KONTTI

Soffan ostaja

Tainnut yhdellä työntkijällä jäädä avajais kahvit päälle ! Tänään käytiin katsastamassa SPR:n huonekalutarjontaa ja yksi myyjistä oli normaalia avuliaampi ja ilmiselvästi pienessä simassa !!!

107

7330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko ylläri?

Juoppojahan siellä on

• Asiallista palvelua

Mitäpä sillä sitten on väliä, jos palvelu pelasi ja hommat hoituivat mukavasti. Aina olen tuolta saanut asiallista palvelua, ja tämähän on sellainen ns.matalan kynnyksen työpaikka jossa pyritään työllistämään eri sairauksia kokeneita kuntoutujia, pitkä-aikaistyöttömiä yms. ja on hyvä että heillekin paikkoja vielä tässä ulkomaisia sossupummeja suosivassa yhteiskunnassa löytyy. Tekemään täällä sentään työtä suunnilleen samalla teholla, monet enemmänkin, mitä kaupungin vakiduunissa olevat saikuttajat vuodesta toiseen. Aina on kontissa olleet tavarat siististi esillä ja mukava henkilökunta kun olen vieraillut. Spr nyt itsessään on melko mädäntynyt organisaatio, jossa ylivoimaisesti parasta on se että antavat mahdollisuuksia henkisesti vähemmän stressaavaan työhön heille joilla on elämässä muutenkin vaikeaa.

• Asiallinen.

Uskomattoman hieno kommentti. Kaikkea hyvää sinulle. Palautit uskoni ihmisyyteen.

• promillet nolla

Ja matala kynnys tarkoittaa sitä että saadaan luvallisesti seilata pienessä pierussa ? Olkoonkin mikä suojatyöpaikka hyvänsä ja kuinka suomalaisia kavereita tahansa niin ei ole mitään erityislupaa olla työpaikalla juovuspäissään !! Kuka ottaa vastuun jos jotakin tapahtuu ???

• promilleissa paras

Saahan eduskunnassakin päättää 5 miljoonan ihmisen asiat vaikka 4 promillen kaatokännissä.
        Tasa-arvon nimissä sallittakoon pikkusievässä asiakkaiden opastaminen myös.

• paljonmeluatyhjästä

Mitä kauheeta nyt Kontin myymälässä vois tapahtua??? :D :D Hahhah,,Ei kai siellä nyt ihmishengistä vastuussa olla? Big problem,, :D

• Anonyymi

Ota Hota se auttaa sano eno

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota Hota se auttaa sano eno

Hota ja Pax on parempi yhdistelmä.

• Vasemmanjalan saapas

Juttuhan on niin että Kontissa työskentelee myös vammaisia henkilöitä Esim yhdellä on afaasia eli puhe takertelee. Ei silti ole juovuksissa eikä edes juo. Kyllä aloittajaakin vaivaa jokin aivovamma joka pakottaa kirjoittelemaan sontaa lähimmäisistä.

• ihmisiä kaik ollaan

Täyttä asiaa kirjoittaa "Vasemmanjalan saapas". Maistissaolo ei ole sallittua niissä töissä ja se sääntö voi parhaimmillaan auttaa alkoholiongelmaiseltakin elämän raiteilleen.

• Kar1

Samaa kun aloittaja olen huomannut erään kirpputorin pitäjästä... Välillä käy liiallakin energialla ja aamulla haisee vanhalle viinalle , lisäksi kädet tärisee kun ottaa tilitystä. Kyseessä ihan nais henkilö seuratkaapa vaan!

• kirputusta

Kirpputorilta saa kirppuja...

• Ettei vaa hah-hah

vetäis piriä, akat jää siihe helposti koukkuu.

• ent.paha juoppo

Eipä tällä ukolla aiemmin ole ollut vanhalle tai ehkä enemmänkin tuoreelle tuoksahtavaa " afaasiaa " Eikä kirjoitus mitään sontaa ole,tosiasia ! Ja jos tosiaan autetaan alkoholistia palaamaan norm.elämään työskentelemällä kontissa ja samalla sallitaan juopottelu niin metsään mennään ! Mutta tämä on tätä päähänsilittelyä kun kukaan työtovereista eikä muistakaan uskalla puuttua asiaan !

• Deadlift

Jos tällä tarkoitetaan erästä vanhempaa miestä joka muuten työskentelee VAPAAEHTOISENA niin ei todellakaan ole ollut juovuksissa puheääni kyllä on kuin juopuneella.

Joten voitte lopettaa paskanjauhamisen SAATANAN ÄÄLIÖT!!!

• PR90

Helunako se täällä huutelee?

• ukkelinkukkeli

Se huutelee missä millonki. Lienee pelastavasa maailmaa porista käsin...yksinään

• Vitun narkki

No kamapäissään sitten.

• köyhä

olis hinnat edes kohdillaan, mutta ei.RYÖSTÖÄ. tavarat saa lahjoituksena eli halvemmalla voi myydä. ne on käytettyä tavaraa. kirpputoreiltakin saa halvemalla.Ei kaikilla ole edes varaa maksaa tuollaisia hintoja. hinnoittelijat vaihtoon::::

• toinen köyhä

Samaa mieltä!!

• Joskus näin :)

Juurikin maksoin Tapio Wirkkalan vadista 3e!!! Arvo tällä hetkellä 95e :)

• Deadlift

No vittuako sit täytyy kontissa käydä jos liian kallista on!

Porilaisten täytyy nyt tunnetusti saada kaikki ilmaiseksi ja vielä peseennuolenta päälle!

• Trikkimikki

Kontti on aina ollut hyvä ja siisti paikka eikä ikinä valituksen sanaa henkilökunnasta. Mitä ihmettä se haittaa jos joku oikeasti vähän olisikin tuoksahtanut? Minä en ole sellaista havainnut ja usein olen käynyt. Hinnat ovat kohdallaan ja tavara siistiä.
      Jopa kassalla naiset ovat asiallisia ihan toisin kuin tavallisissa kaupoissa Lidliä lukuunottamatta. Saksalaisessa on aina kohteliaita kassoja

• Juttituttifrutti

Kyllä ne hinnat ovat ihan pilvessä. Hinnoittelija on kuulemma joku vanha ja väsynyt huutokauppameklari. Kun ei enää hauku muijaa ja anoppia niin nyt hinnoittelee kipat Airion hinnaston mukaan.

• pohdiskelija

Olen tässä miettinyt kontin ja muidenkin vastaavien kauppaketjujen poliittista näkökulmaa tässä maailman tilanteessa, ja vastaukset näihinkin ovat melko moninaiset ottaen huomioon tukiaiset ja muut mitä esim, iso-britannia on maksanut avustuksenakin viimeisen 20 vuoden aikajaksolla myös muille instansseille. On Uniceffiä, sotaveteraaneja, vietnamin veteraaneja paljon rauhanturvaamistoimintaa afrikan mantereella ja muillakin mantereilla jotka ottavat oman osansa koko ajan valtion kustannuksella pienevästä avustuspotista. Libanon esimerkiksi ei ole viimeisen 70 vuoden aikana antanut rahallista avustusta lähimainkaan siinä mittakaavassa mitä suomi, ja silti sinne riittää lähes lipyan veroisia tukipaketteja useimmista eu-maista isonbritanian lisäksi. Pitäisi enemmän otta huomioon teiden kunto ja lapsilisien suuruus suomessa ja samoin auttaa konttia ja muita ylimaankansallisia ketjuja pääsemään paremmin mukaan siihenkin kulutushysteriaan tukiaisten (ei johannan) muodossa vielä ennen seuraavaa vaalikautta ja kesälomia.

• Nyt parempi vai?

Eniten kontissa (porissa) huolestuttaa uskovaisten räikeän törkeä suosiminen. Työsopimukset tehdään suullisesti jossain uskovaisten tilaisuudessa ja joku toinen henkilö, vaikka olisi pätevämpi jää joko odottamaan seuraavaa vapaata paikkaa tai kokonaan ilman työsopimusta. Jos kontissa asioi uskovainen, esimies hoitaa myynnin puoli-ilmaiseksi ja ottaa sitten alennuksen takaisin, ei uskonystävältä joka joutuu asioidessaan maksamaan täyden (kovan) hinnan. Tilanne on nykyään toivottavasti toinen, mutta muutama vuosi sitten tämä oli tosiasia. Kontti vielä muutti 2014 uskovaisten hallinnoiman halpa-hallin viereen, joten yhteistyö on taattu. Punaisen ristin pitäisi olla tasapuolinen järjestö, eikä mikään uskovaisten temmellyskenttä.

