Auttakaa minua

prokuraattori

luulen olevani viisas ja fiksu, mutta on epäilys, että kaikki ei ole kohdallaan humeetikopassani.
Myös alapäässäni ei ole kaikki kohdallaan; eilen yskäisin rajusti, ja alapäässäni turahti. En tiedä, mutta lattialle tuli kasa ruskeaa liemimäistä tavaraa (en käytä housuja). Huolestuttavaa, mitähän ko. ruskea mahtaa olla? Tuntui, että se aivastaessani lähti päästä saakka....onko kyseessä ns. "ruskikset".

Olen kyllä kuullut, että jollakin voi olla pas....aaa päässä, mutta että minulla....ei ei.
Kyllä kyseessä on varmaankin ruskikset.

Mitenkähän ne niin löysästi lähtivätkin.....onkohan elastisuus mennyt, kun on tullut puuhailtua kaikenlaista peräkammareissa......

5

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet lapsellinen!

Vaikka me tiedetään sun taustat- ja tapasi, niin kyllä sulla silti pitäisi olla älliä niin paljon että säkin tajuaisit milloin kannattaisi laittaa piste "NÄILLE keskusteluille".
      Toisaalta voi ollakin- ja jopa uskon että olet se "trolli prokuraattori" ja sinulla ei näin ollen ole tiedossasi kaikki ne "sisäpiirin" jutut mitä asiassa on meneillään. Jos sinulla tippaakaan on inhimillisyyttä niin anna asioiden mennä- ja tapahtua omalla painollaan ilman noita trollauksia.
      Se henkilö jota noin "tuuttaat" ei ole ansainnut noita sun ilkeilyjäsi ainakaan viime aikoina! Hän käy kovia aikoja läpi nyt tällä hetkellä ja toivoisin että sinäkin sen ymmärrät!!!!! Jopa Minä olen nyt alkanut ymmärtää edes hiukan tuota tyyppiä ja kadun että aikanaan hiillostin minäkin häntä. Nyt toivotan vain voimia!!!!!

• Samaa mieltä!!!

Eikö jo kannattaisi mies jättää rauhaan kun se provosoituu jopa hyvänpäivän toivotuksista! Ei silti, kiva hänen kanssaan on ollut "vääntää" vaikkakin hän on ihan tahallaan kääntänyt ne "vainoamiseksi" ja jopa ihan kiusaamiseksi.
        onneksi "palstan poliisit" osaavat lukea ja tehdä omii päätelmiään!
        Olisi hienoo nähdä toi juttu "toisinkin päin"- eli kuinka palstan viranomaiset suhtautuu niihin hänen videoihinsa esimerkiksi ja siihen hanakkuuteen löytää kaikista vastauksista vainoajan- ja jopa kiusaajan!! =O

No, jotain kuitenkin kertoo se että mies on häipynyt- (tai lue) häivytetty palstalta.
        Ehkäpä hän nyt valmistelee sitä kirjaansa. XD

• Aloittaja34

No eipä todellakaan ollut tarkoitettu nimeltä mainitulle taiteilijalle, hän
        sentään tekee oikeaa taidetta...verrattuna moniin.

• prokuraattori

Asiahan on niin että tuo vika tuli siitä kun Markku Laitinen minua niin lujasti peräsuoleeni rakasteli :(

• ;-o

;-o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe