Olipa taas ,sissäntulo,oikein mukava! Perjantaina kun maksoi käteisellä niin sisälle pääsi puolleenhintaan käteisellä mutta lauantaina jo asiasta mainitsin niin uhkas portsari pihalle pistää jos maksu ei miellytä,että silleen!!!!!!!!!!!! No.maksoin en alentunut pullikoimaan sen enempää.Seuraava yllätys,porukkaa putikki täys ja tarjoiliat hepakassa, 2 tiskillä ja asiakkaita pilvin pimein.Moni jo uhkas lähteä muualle missä saa juotavaa,ettei tarvitse kauaa odottaa.MIssä mahtoi olla työntekiät la. iltana kun piti jo portsarin tulla avittamaan ,haloo?Mainitsin tarjoilialle kiireestä ja uhkasin soittaa harrille ja hän sanoi ,soita vaan( tarkoitti sillä että apua tarvitaan)?
Rammri,lauantaina!
10
552
Vastaukset
- mimmi48
sorry kirjotus virheeni,rammari siis kyseessä!!!!!
- Phyi
Rammarissa käy pohjasakka.
- vapaalla välil
itse ainakin ihan työössäkäyvä perheellinen ,en pohajamudassa rypevä.Mistä niin luulet et siel pohjasakkaa ihmiset on? Oletko kenties itse soliaalistä elämää kaipaava ,pohjasakkaa........
- memma61
oletko kenties vaimos rahoilla elävä ja et pääse ees rammariin niinkuin haluaisit tai jostain syystä,et ilkeä mennä?
- hulda...44
mikäs on tää kapakka,,,
- sahtiville
Miettinen laaskuttaa oluesta tuplahinnat puolen yön jäläkkee
- jallu66
kukas tää miettinen on joka tuplat ottaa, kauhanenhan se hinnat määrää?onks toi oikeesti totta?
- JEPPE 70
Sisääpääsykin taitaa olla pärstän mukaan...Kuka usemmin käy niin halvemalla päsee.JUU TOSI YLIMIELINEN PORTSARI OLI LAUANTAINA........PS.eI SE PARTASUU.......
- WWW. Wituuntunut.ru
Tämän vuoksi käynkin oikeissa ravintoloissa, en näissä missä saa käteisestä takaisin miten sattuu. 20:sellä maksat ja saat kympistä takaisin. "Kymppi oli!". Kantakaa te vaan rahanne sinne...
- hellurei 111
no just b,,,,täällä nää prs aukiset taas kirjottaa ....ja jos kännissä vitutus päällä meet niin kato peiliin ....oon käyny vuosien aikana pirusti kapakoissa...ja voin sanoo et niin metsä vastaa kun sinne huudetaan ,...aina on kivaa ollu oli baari mikä vaan kun on positiivine asenne ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423816Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal383407- 693008
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912870- 351858
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841857- 241699
- 281627
- 311622
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231594