Mielestäni olen melko helppo ihminen. Vaikkei sitä kaiken keskellä voi uskoa. Ollaanko me liian vaikeita vain sattuneista syistä, syistä mistä ei ota tolkkua vai onko vain toinen kuka ei ota tolkkua. Onko pelko tapahtumien ketjusta, missä toinen pelkää mitä toinen tietää eikä tiedä miten reagoi. Erillaisia näkemyksiä, ylilyöntejä. Liikaa ennakkokäsityksiä, paineita, jotain. Tausta voimat, puolesta ja vastaan... ?
Miks tää on menny näin vaikeeks
26
431
Vastaukset
- kaikki
Ihan kaikki nuo ja varmasti löytyy vielä jotain päälle.
- kestääkö se
Juuri sitä kaikkea mitä on ilmassa.Tykkääkö se....Tietääkö joku.....Onko se tosissaan vai pelaileeko se..
- Vaikeeta sanoo
kun ei tilannetta tiedä tarkemmin, joskus kun syttyy liian suuret tunteet niin tahtoo asiat käydä vaikeiksi.
- PrettyHateMachine n
Aivan samaa mieltä!
- Sinuthaluanvain
Jääräpää vain olet..uskalla antaa tunteille periksi..
- minäkin sinut
Jääräpää!!! No niin taidan olla, sittenhän meitä olisi kaksi.
- minäkin sinut
minäkin sinut kirjoitti:
Jääräpää!!! No niin taidan olla, sittenhän meitä olisi kaksi.
Ai niin tää unohtu :D
- antautuisimme
Sinä vain.....Olemme molemmat jääriä...
- Hanna..........
Ehkä liikaa ennakkokäsityksiä ja paineita tehdä asiat ns. oikein? Miksi ei voi vain luottaa siihen, että jos asiat on tarkoitettu niin kuin ajatellaan, asiat menevät omalla painollaan ilman ylimääräistä yrittämistä? Pitäisi vain osata olla sellainen kuin on, muuten se ei onnistu. Minun mielestäni.
- Auttasko asiaa
jos kysysit ihan tuolta kohteeltasi? Voisit saada vastauksenkin, olipa se sitten puolesta tai vastaan.
- ap.lle
On kai se vaikeeta ,kun sinä et puhu mitään.
Saa siinä olla öö aapisen laijassa!- ap.
No jos ei olla oltu puhe etäisyydellä. Siksi mä olen koittanut lähestyä muilla keinoilla aikoinani ja myös spostilla, siis kirjallisesti, että saataisiin se puhe yhteys ja etäisyys. Vai pitääkö tässä seinille ruveta puhumaan. :)
- M.... Mies
Aloittajan kuvaaman solmun voi aukaista vaan te kaksi.
Varatkaa jokin aika ja paikka missä saat rauhassa jutella kasvotusten. :)
Tässä elämässä asiat voivat mennä helposti solmuun vaikka molemmat olisivat helposti lähestyttäviä ja mukavia ihmisiä.
Asiat selviävät juttelemalla ja muut ulkopuoliset ihmiset ja häiriötekijät pitää silloin sulkea pois. Siinä hetkessä ei pidä olla ketään muuta kuin te kaksi. :)
Tuo tulee ensimmäisenä mieleen jos saat häneen jonkun yhteyden?
Mukava iltaa sinulle :) - en saa suutani auki
Jotenkin itsekin miettinyt, eihän tätä oikeasti ole voinut tapahtuakaan, että tämmöinen solmu tästä tuli.
En tiedä hänestä, ehkä ei edes ajattele enää koko asiaa, mutta jos vähäkään vaivaa, niin uskon että jonkunlainen tolkku olisi molemmille jonkinlainen helpotus.- en saa suutani auki
Ja en kai suksi voi ottaa yhteyttä, kun oikeasti pelkään ( tällä kertaa) miten toinen reagoi.
Jos hän ottaa yhteyden olen avoin ja siltä pohjalta reilu keskustelu..
- 18+11
Haluaisin ottaa yhteyttä mieheen, jonka kanssa solmu on todella tiukkaan solmittu eikä aukea millään. Tänään ikävä on piinannut ja yhteiset muistot pyörii mielessä. Tekisi mieli laittaa viestiä, tehdä edes tikusta asiaa. Haluaisin niin paljon kuulla miehen äänen ja tuntea läheisyyden. Puhua asiat läpi niin ettei mitään epäselvyyksiä jäisi ja solmu aukeaisi edes sen verran ettei enää tarvitsisi jossitella. Itseäni estää pelko enkä aina edes ymmärrä mitä pelkään. Haluaisin kertoa kuinka paljon olen ikävöinyt vaikken sitä ole näyttänytkään. Tunne, joka ei unohdu vaikka kuinka yrittäisi taistella vastaan.
- voi miehet teitä
Miehet ainakin osaa tehdä helpoistakin asioista vaikeita ja monimutkaisia ;)
Antaisivat vaan tunteen joskus viedä, mutta ei...aina pitää alkaa järjellä ajattelemaan ja sitten seuraavaksi karahdetaankin jo kiville :)- ap.
Ihan kuin tietäisit tilanteestani. En osaa enää sanoa kumpi tässä on se vaikeampi tapaus. Tietysti on sattunut ja tapahtunut. Niistäkään kun tiedä. Perhana!
- ap.
ap. kirjoitti:
Ihan kuin tietäisit tilanteestani. En osaa enää sanoa kumpi tässä on se vaikeampi tapaus. Tietysti on sattunut ja tapahtunut. Niistäkään kun tiedä. Perhana!
: ) lainatakseni itseäni. Tiedän ja en tiedä. Tiedän kaiken, en tiedä keneen se kohdistuu. Ja tietysti, kelaamalla ei asiat selkene.
- ap.
ap. kirjoitti:
: ) lainatakseni itseäni. Tiedän ja en tiedä. Tiedän kaiken, en tiedä keneen se kohdistuu. Ja tietysti, kelaamalla ei asiat selkene.
Yhteyttä toki saa ottaa. Kenellä numero löytyy.
- voi miehet teitä
ap. kirjoitti:
Enhän mä tiedä kuin oman tilanteeni... Tiedän etten ole itsekään naisena se helpoin tapaus, mutta ainakin olen valmis aina puhuun asioista. Nyt mies hiljeni, enkä tiedä suuttuiko jostakin, hämmentyikö vai mitä hemmettiä. Mutta minkä voin? Aikani yritin selvittää, mutta yksin ei muuta voi, jos toinen ei saa suutaan auki.
Perhana! Sanos muuta :-) - 12+13
ap. kirjoitti:
Yhteyttä toki saa ottaa. Kenellä numero löytyy.
fb löytyy
- ap.
12+13 kirjoitti:
fb löytyy
Löytyy multa, hänestä en tiedä.
- ap.
voi miehet teitä kirjoitti:
Enhän mä tiedä kuin oman tilanteeni... Tiedän etten ole itsekään naisena se helpoin tapaus, mutta ainakin olen valmis aina puhuun asioista. Nyt mies hiljeni, enkä tiedä suuttuiko jostakin, hämmentyikö vai mitä hemmettiä. Mutta minkä voin? Aikani yritin selvittää, mutta yksin ei muuta voi, jos toinen ei saa suutaan auki.
Perhana! Sanos muuta :-)Sun pitää varmaan kysyä siltä mieheltä voidaanko puhua. Jos se ei tiedä että sä haluat puhua, me liitytään todennäköisesti eri kuvioihin.
- voi miehet teitä
ap. kirjoitti:
Sun pitää varmaan kysyä siltä mieheltä voidaanko puhua. Jos se ei tiedä että sä haluat puhua, me liitytään todennäköisesti eri kuvioihin.
No jos hän on viestini ylipäätään lukenut, niin pitäisi olla selvää, että halusin puhua ja selvittää asiat.
- ap.
voi miehet teitä kirjoitti:
No jos hän on viestini ylipäätään lukenut, niin pitäisi olla selvää, että halusin puhua ja selvittää asiat.
Vähän samanlaisa tilanteita,, jos. Veikkaan että on sekä tietoonsa saanut omani. Millaisia kalastus tarvikkeita palstakalastukseen muuten tarvitaan, onko joku viehe toista parempi vai onko vieheitä kerralla useampi vai sykö täällä mato onki paremmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769