Tähän asti Tuksu on vedonnut edesmenneen Julian viimeisiin sanoihin ja aiempiin puheisiin (jutut tietysti vaihtuvat Tuksun omien motiivien mukaan kulloisiinkin tilanteisiin sopiviksi).
Nyt tuoreimman seiskaliven mukaan Julia on alkanut puhua Tuksulle unien kautta. Ennustuksia, pahaenteisiä varoituksia, ivaamista ja herjaamista siis luvassa, nyt muka unessa puhuvan Julian suulla lausuttuna. Todellinen käsikirjoittaja on kuitenkin esikoistytär.
On tuo Tuksu kyllä ovela. Nythän se voi puhua ihan mitä skeidaa vaan täysin oman mielensä mukaan ja väittää Julian sanoneen tämän hänelle unen välityksellä. "Siis enhän minä, mutta kun Julia unessa....."
Hohhoi.
No niin: nyt Julia puhuu Tuksulle unessa
44
1282
Vastaukset
- mene syömään
Ja sinä uskot kaiken.
- okkigaam
Kyllä voivat: Kun hätä on suurin, sietä voi tulla apu.
Raamatussa sanotaan kaikenlaista, jopa ristiin puhumisesta löytyy se on VT puolelta ?
Raamatussa sanotaan: Rukoilkaa kuolleiden puolesta. Älä unohda sitä.
Ihmettelen sitä onko jo 5v kulunut. Oliko aivomalaria. Miten pääsi niin nopeasti sairaalasta jos oli.
Entä tuo kaunis sisko. Kukaan normi systeri ei kehu tuolleen... - Kooma
Tunkkii, sä et pääse taivaaseen. Viimeinen paikka menee Paavo Väyryselle. Ei täällä mitään erikoista ole. Kerro siitä kirjastasi, millaista täällä taivaassa pitäisi.
Pusi-pusi-kram
upeasti laihtunut sisaresi (o kg) - Sshhhh! jutut kesken
Siinähän keskustelevat, ei sen pitäisi ketään häiritä. Varsikin, jos toinen osapuoli on vähän hiljaisempaa sorttia ja toisella oikeesti viiraa päästä. Reilumpi annos viinaa varmasti auttaa keskustelun kulkua.
- 45hju2
Hullun horinoita taas. Tunkki ei ole taatusti laittanut senttiäkään koskaan mihinkään hyväntekeväisyyteen. On varmaan ainoa julkisuuden henkilö joka kertoilee miten laittaa rahaa eri hyväntekeväisyysjärjestöihin ja miten tulee laittamaan. Tuokin kertoo ämmän sairaasta luonteesta.
- Vainajan suu käy
En alkuunkaan pidä Tuksun tavasta puhua vainajan suulla.
- Kooman henki
Järkyttävä näky ennen häitä taisi olla Arto itse, mutta eihän juoppohullu morsian sitä tajunnut.
- kesä tulossa
Arto on hauska heppu, sellanen huoleton lapin mies.
- ei ole omaitsensä?
Käsittääkseni nuo sisarukset riiteli aikapaljon? Koskahan Julia alkaa huutaan Tuksulle sen unissa?
- Tifolo
Sitä ei tule tapahtumaan niin kauan kun Tuksu toimii sanansaattajana unimaailmansa ja todellisuuden välillä. Totuus ja Tuksu kun ei taida kulkea käsi kädessä...
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, voi empiirisesti ennustaa täydellisellä ihmistuntemuksella ja ennustajan lahjoilla siunatun Julian puhuvan "unissa" täsmälleen Tuksun toivomia asioita. Näissä "enneunissa" tullaan melko varmasti haukkumaan Jasminea, pyydetään että Tuksu saisi eläimensä takaisin (Bonzo mukaanluettuna), otetaan kantaa äidin ja isän toimintaan Tuksua kohtaan, varoitetaan petollisista tuttavista (Juha ja kumppanit), kehotetaan nostamaan rikosjuttuja erinäisiä ihmisiä kohtaan, lytätään koko kansan Johanna-kirja ja todetaan se törkeäksi valheeksi, kehotetaan matkaamaan ensisijassa Miamiin, kerrotaan kuka on varastanut Tuksun Victoria Secret'sin meikkipussukan, muistetaan haukkua Arto... Siis sitä ihan peruskauraa jota on saatu jo vuosikaudet lukea ja kuulla. - Taivaasta..
