kuka oli se joku joka kaatoi puun sähkölinjoille ja katkoi sähöt tuhansilta
joku
jokuvaa1
6
240
Vastaukset
- puukaatu
joku loppilainen niin sanottu saatanan ammattimetsuri,vittu sahat pois tommoselta kyrvältä, meni hommat vituiksi ja mitään korvauksia on turha mistään edes kysellä
- Voi vahinko sentään
Aamupostin mukaan kaataja oli hausjärveläinen maanomistaja. Lopella sensijaan ylioppilaskirjoittajat kirjoittivat katkoksesta johtuen "hämärissä oloissa" :)
- syyllinen#1
iisakki
- jmipbivu
heiskane
- kjähkjäh
"Seiskan" mukaan tämä joka-alan ammattimetsuri oli joku nobody Salkkarinäyttelijä Rixun Hiihtomajantieltä eli juuri Hausjärven-Riihimäen rajalta. Olis varmaan tullu halvemmaks ottaa ammattimetsuri kjäh kjäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013