Mikä niissä miehissä niin inhottaa?

Näin ajatteli nainen

Että pitää lapsellisia yleistyksiä kirjoitella täällä heti kun joku mainitseekin sen m-sanan? Kamalan vittuilevalla asenteella jotkut haukkuvat miehiä pervoiksi, seksirikollisiksi, ällöttäviksi, rumiksi olioiksi, jotka haluavat vain helpon panon ja mieluiten kaksi naista kerrallaan. Miehiksi, jonka kansa elämisestä eikä myöskään siitä seksistä voi kukaan nainen nauttia. Himokkaiksi paholaisiksi, jotka ovat valmiita raiskaamaan viattomia naisia, jotta saisivat tyydytyksen. Tyhmiäkin ovat.

Ja mun kokemuksen mukaan miehet on...yleensä kivoja. Fiksuja, hauskoja, avuliaita, ystävällisiä. Ja suurin osa heteroita. Eikä ne ole kivoja sen takia, että haluais mua, melko nättiä ja mukavaa nuorta naista iskeä. Ne on kivoja koska yleensä ihmiset on.

Ja jos joku mies mua baarissa vaikka iskeekin, niin mitäs siitä. Suurin osa ymmärtää, jos sanon että olen lesbo, eikä yritä sen jälkeen enempää. Musta tuntuu, että jos yrittää olla tekemisissä miesten kanssa vain sen verran kuin on ihan pakko, jää monta avartavaa näkökulmaa, hyvää mielipidettä ja viihdyttävää keskustelua kuulematta.

Kerro mielipiteesi, oli se sitten mitä tahansa. Mutta kerro asiallisesti.

26

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my 5 cents

Kovin montaa kertaa en ole tällä palstalla noihin esittämiisi lapsellisiin yleistyksiin ja negatiivisiin asioihin miehistä törmännyt. Toisaalta en jatkuvasti lue tätä palstaa, joten en tietenkään voi sanoa onko moinen yleistä täällä vai ei.

• barricad

Pidetään edes tämä lesbopalsta miesvapaana vyöhykkeenä.Miehistä keskustelemiseen on satoja muita palstoja, menkää sinne te miesihailijat/-tykkääjät/-rakastajat.

• FKRQQ

Älä jauha paskaa kaikki taitaa olla sinun oman, PÄÄNSISÄISTÄ levottomuutta. Hanki hoitoa pikaisesesti!!

Sinun on turha tänne kirjoitella omia typeriä ajatuksia !!!!!!!!!!!

• ET YMMÄRRÄ?

Mikä siinä on kun lesbopalstalle täytyy erikseen tulla jauhamaan ja kehumaan miehiä, että oi kuinka ihania ne miehet on. LESBOPALSTALLE, HALOO!!!

Ai ootas,hetkinen, taidat varmaan olla itse bi tai heteromies. Muuta syytä en keksi.

• Näin ajatteli nainen

Sanoin että toivon asiallisia vastauksia. Joo oo.....

Mutta kun itse olen lesbo ja kummastalen tätä vihamielisyyttä. Eikö kukaan muu?

Itse todellakin haluan myös miespuolisia kavereita. Kumma, että jotkut haluavat sulkea puolet maailman ihmisistä pois elämästään.

• AMaritta
        Näin ajatteli nainen kirjoitti:

Itse todellakin haluan myös miespuolisia kavereita. Kumma, että jotkut haluavat sulkea puolet maailman ihmisistä pois elämästään.

Kyllähän monilla täällä olevilla on miespuolisia kavereita, mutta ei niitä ole täällä mikään suuri syy nostaa jalustalle, paitsi aloittajalle, joka taitaa olla mies, kun niin vakuuttelee olevansa lesbp

• ET YMMÄRRÄ?

Etkö sä voi mennä höpisemään niistä miehistä tuonne muille palstoille. Katsos kun täällä on olemassa vain yksi ja ainut palsta lesboille, niin miksi ihmeessä sinä tulet niistä miehistä höpisemään juuri lesbopalstalle. Tuolla on sata muuta palstaa, missä voi höpistä miehistä, niin miksi, oi miksi olet valinnut juuri LESBOPALSTAN?

Siksikö, että kielletty hedelmä kiehtoo niin paljon vai etkö sä ymmärrä oikeasti? Vai onko taas jälleen kerran vain tarkoitus provosoida? Mikä siinä on niin vaikeaa, että voisi lesbopalstan pitää vapaana näistä miehiä ylistävistä kirjoituksista? Vastaapa kuule ihan itse ystävällisesti tähän, mikä siinä on niin vaikeaa??? Mikä? Miksi juuri lesbopalstalle tulet jauhamaan miehistä?

• Näin ajatteli nainen
        ET YMMÄRRÄ? kirjoitti:

Etkö sä voi mennä höpisemään niistä miehistä tuonne muille palstoille. Katsos kun täällä on olemassa vain yksi ja ainut palsta lesboille, niin miksi ihmeessä sinä tulet niistä miehistä höpisemään juuri lesbopalstalle. Tuolla on sata muuta palstaa, missä voi höpistä miehistä, niin miksi, oi miksi olet valinnut juuri LESBOPALSTAN?

Siksikö, että kielletty hedelmä kiehtoo niin paljon vai etkö sä ymmärrä oikeasti? Vai onko taas jälleen kerran vain tarkoitus provosoida? Mikä siinä on niin vaikeaa, että voisi lesbopalstan pitää vapaana näistä miehiä ylistävistä kirjoituksista? Vastaapa kuule ihan itse ystävällisesti tähän, mikä siinä on niin vaikeaa??? Mikä? Miksi juuri lesbopalstalle tulet jauhamaan miehistä?

Ainoastaan lesbopalstalla olen törmännyt näin vahvaan vihamielisyyteen. Joskus häpeän kuulua ryhmään, joka tällaisia vihapuheita kirjoittelee.

• vastauksia kiitos

Ainoastaan lesbopalstalla olen törmännyt näin vahvaan vihamielisyyteen. Joskus häpeän kuulua ryhmään, joka tällaisia vihapuheita kirjoittelee.

Et vastannut kysymykseen asiallisesti, vaan täysin asian vierestä. Miksi siis haluat nostaa erityisesti miehet jalustalle lesbopalstalla? Siksikö, että voisit haukkua muita vihamielisiksi? Olet siis kokenut vihamielisyyttä ja nyt sitten haluat jonkun syyn, että voisit haukkua muita?Vastaapa nyt suoraan kysymykseen, ystävällisesti, kiitos.

• 112233

Eiköhän kyseessä ole joku ukko, joka on närkästynyt, kun lesbot ei ole kiinnostuneetkaan hänen taikasauvastansa, jonka piti parantaa lesbot heteroiksi. Tai sitten typerä bi-nainen, joka etsii hetken huvia lesboista, mieluiten jossain vaiheessa kimppakivaa.

• Näin ajatteli nainen

112233: Ei ole kyseessä kumpikaan. Enkä pidä tavasta jolla yleistät miehiä. Uskotko todella siihen, että suurin osa miehistä ajattelee noin?

• 1+4

112233: Ei ole kyseessä kumpikaan. Enkä pidä tavasta jolla yleistät miehiä. Uskotko todella siihen, että suurin osa miehistä ajattelee noin?

MIKSI SINÄ JAUHAT MIEHISTÄ KAIKEN AIKAA LESBOPALSTALLA? SIIS LESBOPALSTALLA?

• Ihan nainen olen

Mulla on ystävänä mies, eikä ole kertaakaan halunnut taikasauvaa heilutella tai kimppakivaa ehdotellut. En ymmärrä, miksei miehen kanssa voi olla kaveri/ystävä? Ystäväni tietää, mikä olen naisiani ja hyväksyy sen asian.

• vastauksia kiitos

Kerropa aloittaja ihan ystävällisesti miksi haluat keskustella miehiin liittyvistä asioista lesbopalstalla? Osaatko vastata tähän kysymykseen asiallisesti? Miksi haluat nostaa erityisesti miehet jalustalle lesbopalstalla? Asiallisia vastauksia, kiitos.

• Näin ajatteli nainen

En halua keskustella "vain" miehistä, vaan aggressiivisesta, yleistävästä ja loukkaavasta kirjoittelusta.

• Rachmael

Ei tuo aloittaja olekaan tullut kehumaan miehiä teidän pyhälle, elintärkeälle lesbopalstallenne vaan esitti kysymyksen. Ongelma taitaa olla tuo toinen kappale. Kuoleman ansaitsevista miessioistahan ei saa sanoa puolta myönteistä sanaa.

Olen itse homo eikä minua haittaa tämä lesbojen patologinen miesviha. Se, sitävastoin ärsyttää, ettei homopuolella ole samaa oikeutta vihata lesboja ja naisia. Siitä saa kaikki ties keiden likkakavereittensa ja homomammojensa lumoissa olevat femakkohomot kimpppuunsa.

Ylipäätään en välittäis olla missään tekemisisssä lesbojen kanssa, onneksi käyn gay-baareissakin niin harvoin että lesbojen murhaavan kyyläämisen, haistattelun, etuilun ja muun huonon käytöksen katseleminen jää minimiin.

Nyt sitte jos joku kirkuu että miksi sitte tulin tälle LESBOPALSTALLE, niin täytyyhän sitä viholliset tuntea.

• Näin ajatteli nainen

Kiitos vastauksesta. Haluaisitko sitten vihata naisia? Kun en mä ainakaan homomiehiä vihaa, vaikka niitä aika vähän tunnen. Enkä mielestäni käyttäydy homobaareissa huonosti.

• on se niin mukavaa

Mites suhtautuisit asiaan jos homopalsta spämmättäisiin täyteen heteronaisten kehoituksia kohdentaa sukupuolielämä naisia kohtaan eikä miehiä kohtaan tai lesbot tulisivat sankoin joukoin spämmäämään homopalstan lesbokirjoituksillaan plus sen lisäksi nämä eräät propaganda tyypit tulisivat julistamaan heidän sanomaansa kuinka homous on väärin ja saatanasta plus vielä siihen lisäksi nämä uskislahkolaiset?

Homopalstalla ei läheskään näe niin paljoa näitä piilovihjauksia tai suoraan kehoituksia heteroseksiin tai ihannoivia kirjoituksia heteroista. Trans-palstalla on hieman häiriköitä, mutta lesbopalsta tuntuu kyllä keräävän kaiken maailman häiriintyneet runkkariheteroista, uskislahkolaisista ja naapurimaamme propangandan levittäjistä lähtien näihin miksi et pidä miehistä teksteihin höystettynä näillä katkerilla transihmisten teksteillä kun eivät ole olletkaan tarpeeksi läpimeneviä ja muna ei ole kelvannut naisille. On se niin mukavaa se kun tämä lesbopalsta on niin suosittu.

• Rachmela

"Viholliset"? Eipä taida nimimerkki Rachmaelillakaan hyvin mennä. No onnea jos jossain pelkille homomiehille tarkoitetussa tyhjässä minikuppilassa viihdyt. Siellä et välttämättä lesboihin tosiaankaan törmää, ja ehkä hyvä niin.

Ja mitä lesbojen "miesvihaan" tulee, niin eipä kannata jonkun keskustelupalstan provoilijoiden kirjoituksista vetää mitään johtopäätöksiä.

• kummasteleva

njuu, no olen kieltämättä miettinyt, ei liity tähän palstaan koska en juuri käy täällä, mutta ihan yleisesti miksi lesbot tuntuvat suhtautuvan miehiin/heterosuhteisiin vastenmielisesti ja aggressiivisesti. on ristiriitaista marista samaan aikaan tasa-arvosta/ahdasmielisyydestä tms. kun taitaa jotkut lesbot olla itse niitä kapeakatseisimpia. jos on oikeasti tasa-arvoinen, hyväksyy kaiken, myös ne heterot.

