ja sulle sopiva. Se vaalee
Hän on kaunis kuin timantti
15
210
Vastaukset
- Niin sen enkelin
haluaisin, mutta kun ei hän päästä lähelleen :/
- ap.
Lähesty kaverina, kysele kuulumisia. Te kuulutte yhteen. Tiedän tunteesi ja oon myös kuullut kuinka ihailet häntä
- ed.
ap. kirjoitti:
Lähesty kaverina, kysele kuulumisia. Te kuulutte yhteen. Tiedän tunteesi ja oon myös kuullut kuinka ihailet häntä
En kyllä hirveesti ole ihmisille kertonut tai no yhdelle yhteiselle tuttavalle olen kehuskellut, mutta kai sen muuten näkee kun katselen häntä.
- eli näin
ed. kirjoitti:
En kyllä hirveesti ole ihmisille kertonut tai no yhdelle yhteiselle tuttavalle olen kehuskellut, mutta kai sen muuten näkee kun katselen häntä.
Eli olet aloittaja itse vaalea ja haluat tämän miehen.
- <3<3<3<3<3
eli näin kirjoitti:
Eli olet aloittaja itse vaalea ja haluat tämän miehen.
http://www.youtube.com/watch?v=81Ejyr-ddgw&list=RDoP_n2pspOfA
- Meininki menee
oudommaksi ja oudommaksi päivä päivältä, olet joku mieheen rakastunut, jonka naisvalinnan hyväksyt palstalla?
- ap.
Hyväksyn myös livenä. Sydämestäni olen luovuttanut hänet toiselle
- Shamoin
No niin minä kanssa tuon ymmärsin. Eli joku vinkkaa miehelle, että se vaalea on timantti ja sopiva ja silleen.
- siitä
Niinpä ne miehet rakastuvat blondeihin ,mutta naivat tummia :D
- ei kaikki
minä olen yhden naisen mies, tietää siis loppuelämän selibaattia.
Mitä jos rupeis munkiksi?
- eipä siltä vaikuta
Kuinka monta vuotta tulet veivaamaan tätä samaa blondikysymystä, kuinka monta on jo takana?
- Hyvää iltaa
Olet edessäni ja riisun sinua...
- mä ja pillu oon yhtä
rehellisesti sanottuna: on se kaunis,mutta muut asiat meille ei istu
Olen tosi typerä kourija ja hän on ilmeisesti uskovainen..joten ei natsaa - Oikea Tosimies71
Niin olisi E-kirjaimella alkava nuori "murtuma" LL-kaunotar!
- tykkään
j-r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869