Herkkähipiäinen Jasmin blokkasi seiskasta. Erehdyin ihmettelemään miksi Denu tähän vuoden aikaan osti kesäsandaalit ja oliko sandaalit alessa.
woohoo. Love my simple life....
Jasmin M
21
109
Vastaukset
Tuskin erehdyit ihmettelemään, etköhän ihan tarkoituksella miettinyt ja piikkisi postannut. :)
Minä ajattelin erehtyä kysymään sinulta, että saitko kivatkin kikseet, kun noin nokkelan jutun keksit? :D- JassuMummunBody
JassuRassu on niin nolo, ei ystäviä. Vain vanhuksia.
- tekaritennis
JassuMummunBody kirjoitti:
JassuRassu on niin nolo, ei ystäviä. Vain vanhuksia.
Jasso voi ostaa paappalle reinot halpishallista.
- Ihmettelijä
Miksi luet näitä juttuja jos ne sinua noin kovasti häiritsevät?
Ihmettelijä kirjoitti:
Miksi luet näitä juttuja jos ne sinua noin kovasti häiritsevät?
Mikä saa sinut luulemaan, että nämä minua häiritsisivät?
Päinvastoin. :)
- Mielensäpahoittajat
Selvästi ne häiritsevät kun pitää takertua joka ikiseen sanaan mitä joku täällä sanoo ja yrittää vääntää väkisin riidanaihetta. Sitten esität muka ystävällistä olet niin kuin mitään et olisi edes sanonut. Joihinkin idiootteihin tuollainen uppoaa mutta ei fiksuihin, viisastelusi paistaa läpi.
Vedäpä välillä henkeä. :)
Minulle tämä on viihdettä. Tykkään kommentoida toisten kommentteja. Eivät ne minua häiritse, vaan päivastoin inspiroivat. Kiitos niistä. :)
Mietippä asiaa hiukan toiseltakin kantilta. Häiritseekö Jasminin kirjoittelu tämän ketjun aloittajaa, kun hänen täytyy jokaiseen Jasminin sanaan puuttua ja vääntää siitä jotain härnäystä? Taisi jossai jopa kertoa :), että on oikein hauskaakin härnätä tiukkapipo Jassua. :D
Toki noin nokkela ja humoristinen sananikkari ja vitsinvääntäjä kommentit väläyksistään on ansainnut. :D- Turhaa kitinää
fooruminikki kirjoitti:
Minulle tämä on viihdettä. Tykkään kommentoida toisten kommentteja. Eivät ne minua häiritse, vaan päivastoin inspiroivat. Kiitos niistä. :)
Mietippä asiaa hiukan toiseltakin kantilta. Häiritseekö Jasminin kirjoittelu tämän ketjun aloittajaa, kun hänen täytyy jokaiseen Jasminin sanaan puuttua ja vääntää siitä jotain härnäystä? Taisi jossai jopa kertoa :), että on oikein hauskaakin härnätä tiukkapipo Jassua. :D
Toki noin nokkela ja humoristinen sananikkari ja vitsinvääntäjä kommentit väläyksistään on ansainnut. :DMitä se sinua haittaa jos aloittaja puuttu Jasminin sanomisiin? Onko se sinun jokin velvoitteesi puuttua siihen? :D Anna asian olla niin se ei sinua vaivaa. Tämä on julkkisjuorut palsta jos et ole sattunut huomaamaan. Jasmin on julkkis joten hänestä saa täällä mainita. Sen ei pitäisi ihan hirveästi olla sinun elämästäsi pois :D
- LässynLässyn
fooruminikki kirjoitti:
Toki noin nokkela ja humoristinen sananikkari ja vitsinvääntäjä kommentit väläyksistään on ansainnut. :DTaidat olla työtön tuhnu.
- Katsopa peiliin
LässynLässyn kirjoitti:
Taidat olla työtön tuhnu.
