Tervehdys, Onko kellään kokemusta Logomossa järjestettävästä vapaaottelutapahtumasta Cagesta? Taitaa olla osa ottelijoista Turkulaisia? Missä ne harjoittelevat ja ovatko oikeasti hyviä?
Tapahtuma Logomossa
4
73
Vastaukset
- Menen nytkin.
Olin viimeksi ja menen nytkin, oli hyvä tapahtuma ja todella hyviä otteluita. Voin suositella varsinkin jos tykkää kamppailu- urheilusta.
- LoL..
vitun persut.
- Toistapotkuamme
Joo mä menin sinne tzatziki kastikkeen kanssa. Ei ollu paska ku kattos mua hyväks ja kehäst toinen vilkasust veti pommin ppäähän. Mun kaveril oli mikreeni. Sen siskol luonnostaa parempi mut kyl mä sitä haluisi enemmän.
- Paikalla .
Pakko mennä katsomaan Makun vartaloa on niin ihana. Muutenkin hieno tapahtuma ja oli viimeksi loppuunmyyty, eli jengiä on ja huikee tunnelma.
Ei muuten ole mitään persu touhua, vaan oikeaa urheilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558