• asiaa 10

Työntekijät ei ole samanarvoisia keskenään.jotkut saavat jatkoa työlleen,useimmat ei.Uskovaiset suosivat toinen toistaan.Vastapalveluja tehdään uskonnon nimissä.Olen kuullut,että asiat eivät ei ole sitä miltä näyttää.

• ajatus

MITEN SAISIN ALENNUSTA ESIMIEHELTA ? Pitääkö olla metodisti

• kyllä

kyllä

• kyllä

kyllä

• Anonyymi
        kyllä kirjoitti:

kyllä

Metodistit alennetaan joka kokouksessa.

• Deadlift

Uskonto on mielen virus!

• aikku 3

En käy kontissa, enkä mene koskaan..

• eilahjoituksia

Ihme touhua Porin kontissa. Äijää seisoo tai istuu rykelmänä paikassa niin ettei tavaroita näe. Viimeksi kun kävin niin ukko seisoi keskellä lattiaa kuin patsas oven edessä ja kun meikä tulee ovesta sisään, tämä lähtee seuraamaan?!?!?! Siis ihan oikeesti?
      Muutenkin sama tavara seisoo siellä kuukaudesta toiseen, uutta ei tule, vanha ei lähde. Rikkinäistä tai huonokuntoista laatua tarjotaan lähes samaan hintaan kun kaupasta saa uutta? Eli jos sinne tulee uutta, mihin ne menevät?
      Porin kontissa on paljon tavaraa ja porukkaa, jolla kukaan ei tee mitään. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
      Ja on muuten varmaa etten tämän jälkeen laita latiakaan SPR:n keräyksiin.

• onnellinen8krs

Yllättikö? Spr on syöpää. Puheenjohtajalla 10 normikeskitulosen palkka ja A8 audi spr nimissä.

• vampyyrifirma
        onnellinen8krs kirjoitti:

Yllättikö? Spr on syöpää. Puheenjohtajalla 10 normikeskitulosen palkka ja A8 audi spr nimissä.

Kyllähän se hiukan.
        Eli ihmiset luovuttavat ilmaiseksi verta, ainakin Suomessa, ja SPR käärii rahat myymällä sitä eteenpäin. Kuinka suurista bisneksistä tässä on kyse?
        Suomi24 on taas sohlannut ihan urakalla.

• ällöttäväähyihelvetti

Siivoamisen vois alottaa työntekijöistä. Ulos vaan kaikki, jotka haluavat olla lähinnä haitaksi. Onko siellä yleensä työnjohdolla minkäänlaista otetta tosta porukasta?

• HansaPena

Ei se ole Kontin työtekijöiden vika että SPR:n johtoporras on täynnä korkeita palkkoja sekä hyviä etuisuuksia itselleen haalivia paskiaisia. Lopetin kaiken yhteistyön SPR:n kanssa kun eräs järjestön johtaja haukkui Thaimaan tsunamissa suomalaisia auttaneita nuoria miehiä, tuo vitun kallispalkkainen hyypiö ei itse tehnyt muuta kuin louskutti leukojaan kun piti autaa ihmisiä hädässä. Luovutan taas verta heti kun verenluovutus siirtyy pois SPR:ltä eli järjestö ei pääse enää vetämään välistä veribisneksessään.

• vampyyrifirma

Eli ihmiset luovuttavat ilmaiseksi verta, ainakin Suomessa, ja SPR repii siitä rahat myymällä verta eteenpäin. Kuinka suurista bisneksistä tässä on kyse?

• vampyyrifirma

Eli ihmiset luovuttavat ilmaiseksi verta, ainakin Suomessa, ja SPR käärii rahat myymällä sitä eteenpäin. Kuinka suurista bisneksistä tässä on kyse?

• vampyyrifirma

• Anonyymi

Kuukkarissa pidetään silloin tällöin verenluovutus talkoita. Sieltä on saatu hyvää ainesta luovutusta ajatellen. kun sieltä kerätyssä veressä on jo valmiiksi rauhoittavia lääkkeitä, opioideja sekä pakkasnestettä.
        Jos luovutuksen kohde on vaikka avantoon pudonnut ja kylmä, niin alkaa heti roppa sulamaan.

• vampyyrifirma

• vampyyrifirma

• nuuskamuikkunen555

Elikkäs suomalaiset luovuttavat verta ilmaiseksi ja SPR käärii rahat myymällä sitä eteenpäin. Kuinka suuresta liiketoiminnasta tässä on kyse?

• hoplaatihoi

hoplaa

• viinakontti

Porin kontissa on todellakin muutama alkoholiongelmainen työntekijä. Olkoonkin sitten mitä kuntoutujia tahansa, olisi jollakin tavalla johdon puututtava asiaan ja pistettävä kyseiset alkkikset kilometritehtaalle. Mutta ei, leijonapullo vaatekasassa piilossa, rohkaisuryypyt kunnei kukaan huomaa. Pullo löytyi, mutta keneltäkään ei kyselty pullon alkuperää ja viinanhajuiset törpöt edelleen töissä. Olisi varmaan ihan raitistakin porukkaa tulossa töihin. Ei ummarra

• HalpaaHörppyä

Suomalaiset ovat maailman onnellisinta kansaa.

Onnensa ottavat jotkut viinapullosta, hörppy kerrallaan.
        Toiset ottavat onnensa kuntoutujia (hinta 9e/pv) hyväksikäyttäen , miljoonia ja miljoonia euroja bisneksenä pyörittäen ja rahalla taskunsa täyttäen.

AH, mikä vallantunne.
        OI, tätä onnea. OI, tätä onnea.

• Vertaonvähänjäljellä

Kontti on SPR:n. Joten kaikista rahoista jonka ne keräävät menee 95% johtajien taskuihin. Minun rahat ei enää mene. Olivat sitten kännissä tai ei.

• parhaatpäältä

Työntekijät syövät kuormasta.Osaavat tehdä sen taidolla kiinni jäämättä.Pienissä piireissä toimii hyvävelisysteemi ja parhaat herkut ei koskaan pääse myymälään asti.Tiedän asian läheltä seurattuna.Samaan kuormastasyöjien ketjuun kuului joitakin johtoportaan tyyppejäkin.Vitutti katsoa vierestä mutta oli viisainta olla näkemättä mitään että sopu säilyi työtovereiden kanssa.toiminta oli kiellettyä mutta valvonta puuttui.

• ihmöhkmöhk

2014 vuonna jo samaa touhua. Vieläkö se jatkuu?Sivusta seurasin,kun tavaraa vietiin myyntiin sukulaisille.Pieni tekstiviesti vain lähetettiin,ja pian sukulainen oli tekemässä super halpoja löytöjä myymälässä.Tietääkseni lahjoitustavara ei ole tarkoitettu tällaiseen tarkoitukseen?

• Lerppalakki

Tiedä yhden kirpparikyöppärin joka hakee kontista aina erikseen kerätyn laatikollisen työkaluja ja myy ne sitten kirppiksillä. Maksaa kuulemma puolen litran viron kossulla laatikon. Hyvä bisnes.

• kerryweeber

Kuulemma joku myy kontista hamstrattuja naistne merkkivaatteita netissä ja tienaa sillä kivasti ylimääräistä.

• JHL027

Politikkoakin suurempi kysymys. Miksi ei työhönsä kykenemätön demarivaikuttaja Martti Lundenia laitettu kontiin saamaan toimeentuloansa.

• semmonetapaus

Kontissa on työntekijöille joitain vaatimuksia.
        Ne ovat liian vaativia tutti-pojalle.

• Omkou

Mä en ny tajuu et jos on uskovaisten pulju ni miten siä voi olla kännis.hinnat on kyllä noussu.uusiakin saa samaan hintaan.olen kyllä paljon käynyt ja hyviä kin tavaroita saanut edullisesti.työntekijät ovat osa juu kuntoutujia tai syrjäytyneitä mutta ihmisiä hekin.minäkin fyysisesti vajaakuntoisena ollut vanhusten parissa ja on mieliala parempi kun on jotain.

