Tuija Järvisen huoli

Iloinen veronmaksaja

Viihdemoguli Tuija Järvinen facebookissa päivittelee kun ruoan, asumisen jne.
hinta on noussut ja palkat, eläkkeet ja KELA ja soskun tuet ei riitä elämiseen, hallitus pitäisi vaihtaa.
Ehdottaisin Tuidellekin että ottaisi kynän ja paperia ja taskulaskimen ja laskisi
paljonko hän pelkästään on tullut maksamaan tälle yhteiskunnalle viimeisen
10 vuoden aikana. Hän on nuori ja suht terve ja työkykyinen mutta työt ei maistu
ja sitä kautta veronmaksu tähän yhteiskuntaan. Tuiteri ei muista kun olla vaatimassa itselleen, osallistumisesta yhteisenhyvän rakentamiseen ei ole
näkemystä, mutta aikaa rittää hämärä busineksien pyörittämiseen.

26

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottu ja nokka

Savolainen porsas voisi helposti tinkiä ainakin ruokamenoista, mutta...

• säästöä syntyisi jos

Olisi todellakin varaa laihtua.........

• Että silleen

Tuija on vaikeasti työllistettävä pitkäaikaistyötön.

• Muista hyötyjä

Tuide laitaa vain haleja ja helluisia terveisiä koko ajan ja kaikille. Mihin ikinä
      ryhtyy menee perseeleen ja rauniot perässä savuaa ja syy on muissa.

• Moraali

Tuija on Persu, taisi saada viime vaaleissa 3 ääntä, ei ihan riittänyt noste vielä
      valtuustopaikkan hoitamaan yhteisiä asioita. Tuikku voisi opetella aluksi hoitamaan
      omia yhteiskunnallisia asioita mallikkaasti esimerkkiä näyttäen kuin kunniallinen
      kansalainen hän on.

• MiInua kiinnostaa

Tuija, kun luet tätä voisitko vastata seuraavaan kysymykseen: oletko koskaan tehnyt niinsanotusti rehellistä työtä, siksi ei lasketa torikaraokekilpailuja eikä
      Tukiaisen mangerointia ?

• mun miälipide

Eikä savon missikisoja lasketa töihin josta saa palkkaa jotka todellisuudessa hoiti kaupunkilehti, nyt tämän vuoden kisoissa yhteistyökumppaneina kisoissa on vain rauhalahti,kaupunkilehti ja se mummo muotiliike pia, sinut on mainittu vain ohimennen , toimit varmaan vain juontajana,muuhun taitosi ei riitä,sen huomanneet varmaan muutkin.Missi kisat on sulle historialliset :DDD savossa on järjestetty ja järjestetään laadukkaampia kisoja kun miss savotar jonka varjolla koko viime vuoden puhuit itsestäsi ja sen luomisesta, jätit missiehdokkaat kylmästi sivuun,mainitsit vain heidät kun sulle sopi. TUIJA manageri markkioni yleensä manageroitavaa ja jää itse julkisuudesta syrjään, sä vedät naamasi aina esille.mä sitä,mä loin tämän... :D sulle nauraa koko facebook kaverilistasi ja ethän sä tätä ymmärrä," tykkäys ja naurut"...aikuistu hyvä ihminen jo!! Hyvä kaupunkilehti,hyvä rauhalahti. Ehkä selvis että ohjelmatoimistosi on lumetta :) Tuija tekee näitä juttuja ilman palkkaa koska sille tärkeetä päästä vaan julkisuuteen ja sit jakaa näitä lehtijuttuja facebookissa..fanikuvatkin jakaa julkkiksista,näin ei toimi edes teinit,fanikuviin pääsee helposti artistin kuin artistin kanssa,oot hirveen nolo mummeli :) ne hänen paljon kuulutetut taide alastonkuvat ovat sellasia etten itse laittanut jakoon. laihuus ei niissä näy,päin vastoin ja kuvat muutenkin amatöörikuvia.

• Kunnia meni maine ..
        mun miälipide kirjoitti:

Eikä savon missikisoja lasketa töihin josta saa palkkaa jotka todellisuudessa hoiti kaupunkilehti, nyt tämän vuoden kisoissa yhteistyökumppaneina kisoissa on vain rauhalahti,kaupunkilehti ja se mummo muotiliike pia, sinut on mainittu vain ohimennen , toimit varmaan vain juontajana,muuhun taitosi ei riitä,sen huomanneet varmaan muutkin.Missi kisat on sulle historialliset :DDD savossa on järjestetty ja järjestetään laadukkaampia kisoja kun miss savotar jonka varjolla koko viime vuoden puhuit itsestäsi ja sen luomisesta, jätit missiehdokkaat kylmästi sivuun,mainitsit vain heidät kun sulle sopi. TUIJA manageri markkioni yleensä manageroitavaa ja jää itse julkisuudesta syrjään, sä vedät naamasi aina esille.mä sitä,mä loin tämän... :D sulle nauraa koko facebook kaverilistasi ja ethän sä tätä ymmärrä," tykkäys ja naurut"...aikuistu hyvä ihminen jo!! Hyvä kaupunkilehti,hyvä rauhalahti. Ehkä selvis että ohjelmatoimistosi on lumetta :) Tuija tekee näitä juttuja ilman palkkaa koska sille tärkeetä päästä vaan julkisuuteen ja sit jakaa näitä lehtijuttuja facebookissa..fanikuvatkin jakaa julkkiksista,näin ei toimi edes teinit,fanikuviin pääsee helposti artistin kuin artistin kanssa,oot hirveen nolo mummeli :) ne hänen paljon kuulutetut taide alastonkuvat ovat sellasia etten itse laittanut jakoon. laihuus ei niissä näy,päin vastoin ja kuvat muutenkin amatöörikuvia.

Tuide on yksi pahimpia tyrkkyjä tällä hetkellä, ei mitään näyttöjä mistään täysi
        turhake joka hamuua julkisuutta etupässä muiden ( henkilöt joilla on ansioita)
        kautta.

• Hah haa

Tuija on itse aina elänyt yhteiskunnan tuella.

• Mahtavaa

Rouva Järvisen on ollut kirkkovaltuuston varajäsen, että siinpä teille arvostelijoille.

• Että näin
        Mahtavaa kirjoitti:

Rouva Järvisen on ollut kirkkovaltuuston varajäsen, että siinpä teille arvostelijoille.

JA HUOM.! TUIJALLA ON OIKEUDET SIMO SALMISEN AINOAAN PITKÄSOITTOON.

• totuutta kehiin
        Että näin kirjoitti:

JA HUOM.! TUIJALLA ON OIKEUDET SIMO SALMISEN AINOAAN PITKÄSOITTOON.

Ei ole, ei pidä paikkaansa. Järvisellä on oikeus siihen yhteen ainoaan poltettuun malli cd.hen. Että kehtas hyötyä ja yrittää vieläkin hyötyä sairaan ihmisen kustannuksella, Salminen oli tosi pulassa ja koki tulleensa hujatuksi, tämän on suoraan sanonut julkisuudessa. Järvisen piti tuottaa Salmisen pitkäsoittolevy mutta ei onnistunut. Salmisen facebook ryhmä hoiti homman kotia. Pitäs Salmisen puolesta tehdä ihan tutkintapyyntö,millaisella sopimuksella Salmista vedätti.! Salminen ei taida enää lukeudua Järvisen ystäviin ja tämä saakeli hakee vielä julkisuutta hänen kustannuksellaan.Hirvee ihminen koko Järvinen!

• kuolen nauruun :D
        Mahtavaa kirjoitti:

Haha..noihin jäsenyyksiin pääsee kun saa määrätyt äänet osallistumalla vaaleihin,vaaleihin saa osallistua kuka vaan täysi-ikäinen eli ei mitään sellasta josta olisi muuten ansioitunut. Noita ei edes lasketa työkokemuksiksi koska kyseessä ei ole työsuhde ja varajäsen edustaa vain jos valittu ei pääse kokouksiin osallistumaan , nämä opetetaan jo ala-asteella.. Tuijalle jolla ei oikeaa elämää pitää näitäkin suurena asiana, yleensä näistä jäsenyyksistä normi ihmiset ei huutele ...ja nuokin vanhoja asioita joilla vielä vähemmän merkitystä kuten vanhalla koulutuksellakin, koulutus on vanha ja menetetty jos alan töitä ei ole tehnyt 10 vuoteen, noloa noita edes cv.ssä esitellä :DDDDD

• Mie romahan

Taas lyödään Tuijaa kuin vierasta sikaa.

• Remakkaa

Tuiteri ei kestä minkäänlaista kritiikkiä tai että asioista ollaan eri mieltä, facebookissa tulee bannia heti. Tuide edustaa arvoiltaan autoritääristä diktatuuria,
      kaikki on hyvin kun olet samaa mieltä. Ongelma on siinä että ei ole montaa asiaa
      mistä voisi olla samaa mieltä managerin kanssa, on sen verran hurja tapaus.

• Tuija työhön

Joo menis vaan itse töihin ja rupeaisi sen jälkeen arvostelemaan kun jotain tehnyt asioiden parantamisen eteen, eikä tyhjää louskuttaisi. Ajatelkaapa jos kaikki olisimme valinneet saman elämäntavan kuin Tuija, ei tarvittaisi miettiä onko
      leivän päällä makkaraa.

• Rakettitiede

Tuija on koulukunta esimerkki siitä millainen ihmisestä jalostuu kun ei tee muuta
      kun nostaa luukusta rahaa, ei paljon auta tässä vaiheessa menna barrikaadeille
      huutamaan lisää, jakovara ei kasva sillä tavalla vaan työtä tekemällä ( lisäarvoa
      kansantaloudelle) tyhmä tämänkin tajuaa.

• hilloviiva

Kuinka vanha Tuiteri on? Onko jo 53-vuotias?

• Yhteistyökuvio

• Päivärahat

Tuiterillä vielä työeläkeikään vileä pitkälti toistakymmentä vuotta, paitsi että
      eipä ole tainnut eläkettä paljon kertyä kun on kotosalla makoillut. Se on Tuijalle
      juhlapäivä kun pääsee työttömyyspäivärahat kuittoomaan niin kuin Jaakko Tepo
      laulaa.

• Kauhukuva

Niin paljon on Tuija Kuopiolle mainetta tuonut, omat missikisat ja yksi kuulusimpia
      kohumanagereita Suomessa. Toivottavasti hän ei toteuta suunnitelmaan ja muuta
      Helsinkiin, valtava menetys pohjois-savolle jos niin kävisi. Kuopion kaupunki voisi
      hakea hänelle jo tässä vaiheessa taiteilija eläkettä, se olisi vähintä mitä tässä
      vaihessa voidaan tehdä.

• Tässhän tätä

Tuiden ropalle työnteko ei sovi, rupeaa kuppeita pakottamaan .

• Kala ja kukko

Ei kaikki ole Kuopiolaisten kannalta vain positiivista, joku aika oli juttu lehdessä
      että Tuija oli porkukan kanssa ryypiskellyt muutamia päiviä kihlajaisia ja tuli
      remakka jonka seurauksena ainakin yksi teholle ja taisi kihlauskin purkautua.
      Pitäisi vähän tarkemmin valita seuransa, ei hyvää mainosta tälläinen kalakukko kaupunkiin.

• Kysyn vaan

Olen pohtinut mikä esim. Tuijaa ajaa julkisuuteen. Kovan hinnan hän on jo joutunut
      siitä jo maksamaan. Kun hän piti blogia Hymyssä, ketään Johanna Tukiasta
      lukuunottamatta ei ole haukuttu niin kamalasti kuin Tuija Järvistä, onko kaikki
      tämän arvoista

• sitä saa mitä tilaa

Niin käy kun valehtelee, muuttaa totuutta, liioittelee..ihan miten vaan. Tuksunkin nappasi muka hänet pelastaakseen laulajan uralle mutta syötti Tuksun tapaan Miamin keikkoja ym. paskaa julkisuuteen,siitä media antoi kohumanageri nimen eli mielikuvitusmanageri suomennettuna. muka ohjelmatoimiston pyörittäjä jne.. Eikä vieläkään osaa lopettaa niin kuin ei Tuksukaan, kun asiat ei mene niin kuin itse haluaa ULKOPUOLISISSA on syy...tai kateellisia...paskanjauhajat saa paskaa niskaan ja kummankin kohdalta ihmiset vaan oikoo noita satuja joita suustaan päästäävät. :)Tuksu tosin antoi pitkät Tuijalle kun tajusi että halusi vaan julkisuutta Tuksun kautta,eikä tämä manageri myynyt yhtään keikkaa tuksulle kun ei muillekkaan :D

• näin se vaan on

yleensä näitä tyrkkyjä ajaa julkisuuteen huono itsetunto ja narsismi....ihailun kaipuu ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe