Hei!
Munulla on ollut erekstion kanssa ongelma noin puolen vuoden ajan. Aluksi ongelmaa oli vain kumin kanssa, mutta nyt ei seiso ilmankaan. Kumi on minulle ja tyttöystävälleni ainoa sopiva ehkäisykeino. Pitäisikö sitä lähteä terapiaan, että tuon kumikammon saisi karistettua? Arvostan, jos jollakulla olis omakohtaisia selviytymistarinoita :)
Ongelmia seisokissa
20. v mies
3
280
Vastaukset
- 20 .v mies
Ongelma tosiaa erektiossa eikä erekstiossa :D
- sbfbsfbfsbsfb
No mulla oli joskus sama ongelma ja ehkäisytapaa vaihtamalla se vähitellen korjautui, mut oli aluks sittenkin lerpahtamisia, kun negatiivinen kierre pääsi syntymään... Oletko ihan varma, että kumi on ainoa keino...?
- Muovilusikka,
kumin alle, johan stondaa jämäkästi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614