• Suomenpunainenristi

SPR ei tunnusta mitään uskontoa.

• Fghjjhgggg

Oon menossa Porin Konttiin harjoitteluun. Mikä meno tällä hetkellä?

• JoreKuonasuu

Oma pullo mukaan.

• Konttis1

Paskaa toimintaa, salailua, työntekijää ei arvosteta, tasa-arvo aivan muuta kun totta. T, ex-työntekijä

• Pälvikalju

Pitää osata pölliä kuormasta niin ettei muut huomaa. Kateelliset käräyttää. Jos eivät itte ehdi ensin.

• Sössökoski

Täyttä höpöä.
        Tavara on lahjoitettua, joten kovin on vähän mitään sen arvoista että pitäisi pölliä. Lisäksi tuo "kuormasta syöminen" on sen verran tehokkaasti estetty ettei kyllä onnistu. Työnjohdoltakaan.

• NoSPRNWO

SPR työpaikkana niin ei ole mikään ihme jos joku on vähän hönössä, kukaan täysjärkinen sydämen ja sielun omaava ihminen ei tee työtä ko. puljulle. Ei ainakaan selvinpäin.

• Konttis1

Joo. En olis uskonut että noin huonosti arvostellaan ihmisiä ketä sinne joutuu. Mä en voi ymmärtää mitä oon kokenut siellä ollessani.

• TenaJaHiuslakka

Henkilökunnassa eräs naisoletettu "työskentelee" koko persoonallaan, mahtaa tuollainen kuvitella että omasta avohoidostan johtuen muut olisivat hänellä jonkinasteisessa holhouksessa?

• Kuulemma

Virtsankarkailu aiheuttaa joskus pahantuulisuutta, kannattaisi käydä välillä veskissä, pissiä ja laskea tuhanteen sormi pyllyssä, kyllä se siittä :D

• StarTrek-hiuslakka

Kaikkivoipaisuuspsykoottinen kohtaus saattaa iskeä minä hetkenä hyvänsä, erikoista että ei itse jälkeenpäin muista niin käyttäytyneensä, onko ne pomotkin jotain kuntoutujia? :D

• Konttis1

Tuntuu olevan. Parhaat jäävät sinne ja huonot ovesta ulos. Työharjoittelu jatkuu ja uudet vaan kehiin niin rahan saanti ei lopu työllistäjiltä.

• Anonyymi
        Konttis1 kirjoitti:

Tuntuu olevan. Parhaat jäävät sinne ja huonot ovesta ulos. Työharjoittelu jatkuu ja uudet vaan kehiin niin rahan saanti ei lopu työllistäjiltä.

Se yksi ei sitten ole enää Star Trek- kampauksen kannattaja, olin ostoksilla ja meinasin lentää persaukselleni, jumankauta miten kaunis nainen kun vain viitsi vaihtaa tyyliä.

• HormoonitAuttaa

Kannattaisikohan harkita korvaushoitoa, usein estrogeeni auttaa kiukkuisilla vanhentuvilla naisilla?

• MakkePenkkaa

Hormoonit on hieno keksintö, mitä välillä infarktia pukkaa :D

• Parhaatmenee

Minä taas kysyin vähän syrjään siirretyn siistin nojatuolin hintaa, aikansa takahuoneessa oltuaan myyjä sanoi ettei ole myynnissä vaan lepotuoli asiakkaille! Vielä paikalla ollessani tuoli vietiin takahuoneeseen eikä ole sen jälkeen näkynyt👌

• Soikkelin-Dentso

Siellä takahuoneessa on sitten vissiin asiakkaille leposalonki.

• JooOnOn
        Soikkelin-Dentso kirjoitti:

Siellä takahuoneessa on sitten vissiin asiakkaille leposalonki.

Siellä takana on roskikset, menkää sinne hipelöimään itseänne köyhät.

• Anonyymi

Tarkotatko takahuoneella kenties sitä varastoa jossa lukematon määrä 9e päivä työttömiä lajittelee, pesee ja silittää yms. tavaraa jota idiootit ostaa ylihintaan. Kyllä kai sitä roskikseksikin voisi sanoa, ihmisroskis. Ja se myyjä on myös joko palkkatuki 100% valtion kassasta tai 9e työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkotatko takahuoneella kenties sitä varastoa jossa lukematon määrä 9e päivä työttömiä lajittelee, pesee ja silittää yms. tavaraa jota idiootit ostaa ylihintaan. Kyllä kai sitä roskikseksikin voisi sanoa, ihmisroskis. Ja se myyjä on myös joko palkkatuki 100% valtion kassasta tai 9e työtön.

Välttäkää menoa. Pellemäistä toimintaa ihmisten kohtelusta. Ex työntekijä. Työntekoa seurataan eikä rauhassa saa olla hommia tehdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välttäkää menoa. Pellemäistä toimintaa ihmisten kohtelusta. Ex työntekijä. Työntekoa seurataan eikä rauhassa saa olla hommia tehdessä.

Sellasta oon tehnyt ja tuntuu turhauttavalta. Ihmisiä ei arvosteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on melkeen kaikki yhdeksän €uron päiväpalkalla työssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kontti Pori aivan rääkkäystä. Mä en ikinä hyväksy tuollaista käytäntöä mitä mulle tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kontti Pori aivan rääkkäystä. Mä en ikinä hyväksy tuollaista käytäntöä mitä mulle tuli.

Hyvä että joku on samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä

• Anonyymi

Emmä nyt aloitusta kommentoi mutta ostin sieltä 10:llä talvitakin. Se oli joku Fjälräven merkkinen ja melkein uusi. Siellä oli helmassa joku ihmetasku. Siellä oli kolme kakskymppistä. Joten tuli viiskymppiä voittoo. Ja pitää tuulta ja vähän vettäkin. Kukahan senkin oli sinne heittänyt?

• Anonyymi

Joku fiksu joka halusi lahjoittaa helpolla tavalla 😆

• Anonyymi

Arbeit macht frei

• Anonyymi
    • Anonyymi

Porin Kaupunki ja SPR yhteistyössä.

Lainaus vanhasta keskustelusta:
      Vainon uhrit

Nykyinen työkokeilu on ihmisten seurantaa ja diagnosointia, asiakas ei ole enää ollenkaan tekemisissä työvoimaviranomaisen kanssa vaan siellä pöydän takana on sosiaaliohjaaja joka tutkii asiakasta ja kirjoittaa koneelle havaintojaan.

Tämän epäpätevän psykologin kirjausten perusteella asiakas sitten luokitellaan ja diagnosoidaan aivan sellaiseksi kuin millaiseksi asiakas tämän työntekijän pääkopassa muodostuu, eli mennään sillä kuuluisalla sosiaalipuolen mutu-tuntumalla.

Kyseiset havainnot asiakkaasta jäävät järjestelmään totuudeksi vaikka ne olisivat päästään kipeän erittäin väärällä asenteella olevan työntekijän kirjaamia, tietoja ei asiakas pääse korjaamaan vaan asiakas on leimattu loppu elämäkseen.

Virkaan pääsee elämästä ymmärtämättömiä, suoraan opiskelijakammiostaan valmistuneita märkäkorvia päättämään yksilöiden ja perheiden kohtaloista, osa työntekijöistä on täysin kuplassa ja pumpulissa kasvaneita höpönassuja joilla ei ole mitään käsitystä siitä mikä todellinen tilanne kentällä on.

Loppukevennyksenä on todettava:

Jos ei huonon todistuksen vuoksi ole pääsyä yliopistoon eikä teknilliselle alalle, niin ainahan voi opiskella amk-sosionomiksi, koska pääsykoetta ei ole ja alle kutosen keskiarvo on hakiessa pelkästään positiivinen asia.

Ja koska heille on tällä hetkellä kova kysyntä, niin eiköhän siellä koululla voida "hieman" katsoa läpi sormien ja hyväksytään tutkinto riman alitsekin. (Tämä siis tyttöjen kesken ja sehän on sitä kuuluisaa tasa-arvoa ja Porilaista akkamafiaa jota kauniimmin naisverkostoksi kutsutaan.)"

