kertokkeess

buritto39

Etsin pieniä lisävaloja joilla saisi leveyttä ja pituutta valokeilaan. Mistä saisi ns hyvät halvalle.. ?

11

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktaa kiimaan

Pienet lisävalot on haastava saada kunnolliseksi, joten halvalla ei ainakaan saa kunnollisia.

• buritto39

Tarkoituksena olisi saada siis enemmän Leveyttä kuin pituutta.. Auton omat kaukovalot näyttää kyllä tarpeeksi pitkälle mutta leveyttä ei ole niin paljoa kuin toivoisi että valastuisi kunnolla tienpientareetkin.. Siis ehrotuksia?

• Valopää

Haluatko sii lisäpitkät? Nehän on suunnitelu näyttämään kauas ja niitä on huonpia ja tehokkaampia. Sumuvaloissa on leveä keila, esim. Bosch Touring. Ei ole pieni, mutta tehokas. Eikä saa lain mukaan käyttää kuin sumussa ja kovassa vesisateessa.
      Eli mahdoton yhtälö: ei saa pieniä hyviä eikä halvalla.

• buritto39

Tiedätkö mikä tarkoitus lisävaloilla on? Nimimerkki"valopää"

• avaudu, miksi?
        buritto39 kirjoitti:

Tiedätkö mikä tarkoitus lisävaloilla on? Nimimerkki"valopää"

eikös valoilla ole tarkoitus katsoa ja nähdä mahdollisimman kauas? Miksi pitäsi nähdä kovin leveälle jos on pitkät käytössä? Ihan omituisia haluja.

• Kymysys?
        avaudu, miksi? kirjoitti:

eikös valoilla ole tarkoitus katsoa ja nähdä mahdollisimman kauas? Miksi pitäsi nähdä kovin leveälle jos on pitkät käytössä? Ihan omituisia haluja.

Eli sinulle riittää se että ajelet tietä pitkin oman kaistasi levysellä valokeilalla..

• taas joku peelo
        Kymysys? kirjoitti:

Eli sinulle riittää se että ajelet tietä pitkin oman kaistasi levysellä valokeilalla..

Minulle riittää auton vakiovalot ja Volvossa on tunnetusti hyvät valot, varsinkin xenonit, kuten minun autossani.
        Vastaatulijat näkee jo kilometrien päästä suoralla tiellä, heilläkin on valot ja ne kiiluu pimeässä todella pitkälle.
        EI aukea vieläkään miksi haluat nähdä kovin leveälle kun tahtoo olla, että pikillä valoilla ajetaan vain maantiellä ja siellä on vauhtia niin paljon, että ei se näkökenttä ole kovinkaan leveä??!?!

• buritto
        taas joku peelo kirjoitti:

Minulle riittää auton vakiovalot ja Volvossa on tunnetusti hyvät valot, varsinkin xenonit, kuten minun autossani.
        Vastaatulijat näkee jo kilometrien päästä suoralla tiellä, heilläkin on valot ja ne kiiluu pimeässä todella pitkälle.
        EI aukea vieläkään miksi haluat nähdä kovin leveälle kun tahtoo olla, että pikillä valoilla ajetaan vain maantiellä ja siellä on vauhtia niin paljon, että ei se näkökenttä ole kovinkaan leveä??!?!

niin no mie ajelen melkein joka päivä maaseudulle teitä jotka on mutkaisia ja pimeitä koska isot metsät.. enemmän siellä leveyttä tarvitsee kuin pituutta.

• Nopsa..
        taas joku peelo kirjoitti:

Kyll on ihme kaupunkilaine nei tajua mistään mitään ja tulee pätemään..

• mrvprå

Hella ff200 sarja motonetistä alle 80.niihin riittää hyvä kilpiteline,ne sit ihan lievästi harittaa kun sitä leveyttä.Ihan suoraankin laitettuna hyvät

• hmm..

Ei kyllä saa alle 80 motonetistä hellan ff200 sarjan valoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4208
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2782
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2262
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1923
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1430
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      77
      1412
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1314
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe