Poikani on kohtapuolin 4,5 kk ja tässä mietin, että mikä velli olisi ravintorikas ja pitäisi nälän poissa pidemmän ajan. Ollaan käytetty 1,5 kk maissivelliä, kun jo tuolloin oli kova imemään maitoa 1,5-4 tunnin välein. Nyt syö 2 tunnin välein ja aamuisin tunnin välein.
Nukkui sen johdosta yötkin paremmin, vaikka oli nukkunut jo 2 kk lähtien.
Nyt siis kysyn, että onko muita vellejä, mitkä pitää sen nälän poissa kuin se maissivelli? Kauravelliä oon kuullu jonkn antavan, mutta neuvolan mukaan sitä suositellaan 5 kk:lle.
Mitkä vellit ravintorikkaita?
3
130
Vastaukset 3
- oot juuri
tiheän imun kautena haksahtanut luulemaan ettei maito riitä vaikka riittäisikin.Kuinka monta tuntia ruokailuvälien pitää olla jos 4h ei riitä..
- se, jolla imetään
Tuo 4 tuntia on harvinaista, mutta siihenkin on menty.
Maitoa nyt kuluu vuorokauden aikana enemmän kuin sen 600 ml.- Ei tarvitse velliä
Onko kyseessä nyt siis korvikevauva vai miksi puhut 600ml? Vauvoilla tosiaan on 3-4kk vanhana tiheän imunkausi. Tilailer maitoa enemmän. Jos kyseessä on korvikevauva, vellissä on samanverran ravinteita. Jos imetät, on rintamaito parempi vaihtoehto kuin velli. Vellin ei siis kaiken järjen mukaan pitäisi nälkää pitää kauemmin kuin maidonkaan, vaikka koostumus on paksumpi. 5kk ikäisenä voi ruveta antamaan puuroa, siihen teillä ei enää kauaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302206
- 511009
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160897Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
- 67636
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.153634- 53627
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136586- 4549
- 6534
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463