Etsin pieniä lisävaloja joilla saisi leveyttä ja pituutta valokeilaan. Mistä saisi ns hyvät halvalle.. ?
kertokkeess
11
103
Vastaukset
- faktaa kiimaan
Pienet lisävalot on haastava saada kunnolliseksi, joten halvalla ei ainakaan saa kunnollisia.
- buritto39
Tarkoituksena olisi saada siis enemmän Leveyttä kuin pituutta.. Auton omat kaukovalot näyttää kyllä tarpeeksi pitkälle mutta leveyttä ei ole niin paljoa kuin toivoisi että valastuisi kunnolla tienpientareetkin.. Siis ehrotuksia?
- Valopää
Haluatko sii lisäpitkät? Nehän on suunnitelu näyttämään kauas ja niitä on huonpia ja tehokkaampia. Sumuvaloissa on leveä keila, esim. Bosch Touring. Ei ole pieni, mutta tehokas. Eikä saa lain mukaan käyttää kuin sumussa ja kovassa vesisateessa.
Eli mahdoton yhtälö: ei saa pieniä hyviä eikä halvalla.- buritto39
Tiedätkö mikä tarkoitus lisävaloilla on? Nimimerkki"valopää"
- avaudu, miksi?
buritto39 kirjoitti:
Tiedätkö mikä tarkoitus lisävaloilla on? Nimimerkki"valopää"
eikös valoilla ole tarkoitus katsoa ja nähdä mahdollisimman kauas? Miksi pitäsi nähdä kovin leveälle jos on pitkät käytössä? Ihan omituisia haluja.
- Kymysys?
avaudu, miksi? kirjoitti:
eikös valoilla ole tarkoitus katsoa ja nähdä mahdollisimman kauas? Miksi pitäsi nähdä kovin leveälle jos on pitkät käytössä? Ihan omituisia haluja.
Eli sinulle riittää se että ajelet tietä pitkin oman kaistasi levysellä valokeilalla..
- taas joku peelo
Kymysys? kirjoitti:
Eli sinulle riittää se että ajelet tietä pitkin oman kaistasi levysellä valokeilalla..
Minulle riittää auton vakiovalot ja Volvossa on tunnetusti hyvät valot, varsinkin xenonit, kuten minun autossani.
Vastaatulijat näkee jo kilometrien päästä suoralla tiellä, heilläkin on valot ja ne kiiluu pimeässä todella pitkälle.
EI aukea vieläkään miksi haluat nähdä kovin leveälle kun tahtoo olla, että pikillä valoilla ajetaan vain maantiellä ja siellä on vauhtia niin paljon, että ei se näkökenttä ole kovinkaan leveä??!?! - buritto
taas joku peelo kirjoitti:
Minulle riittää auton vakiovalot ja Volvossa on tunnetusti hyvät valot, varsinkin xenonit, kuten minun autossani.
Vastaatulijat näkee jo kilometrien päästä suoralla tiellä, heilläkin on valot ja ne kiiluu pimeässä todella pitkälle.
EI aukea vieläkään miksi haluat nähdä kovin leveälle kun tahtoo olla, että pikillä valoilla ajetaan vain maantiellä ja siellä on vauhtia niin paljon, että ei se näkökenttä ole kovinkaan leveä??!?!niin no mie ajelen melkein joka päivä maaseudulle teitä jotka on mutkaisia ja pimeitä koska isot metsät.. enemmän siellä leveyttä tarvitsee kuin pituutta.
- Nopsa..
taas joku peelo kirjoitti:
EI aukea vieläkään miksi haluat nähdä kovin leveälle kun tahtoo olla, että pikillä valoilla ajetaan vain maantiellä ja siellä on vauhtia niin paljon, että ei se näkökenttä ole kovinkaan leveä??!?!Kyll on ihme kaupunkilaine nei tajua mistään mitään ja tulee pätemään..
- mrvprå
Hella ff200 sarja motonetistä alle 80.niihin riittää hyvä kilpiteline,ne sit ihan lievästi harittaa kun sitä leveyttä.Ihan suoraankin laitettuna hyvät
- hmm..
Ei kyllä saa alle 80 motonetistä hellan ff200 sarjan valoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036