Ilmaistyövoimaa järjestetään systemaattisen suunnitellusti.

• Anonyymi

Eräs mahtaileva miesnarsistikin on amk-sosionomi, kaikkia saakelin lanttujaakkoja sitä palkataankin.

• Anonyymi

On hyvä paikka coronan levitä kun ei ole kuin rahankiilto silmissä.

• Anonyymi

Star-Trek-hiuslakkaa vaan lissää, hyvin säteilee ja mahat kasvaa

• Anonyymi

Hip-hop-bimbopoika sai kenkää kun räpläs puhelinta liikaa työajalla, eipä tollasella perstaskujensa päällä löntystävällä ameeballa kyllä työelämässä mitään käyttöä ookkaan, tahvo mikä tahvo.

Käyttäs eres henkseleitä ettei äirin tartte hävetä, kakaraks jääny.

• Anonyymi

Pojalle pitäs tunkee koronakeppi ahteriin ja potkasta halssiin

• Anonyymi

Meri-Porim liimamhaistajat ry

• Anonyymi

Puhut itsestäsi? Liimanhaistamisesi on sääli, suosittelen sinulle ammattiapua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut itsestäsi? Liimanhaistamisesi on sääli, suosittelen sinulle ammattiapua :)

Kommentoija lykkää horsmaa yliannostuksen johdosta, terveisiä harvahampaiselle äidille Meri-Poriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoija lykkää horsmaa yliannostuksen johdosta, terveisiä harvahampaiselle äidille Meri-Poriin.

Elämäm-Hip-Hop :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäm-Hip-Hop :D

hip hop hipi hipi hop, narkkaamiselle tuli yhtäkkiä stop :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hip hop hipi hipi hop, narkkaamiselle tuli yhtäkkiä stop :D

Hah, moni viivaveikko haukkaa nurmikkoa ennen 30v

• Anonyymi

Niin, miten siellä kohdellaan henkilöä, joka menee työkokeiluun kassalle? Odotetaanko/ oletetaanko hänen HETI osaavan kaikki, eikä virheitä SAA tapahtua??? Huomioidaanko, että kyseinen henkilö on jo yli 40wee eli oppimiskykykin ei välttämättä ole enää minkään parikymppisen tasolla?

• Anonyymi

Erikoista selittelyä, jos ihminen ei ole oppimiskykyinen täytettyään 40v niin vika on jossain muualla kuin iässä.

Ja kuka nyt haluaisi "lähteä uraputkeen" Kontin kassana?

Etsikää itsellenne oikeat työpaikat ja kiertäkää kaukaa nuo työttömien hyväksikäyttäjät vaikka tulisi karenssiakin, itse en edes kusisi kohti.

• Anonyymi

Siellä vieläkin yksi vanhempi mies kännissä töissä. Ja yksi huutaa kovaan ääneen ja arvostelee asiakkaita!! Eikä se yksi seksistinen paksukainen oo yhtään sen pareMpi vAikka niin varmaan itseStään luulisikIn. Saisi pomot laittaa tuollaiset ojennukseen. Ainut hyvä asia, että hintataso on alkanut olemaan kohdillaan.

• Anonyymi

Kontissa on joku aivoton päästetty hinnoittelemaan tuotteita, naarmuinen ja likainen sekä pölyn peitossa oleva vanha Mocca Master oli varustettu
      €100 hintalapulla.
      Saattaa silti olla vahingossa se euromerkki siinä, ehkä hinta onkin ruplina?

• Anonyymi

Näin nykyisenä kontin työntekijänä voin sanoa että oma kokemus on ollut hyvä. Tosi on että työtekijöitä on monenmoista, myös sellaisia on tullut vastaan jota on saanut hävetä silmät päästäni töitä tehdessä. Johdossa on kritisoitavaa mutta edemmän plussaa kuin miinusta.

• Anonyymi

Kuka uskaltaa ostaa kontista vaatteita tai huonekaluja. Voipi saada lutikoida kaupanpäällisiksi.

• Anonyymi

Tarina kertoo että koiperhosia olisi tullut

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe