Majuri on taas vauhdissa. Toikkaroi sekaisin pitkin vistaa ja joka päivä eri pyörä alla. Tuolle ei kannata avata ovea tai antaa yhtään mitään. Ärsyttävä pummi.
Lukitkaa omaisuutenne
11
997
Vastaukset
- laatupostaus
kävi varastamassa pihastani kaksi tölkkiä mitä mainiointa avokadopuristetta
kohta alkaa läski tummua - Pommi 1
Listalle saunan.......
- atbtehahb
Kahdelta ihmiseltä se on vienyt tuhkikset. Alkanut varmaan sormia syyhyttämään kun on tupakat loppunut. Tai tuskin sillä on koskaan omia ollutkaan. Minä en ainakaan ole nähnyt.
- Ihraperse
Mun munamankeli munark on pöllitty tiistaina uimahallin edestä ja olis kiva saada sen takaisin.
- EI OLE NÄKYNYT
onko se sellainen valkoinen, josta etujarrukahva on irti?
- J e p
Heitäs lenkki Välitie 6 Vanhustentalon pihalla.
Sieltä niitä löytyy jonkin näköinen kasa Majurin jäljiltä!!
- uusihammasharja
neitsyyteni vietiin. tyyppi vaati minua huutamaan sotilasarvoaan, joka sattui olemaan majuri
vai oliko se sittenkään sattumaa- lerssi-petteri
Ei, kyllä kyseessä taisi kuitenkin olla satumaa.
- keinot käyttöön
Siis eihän tuohon auta kuin munalukko ja siveysvyö.
- hui kamalaa
keinot käyttöön kirjoitti:
Siis eihän tuohon auta kuin munalukko ja siveysvyö.
Juu, munaloukku on kuitenkin parasta, mitä on keksitty.
- kjeh kjeh
hui kamalaa kirjoitti:
Juu, munaloukku on kuitenkin parasta, mitä on keksitty.
ja kynsi laukka :DDD
mutta takas asiaan, vittu se majuri on mulkku äijä, käydääks porukalla leipomassa pataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004546565- 262481
- 2162425
- 1391713
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887