toisillemme laittaisimme, samoja viestejä kuin täälläkin, mutta ne lukisivat vain oikeat henkilöt?
Ei satelisi plussaa eikä miinusta, kukaan ei jatkaisi juttua, eli mitä odotat toimi senkin naikkonen.
Lähetä vaikka tämmönen mulle "moi oliks sun vanhemmat järvisimpukoita kun oot tommonen sinilevä" tai jotain?
Sit vastaan "kuinka julkeat moukka" saat piiskaa jos sut näen ;).
Miten se poikkeaisi
19
255
Vastaukset
- kerron face by face
Ahhh, hän olisi rakkoleväni, näkinkenkäni.
- joo joo
No mä odotan sitä viestii,laita sinä ensin.
- Käänteistä psykologi
aa, no älä laita!
- niiih
Sinulla on päälläsi enää stay up sukat ja pikkuhousut. Riisun sinulta kengät. Varovasti otan kauniit korkokenkäsi yksitellen jaloistasi pois... Ihailen hetken seksikkäitä...
- Aika pelottavaa
mulla on mustat boxerit jossa on apinan kuva ja teksti wanna see my banana. Noin kinkyihin leikkeihin en kyllä ala.
- ei kenties lainkaan
Laitahan samoja viestejä vaan oikealle henkilölle niin näet senkin, tuleeko silloin vähemmän vastauksia kuin palstalla.
- Hanna............
Minä näen, että aloitus on tehty mitä suurimmalla epävarmuudella ja näennäisellä lapsekkuudella :) En varppina ota yhteyttä, jos et ole oma itsesi ja puhu niin kuin oikeasti puhuisit. Ei kannata yrittää esittää... no tiiät kyllä mitä ;) Mutta joo, tykkäisin kyllä pitää ihan oikeasti yhteyttä.
- Hanna...........
Enkä muuten sitten ole mikään naikkonen, senkin pukinparta!
- 1+2
Yleensa huumorilla laitettu ,ei ole uskottava.
- Etpä uskalla
edes kokeilla.
- james !
Kotimatkalla kävin ostamassa itselleni pikkupullon vermuttia pohjapaukuiksi ja jääkaappiin valkkaripullon, jos vaikka yövieraan saisin.
- jos hänkin laittaisi
Samoja viestejä voisin laittaa
- vaalea karkulainen
Tää oli hauska aloitus :D
Jos olis numero niin olis viesti mennyt jo aikaa sitten. Mutta no can do ja näillä mennään! Öitä :)- yks vaaan
Hei karkulainen, tarinaasi lukeneena tuli mieleeni, että oletko yrittänyt etsiä häntä facebookin kautta, esimerkiksi kaupunkikohtaisella haulla jne.
- vaalea karkulainen
yks vaaan kirjoitti:
Hei karkulainen, tarinaasi lukeneena tuli mieleeni, että oletko yrittänyt etsiä häntä facebookin kautta, esimerkiksi kaupunkikohtaisella haulla jne.
Olen, mutta kun ihmisillä on niin typeriä profiilikuvia niin on vähän vaikeaa.
Lemmikkieläimiä, lapsia, autoja...
Ja itseasiassa valokuvasta on vieläpä aika vaikeaa tunnistaa, livenä kun ihmiset ovat ihan erilaisia. Mulla itsellä on kyllä tosi selkeä profiilikuva, mutta tuskin osun siellä sen näkösälle ja vaikka osuisinkin niin tuskin ottaa yhteyttä.
Vaikeeta on. Mutta en ota tätä nyt niin vakavasti enää, tilanne oli ja meni, oma moka ja elämä jatkuu :D
- loukattu kerran
Mun mielestä kans hyvä aloitus. Tää palsta kaipaa myös huumoria. Liikaa tosikkoja ja inhottavia ilkeilijöitä :(
- james !
Olet oikeassa näytät vain niin syötätän hyvältä tänään !
- ;))
Lupaat vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926