omiin ajatusten kehittelyihin ja tyylivalintoihinsa kuin vaikkapa artikkelien laatijoilla .Hän voi tempautua asiasta toiseen näenäisen mielivaltaisesti mutta luoda silti tekstistä tasapainoisen kokonaisuuden halutessaan Esseusti voi valita rinnasukset muihin ilmiöihin ja viitaukset toisiin teksteihin. yms.
ilmeistä että tällä palstalla politoikkoijat eivät ole ymmärtäneet tätä tosiasiaa Subjektiivinen essee on Vapaaasti kirjoitettu sommitelma Kannataisikohan usemman itseään asiantuntijana pitävän ensin perehtyä äidinkieli ja kirjallisuus 512 sivuiseen kirjaan että teitä moniakaan ei tarvitsisi hävetä kun tässä on tärkeämpääkin tekemistä kuten nyt ensimäisenä huolehtia riittääkö minun riisi vain keitänkö nuudelit.
seuraava essee on taas sellainen että ihan kaikki ei tykkää, mut ei se mitään ole tottunut höperöitsijöihinkin :)
Esseisillä on suurimmat vapaudet
3
<50
Vastaukset
- hii ha hu
Yltäkylläisyydessä eläneitä ei varmasti huvita tieto että suomessa on Suuri joukko ihmisiä jotka ovat kasvaneet pienituloisena joilla ei ole elämäntapan käydä festareilla, klubeilla, risteilyillä kuin edes harrastaa Heidän sevitymistarinansa ovat kerrassaan kaiken muun hömpän edellä Sieltä köyhyydestä on valmistunut niin tohtoreita kuin tuomareista juoppoihin . Tämä höppä sukupolvi jota näemme yltäkylläisuudessä monesko kymmenes ruokaohjelma onkaan ei kaikkia kiinosta Eikä kiinosta muutkaan tositeeveet kuin olla peukalo pystyssä peukuttamassa milloin ketäkin pyytää sitäpaitsi suomessa ei eletä enää piika-aikaa että ihmiset olisivat hätävaroja kuin pelinappuloita joita tarvitaan aina kun pitää tositeeveessä ja muissa höppäohjelmissa äänestämään. Ne on rikkaiden ohjelmia kuten ruokaohjelmatkin tai vastaavasti kulinaritien joilla ei huolta huomisesta vain yksi harmoton ongelma mitä ne tänään söisi
Suomessa ei esimerkiksi hyväksytä kun ilomoittaa että ei minä en katso teidän viihdeohjelmia kuin fanita juurikaan yhtäkään "koko kansan " vähän muutakin tekemistä Yletä kuulin erittäin hyvän tosi kertomuksen muistaakseni lastenkirjailija sinikka noposen ( oliko nimi oikein ) siinä hänen tarinassaan tulee hyvin selville mitä yleensä lapset ja nuoret vieläkin tänä päiväntä tekevät kuin että tylsistyisivät netissä. Lastenkirjailija olisi hyvä pitää luoento lastenhoitajille kuin itseään asiantuntijoina pitäville niin tietäisivät mitä on olla lapsi ja nuori siksi hyvä oli hänen juttunsa ilman tyypilistä soppailuja vaikeaselkoisilla sivistysanoilla.
minun huumorintaju ei ole sama kuin "koko kansa " voin kyllä todeta että huumorikin on suomessa ala-arvoista ja typerää jos totta puhutaan.- huh huh
Että alkoi ottaa kupoliin vaikka ajattelin vain tyhmille kertoa aloituksessa mikä on essee. :) mun täytyy välillä huokaista jotta pystyn kirjoittamaan vielä "muutaman sanan " siitä miksi minun muka pitäisi näyttää nuoremmalta kuin olla jatkuvasti postiivinen Ketään eiole.
- hongkong
huh huh kirjoitti:
Että alkoi ottaa kupoliin vaikka ajattelin vain tyhmille kertoa aloituksessa mikä on essee. :) mun täytyy välillä huokaista jotta pystyn kirjoittamaan vielä "muutaman sanan " siitä miksi minun muka pitäisi näyttää nuoremmalta kuin olla jatkuvasti postiivinen Ketään eiole.
Iloinen ja positiivinen tuota hokevat useat sekä ilakoivat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta Minun ei tarvitse piste Hyvin on riittänyt asiallisuus ja ystävällisyys eikä yksikään ole minulle tullut sanomaan että tarvitsisi pissileenaksi lattautua. Olen iloinen silloin kun olen ja parempi kun omaa iloisuuttaan näytä kun sekin häiritsee peruspssiivisagressiivisa. Sitäpaitsi kun mielestäni itsessäni ei ole häivähdystäkään mikä saisi autoilijoiden päät kääntymään niin tänääkin ajattelin että varmaan leskenlehtiä ojanpenkalta katsovat. En itsekkään ensimäistäkään vielä ole huomannut, risut eivät kuitenkaan ole teitä varten kädessäni vaan keltavalkoiset höyhenpussit odottavat koivunoksiakin Kohteliaaksikin ovat autoilijat tulleet että "liikennepolisina" saan vähänväliä huitoa että menkää menkää eteenpäin.
Vaivielä ilkakoimaan pitäisi tuntemattomille vastaantulijoille jotta olisi hyväksytty tiellä kulkija On se ihmeelistä kun eivät osaa ikääntyä arvokkaasti enää. että saa hävetä joka päivä, kohta on kesä niin sittenhän voivat alasti kävellä paitsi itse en halua nähdä ensimäistäkään itsensä paljastajaa että turha edes kuvitella että normaalit tavaliset ihmiset olisivat kiinostuneita ilakoivista pissileenoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935