Minä ja vaimoke lähdössä katsomaan lentopallon mm-kisoja Katowiceen ja uskon että muutama muukin on lähdössä. Eli kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan. Vaimoketta kiinnostaa tietenkin kaikki shoppailu paikat...eli onko mitä markkinoita tms. ja miehen mieleen tietenkin kivat pubit, varsinkin jos vielä jotain live musaa löytyy sekä makoisaa pikku purtavaa niin vot! Mitenkäs liikkuminen siellä, onko olemassa jokin kortti joka käy julkisiin vai aina kertamaksulla matkustettava? Viikonreissu olisi kyseessä.
Katowice, lentopalloa...
3
145
Vastaukset
- Menossa taas
Mitä Katowicessa ei ole, sitä ette tarvitse. Nettisivuilla pääsee kyllä hyvään alkuun jos etukäteen haluaa tutustua, ruokalistoja myöten. En muista enää ulkoa kun kaupunki ei ole suosikkikohteitani mutta kaikissa suurissa kaupungeissa on 1pv-3pv-jne. matkalippuja, jotka normaalisti leimataan ensi kertaa käytettessä.
- Tärkeimmät
Vilkaiskaa aluksi esim. Katowice InYourPocket, siinä on englanninkielellä suunnilleen se, mitä turisti yleensä kaipaa.
- KTW
Niin. Puola on muuten tosi kaunis, Katowice on kuitenkin maan rumimman seudun (Silesian teollisuusalue) pääkaupunki. Onneksi lähellä on vaikkapa Krakova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882