joka nauttii kun naisen sai täällä roikkumaan. Alhaista toimintaa. Ja kehtaa vielä sanoa että on puolellani
olet runkku
11
153
Vastaukset
- roikkuja.
Mä olen myös roikunut täällä. On meitä muitaki.
- m....
Jos tiedät että hän on täällä niin miksi et kirjoita hänelle suoraan? Voisit vaihtaa tämän palstan henkilökohtaiseen viestittelyyn ja päästä täältä pois kuten tahdot.
Hän varmasti suostuu siihen kun on puolellasi.
Pois negatiiviset ilkeät ajatukset ja mukavaa aamua :)- Kaipa sinäkin
oot huomannu ettei sanat ja teot kohtaa useinkaan toisiaan.
- näin se on
Kaipa sinäkin kirjoitti:
vaikka täällä toisen kohtaisi ja tunnistaisi niin ei se muuksi muutu irl, sanat ja teot eivät todellakaan kohtaa kun ei koskaan voi olla täysin varma siitä että se toinen täällä oikeasti on juuri se oikea.
Onko joku täällä löytänyt kaipaamansa ja voi 100% varmuudella sanoa että se on juuri hän? - Kaipa sinäkin
näin se on kirjoitti:
vaikka täällä toisen kohtaisi ja tunnistaisi niin ei se muuksi muutu irl, sanat ja teot eivät todellakaan kohtaa kun ei koskaan voi olla täysin varma siitä että se toinen täällä oikeasti on juuri se oikea.
Onko joku täällä löytänyt kaipaamansa ja voi 100% varmuudella sanoa että se on juuri hän?Joskus olen kai lukenu joidenkin löytäneen täältä toisensa, mutta onko se minun omaa mielikuvaa, en tiedä.
- m....
Kaipa sinäkin kirjoitti:
Yleensä sanat ja teot kohtaavat siihen olen miehenä tottunut.
Kurjaa kuulla että tilanne on noin.
- En mikä tahansa
runkku, sir. runkku. En kaipaa s-naista joten tämä oli jollekin toiselle runkulle. Runkkailemisiin.
- runkataan,kun
tavataan mies ;D
- Sir. Runkku
runkataan,kun kirjoitti:
tavataan mies ;D
en suostu runkkaamaan kuin yhden naisen.
- Unohdin mainita
runkataan,kun kirjoitti:
tavataan mies ;D
kerrottakoon se tänne, jos vaikka kaipaamani nainen lukisi näitä. Olen siis vanhaa skotlantilaista jalosukua mc masturboy. Kaikki jalosuvuthan on lähtöisin Saksan maalta, niin siis minäkin, ei etunimeni ei ole Gunther.
Ja nyt lähden suihkuun, koska näin taas siitä pahuksen naisesta unta. Sayonara.
- vaalea karkulainen
Ei kai kukaan toista aikuista voi väkisin täällä pitää. Eiköhän nää ole omia valintoja. Jos on keino kommunikoida muulla tavoin, tee se ihmeessä. Tää ei ole paras paikka jutella asioista, liikaa samanlaisia tarinoita ja säätäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558