Jos muutat mielesi ja otat yhteyttä

epätoivoinen tilitys

tee se viestillä. Ei ole kaunista kun iso mies itkee..

No, et sitä varmaan enää tee. Helppoa tämä ei ole, jo pelkkä kauniin äänesi kuuleminen on niin ihanaa, ja samalla kamalaa, kun tiedän että se on vain ohi kiitävä hetki..

Ymmärrän hyvin miksi et ole kiinnostunut, mutta ei näitä tunteita voi valita. Etenkin kun tunne on luokkaa kerran elämässä. Tiedätpä ainakin, että jotain oli, vaikken kaikkea saanutkaan kertoa..

18

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeesti.

Toivon sulle että ottaa yhteyttä

• surusilmä..

Ihana

• liikuttavaa

Tiedän että ei ole minulle. Minua ei kyllä haittaisi vaikka karpaasi tirauttaisi kyyneleitä. Kaikki tunteet saa näkyä. Jos hän kertoisi rakastavansa niin itkisin itsekin liikutuksesta.

• välikommentti

Ei se on toisen huki. Jos ei ota pääse itku. Muuten ei pääse.

Täällä on tapana viskellä välikomentteja viskelen omani tähän väliin.

• tuuliviiri

Toivottavasti hän ottaisi sinuun yhteyttä. Noin herkkä ja tunteellinen mies on onnensa ansainnut!

• Yhteenlaskuntulos

En uskalla koska en ole varma sinun tilanteestasi kun aikaa on kuitenkin jo kulunut. Näin sut vkonloppuna, mutta en voinut tulla juttelemaan kun oli siinä vähän hankala tilanne ja säikähdin..

• et kai sentään

tarkoita että tämän viestisi perusteella joku tietäisi jotakin, tuskin niin.

• vs2020

Olen kohta 19v poika, rakastuin yli 5 vuotta sitten erääseen tyttöön palavasti. Rakastan häntä vieläkin aivan yhtä paljon. Tyttö osoitti pientä kiinnostusta minua kohtaan kesällä 2011, mutta ei enää sen jälkeen. Nyt viestitellessäni tytön kanssa sain selville että häntä ei kiinnosta ollenkaan. Ostin hänelle jopa kalliin kihlasormuksen, ihan vain osoittaakseni rakkautta.
      Ongelma onkin siinä että olen ruma ATM. Siis muuten tyttö pitää minua huipputyyppinä, kehuu mm. ahkeraksi ja taitavaksi. En siis ole muuten millään tavalla luuseri. Opinnot ja työt ovat sujuneet paremmin kuin hyvin.. Nyt vain v*****aa kun en saa häntä vain koska olen ruma ATM. Sillä ei ole mitään väliä mitä teet tai millainen olet muuten. Olen tunnustanut hänelle rakkauttakin kauniisti.
      Mikään ei tunnu auttavan ja olen menettänyt elämäniloni. En jaksa..

• jaksuhali

Hän on sanonut sinulle, ettet kiinnosta, koska olet ruma? Jos on, niin hän ei todellakana ole arvoisesi.

Jos ei ole sanonut, niin kuvittelet vain omassa päässäsi syyksi rumuutesi (olit sitten oikeasti ruma tai et). Joku muu syy siinä on, useimmiten ei vain kemiat kohtaa vaikka kaikki muu olisikin ok. Sillekään ei vain mahda mitään. Tiedän, ettei ole niin helppoa unohtaa, mutta kyllä se klisee "aika auttaa" pitää paikkansa. Joskus sitä aikaa vaan tarvitaan pitkästi.

• paskarakas

Voi mehän ollaan tekstailtu jo vuosia rakkaan kanssa salaa niin ettei kukaan tiedä. No ei olla kun siihen ei voinut luottaa.

• jokin26

minusta on kaunista kun mies itkee... :)

• mnbmnb

Vinkkiä kelle?

• epätoivoinen tilitys

Eipä tuolla ole enää väliä, tämä oli vain tunteen pois purkamista, meidän välille ei voi tulla enää mitään, olen sen jo hyväksynyt.

• 63882
        epätoivoinen tilitys kirjoitti:

Eipä tuolla ole enää väliä, tämä oli vain tunteen pois purkamista, meidän välille ei voi tulla enää mitään, olen sen jo hyväksynyt.

En enää uskalla. Jos irl näen, sitten kyllä

• ed.
        63882 kirjoitti:

En enää uskalla. Jos irl näen, sitten kyllä

pistänkö sit vielä viestiä?

• 63882
        ed. kirjoitti:

pistänkö sit vielä viestiä?

kyllä kyllä kyllä tai käymään, tiedät minne

• etsi mieluummin
        63882 kirjoitti:

joku muu,jolle vinoilla...sieltä samasta paikasta.

• vai
        63882 kirjoitti:

töihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3117
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      162
      1163
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      829
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe