Hei. Etsin kämppäkaveria naisesta Espanjaan. Ei suomalaisten alueelle eli ei Fuengirola yms. Minulla on 2 kääpiökoiraa joten ne tulee mukaan. Olethan puhelias, ulospäinsuuntautunut ja tarkoituksenasi on viettää Espanjassa vähintään 1- 3 kk ja haluat panostaa laatuun - eli asua hyvässä paikassa - eli esim. meren rannalla tsn. 1:st Line. Itselläni ei ole ajokorttia mutta jos sinulla on voimme jakaa bensakulut ja vuokrata menopelin :). Itse olen niitä naisia jotka pääosin tulee toimeen enemmän miesten kuin naisten kanssa - joten jos olet niitä naisia jotka pääosin tulee toimeen miesten kanssa - silloin tulet toimeen myös minun kanssani. Olen aika pitkälti tyypillinen Oinas. Iältäni olen päälle 30 v. Mutta itse voit olla minkä ikäinen vaan - kunhan muuten tullaan juttuun :-) . Tarkoituksenani on lopullisesti muuttaa Espanjaan joten tuo pieni asumispätkä olisi pehmeä alku :-) . Kun töitäkin pitäisi saada. Puhun ihan vähän espanjaa - ja tarkoituksena onkin muuttaa enemmän paikallisten pariin jotta kielitaito karttuisi. Puhun lisäksi Eestiä ,Venäjää ja Englantia. Olen kaupallisen alan ihminen joten olen sanavalmis - mutta omaan myös kyvyn kuunnella
Etsitään naiskämppistä Espajaan
Ansku1
1
199
Vastaukset
- jmth86
Olen suunitellut aivan samanlaista projektia, itseasiassa liki parin kuukauden päästä pääsis poistuun jo Espanjaan, kämppiä katsonut tässä vissiin kuukauden verran nyt, ja hyviäkin on tarjolla :) kuume on niin kova lähteä, että ei kauaa enää voi odottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863