vippiä silloin tällöin ja jos mut haluaa pitää maisemissa olisi viisainta joskus myös suostua.

        ps. en ole komea

        Oletko unohtanut mitä sanat tarkoittavat?
        Väärä palsta seksiseuran hakuun!
        Ja vielä sotkeutua aloittajan keskusteluun tällä tavalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe