Mikä kolahti ennenku olitte sanaakaan sanoneet?
Mikä se oli
44
754
Vastaukset
- omalta osaltani
Miten niin ennenku? Kolahti vasta sen jälkeen, pikkuhiljaa, monikin juttu, mutta loppujen lopuksi yllättävän nopeasti.
- omalta osaltani
Itse asiassa, sanoista se alkoikin, koskapa minä soitin hänelle. Se oli se ihan eka kontakti.
- Koko paketti
Sitä vain tiesi siinä silmänräpäyksessä et siinä se on !!
- Kaikkea hyvää.
Niinpä. Pidä hyvää huolta rakkaudestasi. Se on yhtä hyvin sinun kuin sen toisenkin vastuulla.
http://m.youtube.com/watch?feature=kp&v=s-pFAFsTFTI
- minun mieleen
Hänen vastaanhangoitteleva kiinnostuksensa hurmasi, sekä ne silmät jotka vilkuilivat kurittoman otsatukan alta. Kokonaisuutena rouhea maskuliininen mies.
- polkkatukkis
Kiinnostaa tietää minkälainen on miesten otsatukka?
- palkkatukkis :D
polkkatukkis kirjoitti:
Kiinnostaa tietää minkälainen on miesten otsatukka?
Googletin jo, selvä homma
- miehille ei sovi
palkkatukkis :D kirjoitti:
Googletin jo, selvä homma
otsatukka. Olen pari kertaa nähnyt miehellä otsiksen ja se on ihan hullun näköistä.
- ..minun mieleen
miehille ei sovi kirjoitti:
otsatukka. Olen pari kertaa nähnyt miehellä otsiksen ja se on ihan hullun näköistä.
Voi teidän kanssanne :) Ei hänellä mitään polkkaetutukkaa ole, eikä mallia obama tai thompson. Vaan sivulle vedettynä siististi, kunnes temmeltäessä voi valahtaa seksikkäästi silmille. Hiton hot ja...
- kidkfjfdjbnjd
..minun mieleen kirjoitti:
Voi teidän kanssanne :) Ei hänellä mitään polkkaetutukkaa ole, eikä mallia obama tai thompson. Vaan sivulle vedettynä siististi, kunnes temmeltäessä voi valahtaa seksikkäästi silmille. Hiton hot ja...
jaa, sellane ku hitleril? ;D
- minun mieleeni
kidkfjfdjbnjd kirjoitti:
jaa, sellane ku hitleril? ;D
Ei ole sellainen liuhana. Ja vielä tiedoksi, ei ole myöskään kiemuralle rullattu eikä tupeekaan. Johan tuli paljon melua ja tenttausta otsatukasta.
- nuovoivatkolistaa
Jos postiluukussa kolahti aamunlehti postinjakelijan toimesta?
- tömähti
Pituus ja hiljaisuus.
- 10+15
Silmät. Katse.
- hänen hiukka
kumarahko olemus..kiinnitän jokakerta huomion siihen..söpöä
- suorista hänet ;)
hänen hiukka kirjoitti:
kumarahko olemus..kiinnitän jokakerta huomion siihen..söpöä
Huono ryhti vai huono itsetunto vai mikä syy? Liikaa nököttää koneen ääressä? Ei ole kovin söpöä jos menee selkä pilalle!
- hän osaa
suorista hänet ;) kirjoitti:
Huono ryhti vai huono itsetunto vai mikä syy? Liikaa nököttää koneen ääressä? Ei ole kovin söpöä jos menee selkä pilalle!
pitää huolta selästään :) ihana ,aikuinen mies!
- I feel You
No se katse joka lävisti silmien iiriksen ja ankkuroitui ajatusten syvimpään kolkkaan. Olin alaston sieluun asti.
- pilkutan nyt vähän
Miten se katse iiriksen lävisti? Ettei vaan mustuaisen ;)
- I feel You
pilkutan nyt vähän kirjoitti:
Miten se katse iiriksen lävisti? Ettei vaan mustuaisen ;)
Lävisti kaiken!
- pilkuttaja
I feel You kirjoitti:
Lävisti kaiken!
:D Kauniistti ajateltu anyway.
- kuse julgest
kysy häneltä, hän se tuli jutteleen
en mä tehny mitää mut koukusssa oon loppuelämän ja nyt hän ei tee mitään (?!?) - kuului vain naps
ja se oli siinä, ihminen jota olin koko elämäni hakenut ja kaivannut.
- *punastuu*
Tämä tarina ei voi päättyä kuin onnellisesti ; )
- tuhoon tuomittu
*punastuu* kirjoitti:
Tämä tarina ei voi päättyä kuin onnellisesti ; )
kun siitä kerrotaan palstalla. Ei yksikään tarina pääty täällä onnellisesti.
- james ?
Mietin sinua kahvilassa istumassa ja yritän kuvitella ajatuksesi!
- Juteltiin ennen
kuin kolahti. Olisipa se vaihe kestänyt pidempään, niin olisi saanut tutustua häneen ilman mielenhäiriöitä.
- käsitekoodausta
On aika hyvää "ajatus jumppakin" tuollainen jos keksii koodeja joistain kokonaisista sanoista ja käsitteistä, silloin ei joku sana pelkästään tarkoita jotain tiettyä vaan on ymmärrettävä käsitys siitä. Ei toimi kirjainkoodaus ::)
Mutta suosittaisin tytöille armeijaankin menemistä.... ei ole mainontaa puolustusvoimilta vaan muutenkin, koska ei sinne ole pakke jäädä, voi käydä katsomassa jos huvittaa. - eka kerran
hän oli selin minuun, nätit farkut jalassaan....sitten näin kasvot, eipä siihen muuta tarvinnut...
- höh
Näit siis ensin takapuolen :)
- no juu
höh kirjoitti:
Näit siis ensin takapuolen :)
myönnän :D mut kasvot on ne jotka teki vaikutuksen ja se ääni...oi voi :p
- jäin miettimään...
no juu kirjoitti:
myönnän :D mut kasvot on ne jotka teki vaikutuksen ja se ääni...oi voi :p
siitä on varmaan jo vuosi aikaa kun ekan kerran näin....
- hän ajatuksissani
Hänen ihana katseensa ja se tunne joka syttyi heti välillemme. Ja vaikutti se hänen komeutensakin.
- vaikuttunut hra
Hänen kauneutensa oli ylivertaista verrattuna taviksen näköisiin naisiin.
- Hänen katseensa
jäi heti mieleen.
- siitä juuri
Yleensä kaikki alkaa katseesta.
- silmät ja katse
Hän vain oli siinä ja katseli.
- n -> n
Pieni ja pippurinen. Semmoinen söpö olemus
- ohimennen
Pidä kiinni sellaisesta.. välittää oikeasti
- mitäs pyysit!
Mulla ei kolahtanu vielä mikään, en edes 'nähnyt' koko kaveria, kun nuorukainen minut eka kerran nähdessään rukoili jo, että toi anna mulle vaimoks! Siksipä tässä nyt sitten ollaan .. oltu jo vuosikymmenet! Hiusrusetti oli oiva täky, komeempi tuli ku osasin odottaakaan!!!
- se se oli
Tiina
- piti se arvata
sanoi väärän nimen
- Ja tarve
Kutsuva katse, hymy, asento, rentous, tunnelma, kevät ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564