Upea ilma!

koo7m

keittiössä istuskelen, ikkuna auki, mulla on tämmönen baaritaso ikkunan alla, pieni tuoli, läppäri siinä, poltin äsken yhden röökinkin sisätiloissa, puhaltelin kyllä kaikki savut ulos ikkunasta ja suihkutin vaniljatuoksua päälle, tää spontaaniteko johtui tosta upeasta paisteesta. Katselen etuovesta jotain kivaa piilopirttiä tunnin ajomatkan päästä, semmonen olisi kiva omistaa, tai ehkä joku vanha talo, sitä olisi kiva rempata, kuka tietää. Pitäisi myös tehdä ruokaa ja keksiä veljenpojalle joku lahja. Kaiken lisäksi suuri ikävä naista josta en oikeastaan tiedä mitään, en tiedä onko vapaa vai varattu, en tiedä onko täällä, mutta tiedän että on mun ajatuksissa. Lisäksi tiedän, että todella hienoa kun kesä kohta saapuu, mikä olisi hienompaa kun viettää kesä yhdessä ihmisen kanssa jota kohtaan tuntee, jotain suurta. Tämmönen ajatus ilmoille.

10

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minälähdenkohta

Samoin on täällä. Lähdenkin kohta ilmailemaan ulos. Ja samalla katsomaan onko toisilla ihmisillä hauskaa uutta kerrottavaa.

• olin ihan siinä

luulossa, että omaat terveet elämäntavat.

• Ap:llähän

meneekin kivasti, kun vaan selviäisi sen naisen olevaisuus ja sen myötä jonkinlaisen yhteyden vielä saisi.
      Onnen matkaan, kyllä se siitä selkenee.

• sauhuttelut seis

Lopeta se röökaaminen jos mitenkään pystyt, siitä seuraa paljon hyvää.

• insuliinionhuume

Insuliinin käyttäminen lainvastaiseksi välittömästi, on luokiteltu huumausaineeksi.
        20 vuotta vankilaa jos on diabeetikko ja käyttää insuliinia.

• olisikinhelppoa

Tupakoinnin lopettaminen on aika vaikeaa, jos on polttanut kymmeniä vuosia, kun nikotiiniriippuvuus on sitten luokkaa heroiinin käyttäjällä. Helpottaisi jos nicorettet olisivat ilmaisia ja 1 pilleri olisi yhtä tehokas kuin joku filtteritön sätkä.

• sauhuttelut seis

Joo mä tiedän, liiankin läheltä oon seurannut muutaman ystävän irtaantumisyrityksiä. Luojan kiitos en itse koskaan aloittanut, mulla tuli pää kipeäksi aina koulutaksissa jonka kuski poltti, niin eipä tehnyt mieli koskaan kokeillakaan. Paine oli kyllä valtava mm. siihen aikaan, kun seisoin röökijengin ringissä ainoana passivistina.

• olikarkkisenhienoa

Oli joo oligarkkisen hieno au-ring -ko ja hienoa ilmaa muutenkin ilmassa.

• HömppäN

Missäpäin sun hän on? Kuulosti tutulta sun teksti... Kai alan minäkin sekoon tähän palstaan..

• heikinhöpötyksiä

Ihmeellisen höpön hauskoja juttuja, heräsin viimeyönä johonkin, ilmeisesti postinkantaja toi postejaan, katsoin tietokoneesta että onko hassuja palstan "yökerho"-juttuja, heti tuli joku eläin -juttu eli ampiaiset ja sen sellaiset :)

Jos on tarpeeksi väsyksissä, niin syntyy hyvin huvittavia juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11281
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9058
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3744
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      74
      3664
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2410
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1933
    Aihe