Tifolo kirjoitti:
Sitä ei tule tapahtumaan niin kauan kun Tuksu toimii sanansaattajana unimaailmansa ja todellisuuden välillä. Totuus ja Tuksu kun ei taida kulkea käsi kädessä...
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, voi empiirisesti ennustaa täydellisellä ihmistuntemuksella ja ennustajan lahjoilla siunatun Julian puhuvan "unissa" täsmälleen Tuksun toivomia asioita. Näissä "enneunissa" tullaan melko varmasti haukkumaan Jasminea, pyydetään että Tuksu saisi eläimensä takaisin (Bonzo mukaanluettuna), otetaan kantaa äidin ja isän toimintaan Tuksua kohtaan, varoitetaan petollisista tuttavista (Juha ja kumppanit), kehotetaan nostamaan rikosjuttuja erinäisiä ihmisiä kohtaan, lytätään koko kansan Johanna-kirja ja todetaan se törkeäksi valheeksi, kehotetaan matkaamaan ensisijassa Miamiin, kerrotaan kuka on varastanut Tuksun Victoria Secret'sin meikkipussukan, muistetaan haukkua Arto... Siis sitä ihan peruskauraa jota on saatu jo vuosikaudet lukea ja kuulla.Tuksu on kertonut lukevansa Taivas-nimistä kirjaa. Uskon että saadaan hyviä juttuja kun yhdistetään tämä kirja ja Julian viestit. Maltan tuskin odottaa!
- Isä meidän
Isä meidän
- PiipiLissu
Toimiiko/näkyykö teillä Hymyn keskustelupalsta? Minulla ei näy.
- ennustajaeukko?
Mihin muuten se yksi ennustaja katosi joka lupasin sen jonkun ison rahakortin ja komean miehen ja muuton ulkomaille vai miten se meni?
- ennustus2
Hetki Julian kuoleman jälkeen, kun itse rupesin Tukiaisten tempauksia seuraamaan, näin Johannan unessani, pussailin häntä ja puristin pebasta. Herättyäni oli hieman hämmentynyt olo. Ilmeisesti painajaiset muuttavat muotoaan iän myötä.
- Julle ei ole siellä
Tuksu 7.5.14:
”Vien Julian haudalle myös suuria enkelikoristeita, hautakynttilöitä, tänään ostamiani orkideoita ja orvokkeja, sekä yhden suuren enkeliveistoksen.
Juliahan ei ole enää haudassa, vaan taivaassa tällä hetkellä, mutta pelkästän vainajien hautoja tulee kunnioittaa!!!!!”- Tuksu 14.5. aamulla
Tuksu Facessa 14.5. aamuyöllä:
”Julia Tukiainen, kaunis särkynyt enkeli joka nukkui liian nuorena pois
Kerään kauniita kuvia Juliasta, hän oli viimeisten kuukausien aikana hyvin sairaan näköinenkin, ei ainoastaan kalmankalpea, vaan hänen silmistään oli loppunut elämä tavallaan. Mutta niitä kuvia en halua julkaista. Julian kuolinsyy on nyt selvinnyt, ja se liittyy vakavaan fyysiseen sairauteen.”
Julian kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/05/14/p18nrsrqeb88e1j5eav2118is8j1.jpg
- Hautarosvo
"...tänään varastamiani orkideoita ja orvokkeja, sekä yhden suuren enkeliveistoksen, joka oli vaikea pihistää..."
- Tuksu väitti Facessa
Tuksu väitti Facebookissa 28.5.14:
“Julia pettyi syvästi miehiin, siinä yksi kuolinsyy. Kirjoitan sen kirjan, Julia oli kultainen ihminen joka tapasi kokojan kamalia ja hyväksikäyttäjämiehiä.”- Selenan kappale
Tuksun kertoi Facessa 28.5.14:
”Julia rakasti myös tätä kappaletta, kyseinen upea laulaja ammuttiin vasta 23-vuotiaana, joku läski Ursulan näköinen hirviö tappoi hänet kateuksissaan.”
Selena: http://www.youtube.com/watch?v=KAufRfxKqtU&feature=share - "Hawaiji", sanoi Jul
Tuksu Facessa 28.5.14:
”Olen nähnyt tästä samasta asiasta unta nyt joka ikinen yö. Ainoa maa, johon kuulun tällä planeetalla on USA, ja joku lämmin osavaltio sieltä. Julian viimeinen sana suurinpiirtein ennen kuolemaansa oli: "Hawaiji".”
Britney Spears: http://www.youtube.com/watch?v=pt8VYOfr8To&feature=share
- 20+12
Vai oli Jullukan viimeinen sana tälläkertaa Hawaiji. Hyvinpä on tietoinen vaikka ei ollut edes paikanpäällä kun Jullukka potkaisi tyhjät. Tää tästä vielä puuttuikin että Jullukka alkaa avautumaan Tuksun suulla, sillä s a a t a n a n isolla suulla. Sen verta iso suu että kyllä siitä ulos mahtuu helposti kahden ihmisen puheet kerrallaan.
Usa:lla ei ole sijaa rikollisille, joten se siitä.- Koirat tietävät
Vain koirat, jotka olivat Julian kanssa Jolalshovissa, voivat tietää, mitä Julia korahteli viimeisiksi sanoikseen...
- Saattoi mullan alle
Tuksu Facessa 4.7. ”Rakas enkelini, kaunotar, kauniimpi kuin kukaan missi Suomessa, pikkusiskoni Julia Tukiainen jota tulen suremaan loppuelämäni ja kaipaamaan, vien heti kun pääsen Helsinkiin hänen haudalleen Malmille suuria enkeleitä ja hautakynttilöitä
- 3 koiraa ja Julia
Koirat tietävät kirjoitti:
Vain koirat, jotka olivat Julian kanssa Jolalshovissa, voivat tietää, mitä Julia korahteli viimeisiksi sanoikseen...
Läsnä siis olivat: Nassu, Bonzo ja Madeleine.
- Jokaikinen sec
Tuksu muisteli Facessa 27.6.14:
"Mutta nyt yhtäkkiä minulle tuli mieleen Julian viimeiset lauseet ennen hänen kuolemaansa. Hän ei ainoastaan halunnut muuttaa kanssani Hawaijille, vaan hän pyysi minulta, että lupaan yhden asian hänelle.
Hän sanoi: "Johanna, rakastan sinua. Lupaa minulle, ettet kuole alkoholiin."
Tämä lause on nyt päässäni jokaikinen sekunti kun alkoholihimo iskee."- Tuksu Facessa 4.7.
Tuksu Facessa 4.7.14:
"Ihania kokemuksia!! Kävin äsken kahden lapsen kanssa katsomassa kesäteatterissa Ruotsinmyllyssä "Kilpakosijat" näytelmän, olipas siinä vauhtia kun näyttelijät hyppivät vuorotellen jokeen joka oli täynnä lumpeita yms. en itse olisi mennyt sinne uimaan ja muutenkin vesi oli tosi kylmää!
Näytelmässä oli väliaika jolloin ihmiset menivät juomaan olutta, viinejä jne. ja pullot olivat suoraan nenäni edessä. Teki ihan mielettömän paljon punaviiniä, mutta otin kaulassani olevasta rististä kiinni ja ajattelin Juliaa.
Himo lähti ohi, ja ostin vichypullon.
Hirveän monet asiat ovat kiinni ihmisen luonteen lujuudesta ja omasta tahdosta, mutta ei tietenkään kaikki. Mutta olen onnellinen tästä viikosta, on ollut aivan mahtavaa ja nämä ihmiset kertakaikkiaan vieranvaraisia! Äsken oli ihan illallinen: kuhaa ja uusia perunoita. Mopsini juoksee ulkona innoissaan ihan saparo suorana!
