"Autokorjaamo"

PETTYNYT5

Älkää vain viekö autoanne korjattavaksi Karmat nimiseen korjaamoon Vähäheikkiläntielle! Mulla vuosi jäähdytinneste jostain kautta ulos ja vein autoni heille että etsisivät vuotokohdan ja korjaisivat sen! He laittoivat uuden klemmarin erääseen kohtaan jonka olettivat vuotavan! Ajoin sitten Uuteenkaupunkiin ja siellä heräsi epäily ettei kaikki ole kunnossa! Kun avasin konepellin niin huomasin että jäähdytinnestesäiliö oli melkein tyhjä! Takaisin Turkuun ajaessani jouduin lisäämään neljä kertaa nestettä! Seuraavana päivänä aloin itse tutki mistä kohtaa se vuotaa ja huomasin että ylävesiletkussa on reikä josta ihan suihkusi neste ulos! Kun soitin heille ja kysyin mikseivät olleet korjanneet asianmukaisesti kyseistä vikaa ja sanoin tuovani auton takaisin niin sain vastauksen että tuo vaan mutta he veloittavat uudesta korjauksesta! Eli olin maksanut jo kerran 2 tunnin työpalkkion ja sain siitä hyvästä autooni yhden uuden klemmarin josta ei ollut edes mitään hyötyä! Onko kellään samanlaisia kokemuksia huijarikorjaamoista?

4

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulemma tehty kyseisessä firmassa Renaultin moottoriin (1.4 -01) jakopääremontti ja nyt 2 vuotta / 18tkm myöhemmin oli kampiakselin pultti irronnut ja jako sekaisin -> venttiilit solmuun. Firma pesi (tai yrittää pestä) kätensä koko hommasta, koska kyseisen työn tehnyt asentaja ei ole siellä enää töissä. Sen ei pitäisi mielestäni vaikuttaa siihen - firma on työstä vastuussa, ei tekijä. Kyseisen moottorin kampiakselin pultti pysyy kiinni, jos se on uusittu ja väännetty oikeaan momenttiin.

• Anonyymi

Vein Karmatiin, kun auto lakkasi käymästä, pyysin katsomaan vikakoodit, kun hänellä kuulema lukija. Kukijaa ei näkynyt, eikä koodejakaan. Auto seisoi valohoidossa muutaman päivän, kysellessä uusia vikoja löytyi toisen perään, uudet tulpatkin susia. Kansitiivisteen pettäminen taisi olla viimeisin selitys, öljyläikkä pakoputken takana maassa... 100e oli hinta turhasta tutkimattomuudesta ja keksittyjen vikadiagnoosien kuuntelemisesta. Aivan turha reissu ja maksuvaatimus valohoidosta. Suosittelen kiertämään kaukaa moisen mestan. En moista Hartikaista uskonut olevankaan.

• Anonyymi

Kannattaa valita korjaamo vain suosituksien perusteella.

• Anonyymi

Jos väitteebne ovat totta, yhteyttä kuluttajaneuvojaan ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunnalle kirjettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      152
      4071
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1748
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1003
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      901
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      52
      872
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      859
    Aihe