Älkää vain viekö autoanne korjattavaksi Karmat nimiseen korjaamoon Vähäheikkiläntielle! Mulla vuosi jäähdytinneste jostain kautta ulos ja vein autoni heille että etsisivät vuotokohdan ja korjaisivat sen! He laittoivat uuden klemmarin erääseen kohtaan jonka olettivat vuotavan! Ajoin sitten Uuteenkaupunkiin ja siellä heräsi epäily ettei kaikki ole kunnossa! Kun avasin konepellin niin huomasin että jäähdytinnestesäiliö oli melkein tyhjä! Takaisin Turkuun ajaessani jouduin lisäämään neljä kertaa nestettä! Seuraavana päivänä aloin itse tutki mistä kohtaa se vuotaa ja huomasin että ylävesiletkussa on reikä josta ihan suihkusi neste ulos! Kun soitin heille ja kysyin mikseivät olleet korjanneet asianmukaisesti kyseistä vikaa ja sanoin tuovani auton takaisin niin sain vastauksen että tuo vaan mutta he veloittavat uudesta korjauksesta! Eli olin maksanut jo kerran 2 tunnin työpalkkion ja sain siitä hyvästä autooni yhden uuden klemmarin josta ei ollut edes mitään hyötyä! Onko kellään samanlaisia kokemuksia huijarikorjaamoista?
"Autokorjaamo"
4
1612
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma tehty kyseisessä firmassa Renaultin moottoriin (1.4 -01) jakopääremontti ja nyt 2 vuotta / 18tkm myöhemmin oli kampiakselin pultti irronnut ja jako sekaisin -> venttiilit solmuun. Firma pesi (tai yrittää pestä) kätensä koko hommasta, koska kyseisen työn tehnyt asentaja ei ole siellä enää töissä. Sen ei pitäisi mielestäni vaikuttaa siihen - firma on työstä vastuussa, ei tekijä. Kyseisen moottorin kampiakselin pultti pysyy kiinni, jos se on uusittu ja väännetty oikeaan momenttiin.
- Anonyymi
Vein Karmatiin, kun auto lakkasi käymästä, pyysin katsomaan vikakoodit, kun hänellä kuulema lukija. Kukijaa ei näkynyt, eikä koodejakaan. Auto seisoi valohoidossa muutaman päivän, kysellessä uusia vikoja löytyi toisen perään, uudet tulpatkin susia. Kansitiivisteen pettäminen taisi olla viimeisin selitys, öljyläikkä pakoputken takana maassa... 100e oli hinta turhasta tutkimattomuudesta ja keksittyjen vikadiagnoosien kuuntelemisesta. Aivan turha reissu ja maksuvaatimus valohoidosta. Suosittelen kiertämään kaukaa moisen mestan. En moista Hartikaista uskonut olevankaan.
- Anonyymi
Kannattaa valita korjaamo vain suosituksien perusteella.
- Anonyymi
Jos väitteebne ovat totta, yhteyttä kuluttajaneuvojaan ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunnalle kirjettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748