Siinä puhuu toinen ;)
Turhaa kitinää kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa jos aloittaja puuttu Jasminin sanomisiin? Onko se sinun jokin velvoitteesi puuttua siihen? :D Anna asian olla niin se ei sinua vaivaa. Tämä on julkkisjuorut palsta jos et ole sattunut huomaamaan. Jasmin on julkkis joten hänestä saa täällä mainita. Sen ei pitäisi ihan hirveästi olla sinun elämästäsi pois :D
Ei se minua haittaakaan. Käytin sitä vaan esimerkkinä siitä, että sanoihin voi puuttua, vaikkeivat ne mitenkään ärsytäkään. Aivan vaan harrasteena. :)
Vai olenko ymmärtänyt väärin? Puuttuuko aloittaja Jasminin sanoihin siksi, että kyseinen nainen ärsyttää häntä niin suunnattomasti, että pitää hampaat irvessä keksiä jotain piikkiä? Tuo olisi valitettavaa, kun kuitenkin tuntuu niin vekkulilta hahmolta. :)
Eivätkä nämä minunkaan kirjoitukseni ihan täysi OT ole. Eihän juoruilunkaan kai pelkkää kuorohaukkumista tarvitse olla? Vaikka samanmielisten kanssa se tietysti kyhnyttävästi palkitsevaa onkin. Ja olemattoman särönhän nämä minun jorinani teidän hyminäänne kuitenkin vaan tuovat. :D- Koskee puolin toisin
fooruminikki kirjoitti:
Ei se minua haittaakaan. Käytin sitä vaan esimerkkinä siitä, että sanoihin voi puuttua, vaikkeivat ne mitenkään ärsytäkään. Aivan vaan harrasteena. :)
Vai olenko ymmärtänyt väärin? Puuttuuko aloittaja Jasminin sanoihin siksi, että kyseinen nainen ärsyttää häntä niin suunnattomasti, että pitää hampaat irvessä keksiä jotain piikkiä? Tuo olisi valitettavaa, kun kuitenkin tuntuu niin vekkulilta hahmolta. :)
Eivätkä nämä minunkaan kirjoitukseni ihan täysi OT ole. Eihän juoruilunkaan kai pelkkää kuorohaukkumista tarvitse olla? Vaikka samanmielisten kanssa se tietysti kyhnyttävästi palkitsevaa onkin. Ja olemattoman särönhän nämä minun jorinani teidän hyminäänne kuitenkin vaan tuovat. :DNo niin älä sitten suutu jos palstalaistet puhuvat Jasminista tai muista julkkiksista :)
Koskee puolin toisin kirjoitti:
No niin älä sitten suutu jos palstalaistet puhuvat Jasminista tai muista julkkiksista :)
Enhän toki tuosta edes kehtaa suuttua. Julkkispalstahan tämä on. :)
Te juoruatte julkkiksista, kuten minäkin teen, mutta sen lisäksi kommentoin välillä teidän anonyymien nikkienne mielipiteitä. Shän ei tunnetusti loukkaa ketään. Julkkiksiinhan nekin liittyvät, ja juoruihin, eli otsikon alla edetään. :)
Samaahan te teette minulle, vaikken sitä edellytäkään. Omat kommenttini ovat kuitenkin lähinnä vaan huomioita vallitsevasta foorumikulttuurista.
Kaikki tuo ilman kiukkua ja hammastenkiristystä. :D- Koskee puolin toisin
fooruminikki kirjoitti:
Enhän toki tuosta edes kehtaa suuttua. Julkkispalstahan tämä on. :)
Te juoruatte julkkiksista, kuten minäkin teen, mutta sen lisäksi kommentoin välillä teidän anonyymien nikkienne mielipiteitä. Shän ei tunnetusti loukkaa ketään. Julkkiksiinhan nekin liittyvät, ja juoruihin, eli otsikon alla edetään. :)
Samaahan te teette minulle, vaikken sitä edellytäkään. Omat kommenttini ovat kuitenkin lähinnä vaan huomioita vallitsevasta foorumikulttuurista.
