Miksi katsot suoraan silmiin? Kohteliaisuuttasi vai merkitseekö se jotain?
Mies, itselläni on aitoja tunteita sua kohtaan.
Miksi katsot suoraan silmiin?
34
1278
Vastaukset
- 5+8
se on mukavaa katsella kaunista naista kauniisiin silmiin
- Tunteita siksi
katson.
- Too Hot To Handel
Jos toi silmiin katsominen tapahtuu monta kertaa eikä puhuessa ni sit mut jos vaan esim puhuessa niih kohteliasuutta yleensä
- Eli merkitsee.
Syy on varmaan se että silmät ovat sielun peili ja sinulla on kaunis sielu. :)
Hyvää yötä kauniiden ajatusten myötä. :) - THTH:-P
Samoin sinne:)
- Vinkki naiselle
Kun mies katsoo suoraan silmiin hän on kiinnostunut sinusta nainen. :)
Mitäpä jos juttelisit hänelle tai ehdottaisit vihjaavasti jotain esim. "haluaisitko lähteä kahville", "mitä teet viikonloppuna", "haluaisitko lähteä mukaan" jne.
Tuli vaan mieleen että jos on ujo tai ei ymmärrä että olet kiinnostunut. :) - yx mies
Riippuu tilanteesta, kohteliaisuudesta kiittäessä ja puhellessa, mielenkiinnon osoittamiseksi silloin kun haluaan muuten vaan saada sen katsekontakti ja silloin suodaan se hellä hymykin.
- Kysymysvaan
Katsoo puhuessa, joskus muutenkin..
Hyvää yötä ja huomiseen :) Kauniiden ajatusten myötä.. - eräs vain
Koska en voi olla katsomatta syvälle kauniiseen sieluusi...
- Hyvä tapa?
Eikös se ole kohteliasta? Hyvä tapa katsoa ihmisiä silmiin, kaikkia ihmisiä. Itse v'lttelen katsekontaktia silloin, jos vihaan tai inhoan jotakuta.
- Suora katse
Ihan mielenkiinnosta. Etkö ole kohtelias niille joita inhoat ja vihaat? Etkö katso sellaista henkilöä keskustellessasi tai muuten asioidessasi silmin? Outoa. Asiallinen pitäisi kyetä aina olemaan, vaikka kuinka inhoaisi. Ihminen joka ei kykene keskustellessa katsomaan silmiin ollenkaan koetaan yleisesti epäluotettavaksi ja valheelliseksi. Niillä on aina jotakin salattavaa.
- sielun peilit
Suora katse kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Etkö ole kohtelias niille joita inhoat ja vihaat? Etkö katso sellaista henkilöä keskustellessasi tai muuten asioidessasi silmin? Outoa. Asiallinen pitäisi kyetä aina olemaan, vaikka kuinka inhoaisi. Ihminen joka ei kykene keskustellessa katsomaan silmiin ollenkaan koetaan yleisesti epäluotettavaksi ja valheelliseksi. Niillä on aina jotakin salattavaa.
Näinpä juuri: epäluotettavia!
Mieheni on juuri sellainen, joka katsoo kyllä tosi tiiviisti hymyillen muita naisia silmiin (nuorempia, mutta ei vanhoja tai rumia tai köyhiä tai sairaita!) , mutta oman vaimon katsetta karttelee tai katsoo kuin olisi ihan muissa maailmoissa ja lasittuneet silmät vaan toljottaa mua kohti, tai katselee lautaselleen. Jos kysäisen, miksi ei katso silmiin, vastaa, että "saa kai sitä nyt katsoa, mitä syö!" Kun ihmisellä ei ole pundas omatunto, niin silmiin katsominen on vaikeeta. Muita kyllä voi katsoa, mutta ei sitä, jota kohtaan on tehnyt jotain väärää.
- Vaal nainen
En kykene. En enää. Jos katson, kyynel valuu hiljaa. Rakastan suunnattoman paljon.
- Vastausvaan
Katson sua nainen silmiin sen vuoksi, että sinä kiinnostat minua. En kattele muita vastaantulijoita koskaan sillä tavalla. Olet siis mielessäni. Olet kauniskin. Mysteerinainen jota en vielä tarpeeksi tunne, mutta jonka haluaisin joskus (pian) oppia tuntemaan.
- metsästäjämimmi
Missä mysteerinainen piileksii?
Onko mitään tuntomerkkejä?
Mitä jos löytää, saako löytöpalkkion?
- Silloin kun
sinä nainen seisot edessäni kaikki muu katoaa, katson silmiisi koska maailmassa ei sillä hetkellä ole mitään muuta olemassa minulle.
- miettii
- Ihastuneet toimii
yleensä niin, kun ei osaa tehdä mitään konkreettista jää tuijottamaan silmiin suu auki. Kesällä kärpänen voi lentää suuhun thiuhhh...
- etkö sinä
Ihmiset katsovat suoraan silmin kun puhuttelevat toista ihmistä. Normi juttu.
- Kaihoisa mies
Olen jäänyt kiinni...vaalean naisen sinisiin silmiin.
- bluu
Kaihoisa mies kirjoitti:
Olen jäänyt kiinni...vaalean naisen sinisiin silmiin.
Kerro lisää. .
- Kaihoisa mies
bluu kirjoitti:
Kerro lisää. .
En vain pääse irti niistä.Olen voimaton.Ihan hyytelöä koko mies.Turha pyristellä vastaan.Perääntyäkään en voi.Olisin orjasi,jos haluat...
- bluu
Kaihoisa mies kirjoitti:
En vain pääse irti niistä.Olen voimaton.Ihan hyytelöä koko mies.Turha pyristellä vastaan.Perääntyäkään en voi.Olisin orjasi,jos haluat...
Sitähän minä ajattelen niiden silmieni takana...
- bluejean
Kaihoisa mies kirjoitti:
Missä sä katselet niitä sinisiä silmiä, kerrohan meille kiinnostuneille...
- Kaihoisa mies
bluejean kirjoitti:
Missä sä katselet niitä sinisiä silmiä, kerrohan meille kiinnostuneille...
Länsirannikolla
- Useimmissa
maissa tuo on normaalia kohteliasta käytöstä, Suomessa peruskohteliaisuudetkin tulkitaan iskuyrityksenä :)
- Kysymysvaann
Mikäli kyseessä ei ole puhuminen, jutteluhetki..
Vaan katseita/vilkuilu toiseen, välillä suoraan silmiin katsominen? Tämäkin kohteliaisuutta? :) Voihan se tietty olla, mielikuvitus laukkaa näin rakastuneella. Tottakai toivon, että se merkkais jotain enemmän.- Mjoo
itse ainakin vilkuilen ihastustani aina kun mahdollisuus tulee, silmiinkin katson kun tilanne tulee
- ja..
haittaa ko se jotain kun katson sinua silmiin?
- niinpä niin
Etsin vastauksia.
- Kysymysvaan
Ei todellakaan haittaa, päinvastoin. Lumoudun sun silmiisi. Ne ovat aivan ihanat. Yritän lukea niistä jotain, mutten onnistu sillä lumoudun täysin enkä ole ajattelukykyinen.
- kattoo
On sua vaikee kieroonkaan
- suora katse
Katson yleensä suoraan silmiin ja intensiivisesti niin miestä tai nainen. En osaa oikein puhua ellen katso. Silmät ovat mielenkiintoiset eikä tarvitse olla edes ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794