otsikko kertoo toisaan olen menettänyt miltei kaiken innon hokutoryu jujutsua kohtaan sikäli haluaisin mennä mutta tuntuu että aina on parempaa tekemistä etenkin nyt kun ainoa "lajikaverini" ja vaki parini vaihtoi isompaan vyöhön tänään piti mennä ja olin jo matkassa tajusin että passi jäi ja lähdin hakemaan kämpällä mietin että oliko se joku alitajuntainen juttu että lähdin hakemaan vaikka tiesin että jos lähden niin en kerkeä ja nyt ei viitsi lopettaa kokonaan lajia kun juuri maksettiin kotona kurssimaksu ja vanhemmat ei halua että lopetan
miten saisi innon lajiin takaisin
kelt
1
134
Vastaukset
- Tiedoksi vaan
En viitsi antaa vastausta kysymykseesi, koska et itse viitsinyt panostaa tekstisi ulkoasuun vähääkään. On tosi rasittavaa lukea noin pitkä pätkä tekstiä, jossa ei ole yhtään välimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433503- 362104
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111457
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781195- 231137