Seuraavaksi sitten Ilomantsiin jossa odottaa ihana mökki saunalla järven rannalla ja mukaani tulee toinen ystäväni nimeltä Johanna joka on aina ollut täysin raitis. Hyvin menee!" - Riemuruutana
Tuksu Facessa 4.7. kirjoitti:
Tuksu Facessa 4.7.14:
"Ihania kokemuksia!! Kävin äsken kahden lapsen kanssa katsomassa kesäteatterissa Ruotsinmyllyssä "Kilpakosijat" näytelmän, olipas siinä vauhtia kun näyttelijät hyppivät vuorotellen jokeen joka oli täynnä lumpeita yms. en itse olisi mennyt sinne uimaan ja muutenkin vesi oli tosi kylmää!
Näytelmässä oli väliaika jolloin ihmiset menivät juomaan olutta, viinejä jne. ja pullot olivat suoraan nenäni edessä. Teki ihan mielettömän paljon punaviiniä, mutta otin kaulassani olevasta rististä kiinni ja ajattelin Juliaa.
Hirveän monet asiat ovat kiinni ihmisen luonteen lujuudesta ja omasta tahdosta, mutta ei tietenkään kaikki. Mutta olen onnellinen tästä viikosta, on ollut aivan mahtavaa ja nämä ihmiset kertakaikkiaan vieranvaraisia! Äsken oli ihan illallinen: kuhaa ja uusia perunoita. Mopsini juoksee ulkona innoissaan ihan saparo suorana!
Seuraavaksi sitten Ilomantsiin jossa odottaa ihana mökki saunalla järven rannalla ja mukaani tulee toinen ystäväni nimeltä Johanna joka on aina ollut täysin raitis. Hyvin menee!"Nää Tuksun raamatulliset haahuilut ovat varsin riemastuttavia! :)
- Raittiusristi
Tuksu Facessa 4.7.14:
Seuraavaksi sitten Ilomantsiin jossa odottaa ihana mökki saunalla järven rannalla ja mukaani tulee toinen ystäväni nimeltä Johanna joka on aina ollut täysin raitis. Hyvin menee!"1.7. ”Ihana uusi hopeinen risti kaulassani, muistan aina sitä katsoessani raittiutta ja edesmennyttä enkeliä Juliaa! Emelie Andersson on entinen alkoholisti joka auttaa minua raitistumaan. En mä nytkään mitenkään huonosti voi kuten kuvista näkyy! Ihan freesinä ollaan, ostin makeat rikkirevityt farkkuhaalarit!” http://oi59.tinypic.com/2ai31og.jpg
- Tuksu 3.7.
Tuksu Facessa 4.7.14:
Seuraavaksi sitten Ilomantsiin jossa odottaa ihana mökki saunalla järven rannalla ja mukaani tulee toinen ystäväni nimeltä Johanna joka on aina ollut täysin raitis. Hyvin menee!"Tuksu 3.7. aamuyöllä: ”Olen Jumalan suojeluksessa, vaikka osa ihmisistä minua vihaisikin ja pilkkaisikin. Julia on myös kanssani suojelusenkelinäni. Rauhallisia unia kaikille ja amen. Rukoilen joka ilta, Jumala pystyy tekemään suuria ihmeitä ja elämä voi muuttua ihan pienessä hetkessä.”
- Itsari peruutettu
Tuksu 10.7.14: ”Huomatkaa muuten hupparini teksti: "Choose LIFE",
ja niin teenkin kuten Julialle lupasin :)” http://aijaa.com/IsLoz7 - Julian toivomus
Tuksu Facessa 14.7.14:
"Julia toivoi että muuttaisimme maasta pois vain pari pvää ennen poismenoaan." - ori Eri-Aaroni
Julle ilmestyi minullekin unissani ja pyysi, että menisimme yhdessä Venäjän Karjalaan Lotinanpeltoon, jonne perustaisimme yhdessä hevossiittolan. Nyt on paperit vetämässä.
- Pellonlinna
Tällainen virkistäisi Lotinanpellon kaupungin toimintaa, sillä sieltä siirrettiin SU-hävittäjälentorykmentti pois vuonna 2009, koska kiitorata on kaupungin keskustassa kiinni, ja keväällä 2008 450 ilmataisteluohjusta räjähteli kentän ammusvarastossa.
- Maria Montazami
Tuksun kommentti 15.7. eräässä yhteydessä:
"Suomessa on paljon tabuja ja tekopyhyyttä (kuten tietty Jenkeissäkin), mutta otetaan esimerk. ruotsal. miljonääriäiti Maria Montazami jolla on blondatut hiustenpidennykset, vaaleanpinkit huulet, silkkarit, rikas mies jne. eikä todellakaan peittele rikkauksiaan.
Muistan että edesmennyt kaunis siskomme Julia vertasi että minussa on kuulemma vähän tämän kyseisen naisen näköä (kun olin blondi ja seurustelin sen ruotsal. liikemiehen kanssa, musta tulee kohta takaisin taas blondi:), mutta Mariaa vaan ihaillaan ja suorastaan palvotaan, mutta jos Johanna Tukiainen sanoo samoja kommentteja kuin hän, niin sieltä tulee vain haukkuryöppy niskaan.” - Charicea Jullelle
Tuksu SeiskaLivessä 15.7. mm:
"Suurimmassa osassa saduista muuten teemana aina hyvän ja pahan vastataistelu. Yksi lempiartistejani on Celine Dion ja siksi pidän myös lapsi-ihmeestä nimeltä Charice, jonka laulaman Titanic biisin Julia sai kuulla viimeisimpänä kappaleenaan.” - Pyhä kolmiyhteys
Tuksu, ET-Bella ja Julle (FB 16.7.):
"Olen muutaman vuoden nukkunut tuollaisen ihanan olennon vieressä joka vielä kuorsaa lempeästi ja tulee vielä usein rintakehäni päälle tai kainalooni nukkumaan ja on hyvin älykäs, sanotaanko olento, koska välillä mopsini ei edes vaikuta koiralta.......!!! Ihan kuin joku "ET" kuten Julia kutsui mopsiaan, tai sammakon, possun ja koiran sekoitus mutta jotenkin ihan hirveän inhimillinen! - Tuksu 20.7. ROI
Tuksu lounaalla Rovaniemellä 20.7. ”Lounaalla salaattia ja zero colaa.”
Joidenkin mielestä tätä asiaa ei saisi jauhaa, mutta rakas Julia on kokoajan mielessäni ja tuska sekä kaipuu nousee vielä enemmän pintaan jos olen yksin ja ilman seuraa.” Kuva: http://aijaa.com/rQJbgP- oliko pakko?
Kirjoitin pitkän litanian aiheesta oliko pakko, mutta pyyhin pois koska syyllinen jos kukaan tietää tunnossaan miksi tarina sai niin murheellisen lopun. Miksi soi kuolinkellot eikä hääkellot nuorelle naiselle.
- Sitkos
Tuksulla omatunto kolkuttelee piinaavasti.
- Tukiaiselle!
Johanna Tukiainen, vielä tulee Jumalan kosto kaikista hirviöteoista, mitä olet tehnyt!
- Tuksu 23.7. (7L)
Tuksu 23.7. (7L): ”Ihanan enkelimäisen Julian seinällä ollut taulu!
Olimme hyvin samanlaisia ihmisiä luonteeltamme, pidimme samoista jutuista ja sanoimme usein yhtäaikaa ääneen samat lauseet.
Eilen vein Julian haudalle silkkisiä ruusuja, etteivät heti ainakaan kuihdu siellä, aion jatkaa niin pitkälle kuin pystyn vieroitustani Tukholmassa. Jos se ei onnistu niin sitten vaikka se Minnesota hoito jne. Suurin osa viihdeartisteista alkoholisoituu tai ulkomailla he käyttävät paljon huumeita, jne.”
Kuva taulusta: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgfupqqm0g1qlo1eo91inqvbb4.jpg- Hautapaikka
Julian viimeinen leposija Malmin hautausmaalla on osoitteessa:
kortteli 31, rivi 2 ja paikka 45. http://aijaa.com/1M9aum
- viimeiset sanat
Julian viimeiset sanat ja kuiskeet kiertävät Jollashovin huoneissa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva183884Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102740
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7694
- 60673