Kaikki tuo ilman kiukkua ja hammastenkiristystä. :DOk, ei mua ainakaan mikään hierrä. Ihan hyvässä hengessä keskustelen asioista. En jaksa nillittää turhasta.
- Parempi ku ei huomat
Tuo fooruminikki on ihan selvä trolli mutta ei välitetä siitä vaan keskitytään itse aiheeseen :=)
- En tajua
Miksi pitää käyttää aikaansa paskanjauhantaan? Jos me palstalaiset ollaan niin ärsyttäviä sun mielestä niin miksi tuhlaat täällä noin paljon aikaasi? Olet aina palstalla, varmasti 24/7.
- Tyhjänjauhaja
Ihmettelen ihan samaa, kohta se varmaan tulee taas tutuun tapaansa viisastelemaan että enhän mä mitään blaa blaa blaa..ja tuhat hymiötä, ne ei kyllä peitä sitä vitutusta mikä tuolle trollille tulee kun sille sanoo asioista suoraan. Vai voiko kiistää ettei muka ole trolli? Kun se on sitä ilmiselvästi. Tää palsta on sen mielestä tyhmä (on tullut hänen viesteistään hyvin selväksi) ja ihmisetkin on täällä niin ärsyttäviä ja tyhmiä. Silti pitää tänne tulla ihan joka päivä ja kuluttaa aikaansa päivästä toiseen, eli varmaan ei ole sillä mitään muutakaan kuin täällä oleilu. Aika surkeaa elämää.
- SmartAss
Tyhjänjauhaja kirjoitti:
Ihmettelen ihan samaa, kohta se varmaan tulee taas tutuun tapaansa viisastelemaan että enhän mä mitään blaa blaa blaa..ja tuhat hymiötä, ne ei kyllä peitä sitä vitutusta mikä tuolle trollille tulee kun sille sanoo asioista suoraan. Vai voiko kiistää ettei muka ole trolli? Kun se on sitä ilmiselvästi. Tää palsta on sen mielestä tyhmä (on tullut hänen viesteistään hyvin selväksi) ja ihmisetkin on täällä niin ärsyttäviä ja tyhmiä. Silti pitää tänne tulla ihan joka päivä ja kuluttaa aikaansa päivästä toiseen, eli varmaan ei ole sillä mitään muutakaan kuin täällä oleilu. Aika surkeaa elämää.
Se on työtön tuhnu, kuten Jas, rumia luonteita.
- Ei taida kiinnostaa
SmartAss kirjoitti:
Se on työtön tuhnu, kuten Jas, rumia luonteita.
Miksi Jasmin ei ole koskaan mennyt oikeisiin töihin tai opiskellut itselleen ammattia, eikö hän pidä koulustusta tärkeänä asiana? Haluaako hän todella olla työtön ja yhteiskunnan tukia nauttiva lopun ikäänsä?
- löl
Ei taida kiinnostaa kirjoitti:
Miksi Jasmin ei ole koskaan mennyt oikeisiin töihin tai opiskellut itselleen ammattia, eikö hän pidä koulustusta tärkeänä asiana? Haluaako hän todella olla työtön ja yhteiskunnan tukia nauttiva lopun ikäänsä?
Sehän oli huonoissa ihmissuhteissa (=kännissä) sen ajan, mitä normityypit käyttää opiskeluun ja ammatin hankkimiseen.
Nythän se tekee politiikkaa, ettei ehdi.
- Harhaa
Mitään oikeaa politiikkaa Jasmin ei tee, sitä ei valittu edes Oulun kunnanvaltuustoon. Flaijereiden jakaminen ei ole mikään poliittinen ura, Jasmin on virheellisesti antanut ymmärtää puoluetovereilleen Briteissä että hän olisi tehnyt pitkään töitä Suomen politiikassa. Oikeastihan hän oli kahvinkeittäjänä kokoomuksen oikeille jäsenille, siinä hänen uransa politiikan parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573