• werf

Aloittaja näyttää aloittaneen eri nimimerkeillä vastailemisen ja puolustelemisen. :D

• vierasQ

Mun mielestä ap:n aloitus oli ihan asiallinen ja sopii tällekin palstalle. Tiedän, että tänne kirjoittelee myös ns. myöhäisheränneitä, heteroliitossa pitkäänkin eläneitä lesboja, ja vaikken itse sellainen olekaan, minulla on paljon sekä hetero- että homomieskavereita, eikä lesbouteni vaadi miessukupuolen ulkoistamista elämästäni. Enemmän olen törmännyt miesvihaan heteronaisten parissa, harmi että sitä on näköjään myös täällä. Naisista tykkääminen ei tarkoita miesvihaa.

• Markus vm. 1973

Mitä pahaa siinä on jos naiset laajentavat reviiriään 100%:lla varsinkin jos taso vain paranee?

• söpötyttö

En mäkään kyllä ole tuollaiseen miesvihaan törmännyt kovin usein tällä palstalla, puhumattakaan sitten tosielämässä. En tiedä ainuttakaan miehiä vihaavaa lesboa.

Tämä oli ensimmäinen miehiä käsittelevä keskustelunavaus lesbopalstalla, mitä itse muistan nähneeni. Kärkkäitä kommentteja miehiin(kin) liittyen on tullut joskus lähinnä sellaisiin avauksiin, joissa puidaan heterosuhteessa olemisen vaikeutta (kun samalla kaipaa naista) tai sitten heteroiden provosoiviin avauksiin, joissa kummastellaan lesboutta epäasialliseen sävyyn. Syy kärkkäisiin kommentteihin noissa tapauksissa liittyy lähinnä turhautumiseen ja provosoitumiseen enemmän kuin miesvihaan tai miesten todelliseen halveksuntaan. Monia turhauttaa se, että lesbopalstalle tullaan puimaan esim. heterosuhteessa olemiseen liittyviä pulmia, koska palsta on ensisijaisesti suunnattu naisille, jotka ovat kiinnostuneita naisista ja naisten välisistä suhteista.

Varmasti suurimmalla osalla lesboista on miespuolisia ystäviä, työkavereita, sukulaisia, joita he eivät vihaa. Mun mielestä suurempi ongelma on toi stereotypia, että lesbot muka vihaisivat miehiä. Tämä on ennemminkin joidenkin heteroiden luoma ennakkoluulo, joka perustuu siihen, ettei lesboutta ilmiönä kyetä ymmärtämään. Joidenkin heteroiden on vaikea tajuta, miten lesbot "kykenevät" olemaan haluamatta miehiä ja koska tämä ajatus on heille niin käsittämätön, niin se lapsellisesti kuitataan vihamielisyydeksi.

Luulen, että niin homomiesten kuin lesbonaistenkin mahdolliset todelliset vihan ja turhautumisen tunteet liittyvät enemmän siihen kokemukseen, ettei tulla ymmärretyksi kuin vihaan sukupuolta kohtaan.. Ihan tosi hei.. Aika yksinkertainen ihminen saa olla, jos oikeasti päättää vihata toista 50% maapallon väestöstä sukupuolielimen takia :)

• Dlfkdldkfkdkdkd

Täällä ei tosiaankaan ole mitään miesvihaa. En tiedä yhtäkään lesboa, joka vihaisi miehiä. Mutta tiedän monia miehiä, jotka eivät usko lesbouteen ja väittävät, että lesbo ei vain ole saanut oikeaa miestä jne. Elämme patriarkaalisessa maailmassa, jossa nainen ei voi toimia ilman miestä. Jos jotain miesvihaa on, se tulee maailmasta ja yhteiskunnasta, ei lesboista.

• QQQ)))09

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe