Mikä tilanne on

Onko sutinaa

Mites menee

41

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n ->n

En kerro...voi ollakin. Varo ettet jää nuolemaan söpöjä pikku näppejäsi ;)

• Päivää

Lepäilen tavalliseen tapaani sängyllä päiväunia odottaen. Käännän selkäni oveen päin ja suljen silmäni. Kuulen askeleesi ja ajattelen saavani uniseuraa. Hymyilen!

• huonosti

suru, masennus ja pohjaton kaipaus

• kysytuoltatietoja

Kysele vain NATO:lta ja Austarialaisten sotilastiedustelupalvelulta että mitä Sinulle kertovat.

• päivää

Varasimme huoneen hotellista kyseisestä kaupungista, varmistimme sillä yöpaikan jos jokin meneekin pieleen.

Sovittuun aikaan taksi vei meidät antamaamme osoitteeseen kaupungin laitamille.

• ei mee tasan

Vähän liikaakin...
      Koitan nyt hienotunteisesti irrottautua näistä kosiskelijoista. Yksi kiinnosti, mutta sitä en saanut.
      Lähietäisyydelle on hivuttautunut myös eräs toinen mukava mies, tosin hän on varattu... eli jäänee ihan kahvittelutasolle se tuttavuus :(

• Hiljaselta vaikuttaa

Ei taida olla.Ei tainnu enkeli lämmetä ajatukseen.

• pahasti sutii

vaikka on vielä nastat alla ;)

• sama täällä ;)

keäkumit pitäisi vaihtaa,mutta ei huvita.

• kesäkumit...
        sama täällä ;) kirjoitti:

-

• pahasti sutii
        sama täällä ;) kirjoitti:

Mun ei passa vielä, töitä öitämöitä vaikka päivällä onkin kuivat ja hyvät tiet.

• teinix nix nax
        kesäkumit... kirjoitti:

-

Mikähän mahtaa olla tulevan kesän kesäkumibiisi?

• sitten ei
        pahasti sutii kirjoitti:

Mun ei passa vielä, töitä öitämöitä vaikka päivällä onkin kuivat ja hyvät tiet.

missään nimessä kantsi. :)

• edellinen..
        sitten ei kirjoitti:

missään nimessä kantsi. :)

en haluaisi,että hän ojaan tai kolarin ajaisi :(

• voit itse
        teinix nix nax kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla tulevan kesän kesäkumibiisi?

keksiä sellaisen.

• pahasti sutii
        edellinen.. kirjoitti:

en haluaisi,että hän ojaan tai kolarin ajaisi :(

Ojat olen vältellyt aika hyvin ja kolareistakin vakavin oli, kun sivutieltä tuli yhtäkkiä traktori eteen. Ainoa, mikä meni, oli mun auton sivupeili. Onneksi ei tullut ketään vastaan 80 km/h vauhdissa, enpä ehkä tässä enää naputtelisi jos olisi tullut. Jalat oli kyllä ihan vetkulat sen jälkeen, huh.

• nix nax yx kax
        voit itse kirjoitti:

keksiä sellaisen.

Hmmm... mietintämyssy päähän :D

• tulin surulliseksi
        pahasti sutii kirjoitti:

Ojat olen vältellyt aika hyvin ja kolareistakin vakavin oli, kun sivutieltä tuli yhtäkkiä traktori eteen. Ainoa, mikä meni, oli mun auton sivupeili. Onneksi ei tullut ketään vastaan 80 km/h vauhdissa, enpä ehkä tässä enää naputtelisi jos olisi tullut. Jalat oli kyllä ihan vetkulat sen jälkeen, huh.

tuosta ;( enää et saa ajaa korkeintaan 40 km/h..

• pahasti sutii
        tulin surulliseksi kirjoitti:

tuosta ;( enää et saa ajaa korkeintaan 40 km/h..

Heiii, on mulla suojelusenkelit aina mukana :). Kuten tuolloinkin :).

• silti,tulisin
        pahasti sutii kirjoitti:

Heiii, on mulla suojelusenkelit aina mukana :). Kuten tuolloinkin :).

surulliseksi,jos jotain tapahtuisi.nyyh ;((

• pahasti sutii
        silti,tulisin kirjoitti:

surulliseksi,jos jotain tapahtuisi.nyyh ;((

Eletäänpäs nyt tässä hetkessä eikä nyyhkitä tapahtumattomia ;). Vaikka kyllä muakin surettaisi, jos hälle (tai sulle, kuka tietää) jotain tapahtuisi.

• ;) eletään vaan,
        pahasti sutii kirjoitti:

Eletäänpäs nyt tässä hetkessä eikä nyyhkitä tapahtumattomia ;). Vaikka kyllä muakin surettaisi, jos hälle (tai sulle, kuka tietää) jotain tapahtuisi.

vaikka piruuttaan... :)

• joko keksit?
        nix nax yx kax kirjoitti:

Hmmm... mietintämyssy päähän :D

:D

• pahasti sutii
        ;) eletään vaan, kirjoitti:

vaikka piruuttaan... :)

Sarvenalut piiloon nyt kumpaiseltakin, ettei kukaan viaton ohikulkija säikähdä ;). Velvollisuudet kutsuu, vi ses.

• vi ses,kanske
        pahasti sutii kirjoitti:

Sarvenalut piiloon nyt kumpaiseltakin, ettei kukaan viaton ohikulkija säikähdä ;). Velvollisuudet kutsuu, vi ses.

• edellinen..
        vi ses,kanske kirjoitti:

kerrottakoon,että A-miehelle nuo toivotukset.

• keskustelukumppani
        edellinen.. kirjoitti:

kerrottakoon,että A-miehelle nuo toivotukset.

Oikeat nauraa partoihinsa, jos tän keskustelun näkevät :D

• voi olla ;D
        keskustelukumppani kirjoitti:

Oikeat nauraa partoihinsa, jos tän keskustelun näkevät :D

toisaalta.. A-mies on niin ymmärtäväinen ja tietää,että olen lapsellinen,joten ei haittaa.

• sutija
        voi olla ;D kirjoitti:

toisaalta.. A-mies on niin ymmärtäväinen ja tietää,että olen lapsellinen,joten ei haittaa.

Hyvällähän ne nauraa, sotkee ne itsekin. Nih! :D

Tosin parempi olis, että se yks en sano kuka, ei täällä enää edes kävis.

• niiih
        voi olla ;D kirjoitti:

Kiinostaisko lähteä katselemaan hieman maisemia ja toteuttaa toisiamme vailla kahvilassa? Istuisit sylissäni ja ottaisit kovan....

• mä käyn
        sutija kirjoitti:

Hyvällähän ne nauraa, sotkee ne itsekin. Nih! :D

Tosin parempi olis, että se yks en sano kuka, ei täällä enää edes kävis.

ainakin.sekun ei sulle kuulu,kuka täällä käy..mutta toivottavasti en ainakaan sun kanssa kirjoittelisi,olet kaikinpuolin tympeä.

• sutija
        mä käyn kirjoitti:

ainakin.sekun ei sulle kuulu,kuka täällä käy..mutta toivottavasti en ainakaan sun kanssa kirjoittelisi,olet kaikinpuolin tympeä.

Hei, minä ja hän ollaan tässä asiassa noin niinkuin periaatteellisella tasolla samaa mieltä :). Että parempi olis kun ei käytäis. Muiden käymisistä en piittaa tuon taivaallista kuin omistani ja vähän hänen.

• jos A-miehen
        niiih kirjoitti:

Kiinostaisko lähteä katselemaan hieman maisemia ja toteuttaa toisiamme vailla kahvilassa? Istuisit sylissäni ja ottaisit kovan....

toive oli edellinen,niin vastaus:kyllä!

• se on täysin
        sutija kirjoitti:

Hei, minä ja hän ollaan tässä asiassa noin niinkuin periaatteellisella tasolla samaa mieltä :). Että parempi olis kun ei käytäis. Muiden käymisistä en piittaa tuon taivaallista kuin omistani ja vähän hänen.

oma asiasi.ei kuulu minulle mitenkään.

• Ei muuta.

Kävin just vessassa. Hyvin pyyhkii.

• aamun pohdinta

Jännä sana tuo sutina. Tuleeko se verbistä sutia? Sehän on sama kuin sivellä tai pensselöidä. Tunteetko ne sutii ihmisten välillä ja syntyy sutinaa?

• aikaameneeliikaa

Oho huomasin juuri että joku teinityttö on täyttänyt 18, näyttää olevan joku pikkumotskari-pyörä, ennen oli moposkootteri.

Tarvitsisin valkohomejuustoa, josta keksin oman uuden reseptorin ruokiin.

• oma asia

Mitäs se sulle kuuluu

• james ?

Neiti jätti tämän mahti jatkaa nyt utelias pilke silmissään ja antaa käyntikorttisi minulle, jossa on vain mirrin kuva ja puhelinnumero...

• 475

Huonosti sutii.. kun ei ole autoa. Ei kyllä muutenkaan. Ilman häntä, sutinat lakkaavat ja kyyneleet silmäluomet kiinni pakkaavat. Nyt on vähän kurjat fiilikset. Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu ja auringonsäteet pään sisälläni saavat taas silmät tuikkimaan.

• Hauskempaaki on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe