Kuinka monta kertaa olet palannut takaisin?

11+6

Niin,Kuinka monta kertaa sinä olet palannut takaisin narsistin luokse? Mitä siitä on seurannut? Miten olet loppujenlopuksi päässyt irti,vai oletko?

49

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >10

      Luultavasti kertoja on enemmän kuin kymmenen.
      Nyt saan apua jotta saan hänet "ihoni alta" pois. Nähtäväksi jää.....

    • Hereitis..

      Kerran, koska en kerran hän ensimmäistä kertaa teki pahiten. Sen jälkeen satunnaisesti väärinkäyttänyt henkisesti.

      Hän ilmaantuu aina, kun tarvitsee energiapiikkinsä, jotenkin sumun keskeltä selittelemättä. Vertauskuvallisesti sama, kuin:Naurettavaa tulla kirkkoon häämekossa jos on vieras.

      Heti ensimmäisen kerran jälkeen kun näin todellisuuden, olen antanut sateen pestä vuotavat haavani ja saanut vereni takaisin, se olisi mennytkin tuollaiselle -narsistille- Eli olen immuuni narsistien energialle, tiedän heistä jo kaiken. Voin siis olla satunnaisissa väleissä vain, koska jos katkaisen niin tämä loukkaantuu verisesti itselleen. Narsistit ovat heikkoja.

      En olisi uskonutkaan, että yhden ihmisen sielu voi olla kirjoitettuna aikoja sitten paperille. Ja täällä he narsistit puhuvat yli-ihmisyydestään ja siitä miten eivät kuulu ns. harmaaseen massaan. Heidän sielunsa on pilalla jo psykologian historiaan kirjoitettuna.

    • Se virhe ei toistu

      Kerran, se oli tosin ennen kuin tiesin hänen olevan narsisti. Toista kertaa en hänestä nyt eroon päästyäni enää ota häneen yhteyttä ja palaa takaisin hänen henkisesti pahoinpideltäväkseen.

    • miisa1234

      lähemmäs kymmenen kertaa mutta en enää koskaan!
      viimeinen ero oli todella viimeinen ja nyt tiedän kaiken totuuden.
      pohjalle siinä suistui mutta niin oli parempi niin ei enää tarvitse haikailla siihen tunneleikkiin mukaan.
      peliä se vaan oli ja olin hänelle hyvä lähde kunnes ymmärrys astui kehiin.
      ilman ammattiapua ja ystäväpiiriä en olisi selvinnyt.
      voimia kaikille.
      ikinä ei kannata palata ja minkäänlaista yhteyttä ei kannata pitää.
      sairas tunne elämähän näillä narskuilla on ja se ei ole mitään todellista rakkautta.
      vaikka ne osaa hienosti sitä kyllä esittää.

    • 17+5

      Se on niin pirun jännä miten noi narsistit taitaa sen manipuloinnin.Jopa sen jälkeen kun tajusin entisen narsistini olevan täys narsisti,tyyppi joka pystyy pelamaan täysin sairasta mielen valtapeliä,valehtelemaan täysin pokkana (jopa itselleen) ja tekemään mitä kieroimpia tekoja vai pitäisikö sanoa "siirtoja" sillä pelkkää peliä tuo narsistien elämä heille on,ja muut ihmiset vain pelinappuloita.

      Kaikesta tuosta huolimatta,ja siitä huolimatta että jo tiedostin kaiken tuon,sai hän minut monta kertaa silti palaamaan ajatuksissani täysin väärille teille "Mitä jos hän sittenkin on hyvä? Jos hän on muuttunut? Jos hän ei olekkaan narsisti? Jos keksin keinon elää hänen kanssaan? Jos on jokin ratkaisu? Jos saan hänet muuttumaan?"

      Jos,jos,jos ja jos,mutta kun ei,ei,ei ja ei.Se on totuus.Narsisteja täytyy AINA yksinkertaisesti vain juosta karkuun,lähteä eikä ikinä katsoa taakse vaikka houkutus olisi kuinka suuri.Se on helvet*n vaikeaa ja rankkaa.

      Pelkkä rakkaus ja siitä eroaminen on raastavaa,mutta kun puhutaan rakkaudesta narsistin kanssa niin silloin puhutaan jo jostain aivan sairaasta taistosta oman itsensä kasassa pysymisen kanssa.Loppujenlopuksi ainoa kenen kanssa käyt sitä taistoa,olet sinä itse.Sillä sinä olet se uhri ja vain sinä voit valita haluatko voittaa.

      Enkä puhu nyt siitä että narsistin kanssa pitäisi alkaa kättä vääntää,siinä jäisit aina kakkoseksi.Narsisin voittaminen tarkoittaa sitä että jätät hänet taaksesi ja jatkat elämääsi.Läpikotaisin.Unohdat hänet.Pyyhit pois elämästäsi.Etkä huomioi häntä enää millään tavalla.Annat vain olla.Jotkut näkevät tämän ehkä luovuttamisena,mutta se juuri onkin se voitto.Ainoa ja oikea voitto minkä voit narsistin kanssa saavuttaa on luovuttaa aivan totaalisesti hänen suhteensa.

      • Hajalla

        Kuulostaa tutulta,ja kaiken lisäksi bibo ja epävakaa,takas on menty monet kerrat mutta ei enää.täällä on kyllä hirveesti samoista kuvioista kärsineitä.ei muuta kuin voimia kaikille.


    • noora34

      toi kirjoitus 17 5 on niin totta joka sana!
      vahvuutta kaikille!!!!
      taistelu kannattaa eroon pääsemisessä ja elämä on paljon antoisampaa sen jälkeen

    • En ole palannut

      En ole palannut kertaakaan takaisin. Olen seurustellut narsistin kanssa muutama vuosi sitten muutaman kuukauden ajan. Sen jälkeen suhde on jatkunut tapailusuhteena. Olen erkaantunut hänestä tasaiseen tahtiin. Viimeinen veto on vetämättä ja huomaan, että kun kirjotan tätä, tunnen pientä kaiherrusta siitä viimeisestä vedosta. Se kaiherrus kertoo minulle etten ole valmis suhteessani narsistiin.

      En tiedä, mitä se tarkoittaa, luultavasti edelleen sitä, että ei ole tullut ketään hänen tilalleen, eli ei ole ketään, kenen kanssa olisin fyysisesti läheinen. Muuten olen valmis eroamaan hänestä kokonaan. Se mitä jää, niin jää luultavasti hyviä muistoja parista viimeisestä vuodesta, jos eroaisimme nyt.

      Tahdon olla varma, että lopulta kun katkaisen suhteen, niin se oli siinä.

      • Tapailusuhde?

        Tuota,,ystävyys narsistin kanssa ei ole mitenkään realistinen vaihtoehto.


      • Ei se olekaan
        Tapailusuhde? kirjoitti:

        Tuota,,ystävyys narsistin kanssa ei ole mitenkään realistinen vaihtoehto.

        Ei se olekaan ystävyys. Se on tapailusuhde. Tomitan hänelle ensisijaisen lähteen tointa. Hän ammentaa minusta huomiota ja positiivista energiaa.

        Minä sitten taas saan häneltä seksiä... (Tästä ei taas tule kehuja... kohta tulee ylt ja...)


    • 2+1

      Sinä "en ole palannut" kirjoittaja,voin kertoa että kun luin sun tekstin niin naurahdin hitusen sisälläni.Jos sä todella olet jonkinlaisessa suhteessa NARSISTIN kanssa niin voi pojat et tiedä mihin olet ryhtyny,eikä se suhteen katkaisu todellakaan onnistu noin miten luulet sen onnistuvan :D Kuten sanottu,jos kyseessä on todella narsisti,tulet vielä huomaamaan kuinka väärässä olitkaan ihan kaiken suhteen ja katumaan että koskaan edes ryhdyit tuohon peliin osalliseksi.

      Lopuksi pikkuinen vinkki: Juokse!

    • Ajattelisin, että

      "Lopuksi pikkuinen vinkki: Juokse! "

      Ajattelisin, että päästää minut. En ole korvaamaton hänelle, luultavastikaan. Eli hänellä lienee kierroksessa aina useampia naisia, joilla on hiukan omaisuutta (kuten minullakin) ja harrastavat hänen kanssaan seksiä (kuten minäkin).

      Se mihin minä en ole tyytyväinen, on se, että hän ei tunnista eikä löydä oman rajoittuneisuutensa vuoksi minusta niitä puolia, jotka tekevät minusta persoonan ja yksilön. Siis emme tietenkään sovi yhteen.

      Vaikka hän on narsisti, niin olen analysoinut suhdetta ja sen huonoja puolia kuten jos se olisi tavallinen suhde (osittain).

      Hän on erittäin manipulointikykyinen ja hänen menestystään markkinoilla lisää hänen miellyttävä ja seksikäs ulkonäkönsä. Tuon viimeisen seikan takia ajattelen, että yhden putoaminen kuormasta ei narsisti-psykopaattia kovin paljoa kaiherra. Hänhän voi ottaa vaikka kuinka monta uutta korvaamaan minut, jos yksi uusi ei riitä...

      Selitys: tämä ei siis ollut tarkoitettu ilkeileväksi ajatelmaksi minkä narsisti-psykopaattini olisi minussa herättänyt, vaan tämä on ihan realistinen pohdinta siitä, mikä tilanne aidosti ja oikeasti on.

    • hmm...

      "Selitys: tämä ei siis ollut tarkoitettu ilkeileväksi ajatelmaksi minkä narsisti-psykopaattini olisi minussa herättänyt, vaan tämä on ihan realistinen pohdinta siitä, mikä tilanne aidosti ja oikeasti on. "

      No hyvä jos tiedät missä menette,ja hyvä jos sä olet se jolla on ohjat käsissä.Narsistin kanssa se ei kuitenkaan KOSKAAN mene niin että toisella osapuolella olis ne ohjat käsissä.Joten voisin sanoa että joko

      1) Kyseessä ei ole narsisti

      tai

      2) Sulla ei oikeesti ole hajuakaan missä menette

      Enkä sano tätä ollakseni ilkeä tai törkeä,päinvastoin.Se mikä tässä puhuu on kokemuksen ääni ja varoittava sana.

    • Nii´in. Otan

      "Enkä sano tätä ollakseni ilkeä tai törkeä,päinvastoin.Se mikä tässä puhuu on kokemuksen ääni ja varoittava sana. "

      Nii´in. Otan huomioon että voin joutua taisteluun... en tosin tiedä minkälaiseen. Pidän kaikki omat ihmiseni häneltä salassa, kuten annan myös ymmärtää, että he ovat sellasia, mistä ei hänelle ole mitään hyötyä. Tuttujen nimiä en paljasta. Ja ne jotka aikanaan oppi tuntemaan niin olen sanonut, etten enää vuosiin ole ollut niiden kanssa missään tekemisissä.

      Eli tällaista pohjatyötä olen tehnyt.

      Saisinko minä kysyä, että mitä sinulla oli sellaista, että sinun narsistisi teki eroamisesta vaikean? Tiedän, että sellaisia on arvokas asunto sopivalla paikalla, muunkinlainen asunto erittäin sopivalla paikalla, suurempi omaisuus, sopiva liiketoiminta, toisen työn hyväksikäyttö... kuuluisuus...

      Mitä korvaamattomampi hyödyke on narsistille, sitä kovemmin pitää kiinni. Ihmisestähän narsisti ei sinänsä välitä.

      Eikä tämäkään taas ollut ilkeyttä vaan tätä ikävää faktaa...

    • Meidän tapauksessa

      "Narsistin kanssa se ei kuitenkaan KOSKAAN mene niin että toisella osapuolella olis ne ohjat käsissä."

      Meidän tapauksessa tuon voisi ymmärtää niin, että narsistilla ei ole käryäkään siitä, että tunnen hänen vaivansa näin perusteellisesti. Hän kieroilee aavistellen, että en tule loppuelämääni hänen nuorassaan olemaan. Sen verran ymmärtää, vaikka ei ole sitä sanonutkaan.

      En usko, että narsisti voi minua pitää ohjissaan mitenkään, nyt kun olen tunnepuolella noin vapautunut hänestä. Se oli hänen ainoa mahdollisuutensa minun suhteeni. Tulen lähivuosina jäämään palkkatyöstänikin pois, joten ei voi seurata eikä uhkailla sitten sinnekään päin, vaikka olisi kuinka röyhkeä. Jotenkin ajattelen, että tämä narsisti ei kovin krouveja keinoja käytä, sellaista hivuttautumista, mutta on liian hidasta.

      Ja kuten sanoin, en usko, että olisin hänelle korvaamaton. Eihän hän tunne rakkautta.

    • himolissu

      Viides kerta.Onhan hän täysi heittiö mutta hänellä on sellainen ihmepatukka ja osaa tosiaankin käyttää sitä että en voi olla ilman.

      • "Viides kerta.Onhan hän täysi heittiö mutta hänellä on sellainen ihmepatukka ja osaa tosiaankin käyttää sitä että en voi olla ilman."

        Niin kuulemma kaikki naiset on "sellaisia" sitä munaa vaan haluaa...on muinaisen ännäni suusta kuultu lause, jota viime aikoina on kovastikin yritetty täälläkin taas todistella...


    • himolissu

      Kuulepas puumanen,jos sinä saitit miun Ekin ihmepatukkaa 2-3 tuntia yhteenmenoon ja siinä sivussa 5 iiisoooaaa O:ta niin olisit valmis unohtamaan lievät luonnehäiriöt.Ja tämä useasti päivässä jos mieli tekee.Ei tule enää eroa!

      • "Ei tule enää eroa! "

        No tuohon ed. kommentointi ny ei liittyny yksittäiseen/pelkästään sinun tapaukseen...

        Vaan oli ihan sitä samaa jota olen useasti täällä maininnutkin, että hyvinkin samankaltaiset teemat tuntuvat olevan täällä palstalla kuin sen ännäksi nimeämäni henkilön jutuissa,...

        Tosiaan tuo "kaikki naiset" sitä munaa vaan, jopa tyrkyttivät sitä, että pakkohan hänen oli, nyksäkin oitis rakastui seksiä saatuaan jne...

        Että naista/naisia tässä ny yritetään mielestäni näillä viime päivien "kuse narsisti on niin hyvä sängyssä" jutuilla oikein urakalla halventaa...


      • : S. Kuule lissu,

        " olisit valmis unohtamaan lievät luonnehäiriöt.Ja tämä useasti päivässä jos mieli tekee.Ei tule enää eroa! "

        : S. Kuule lissu, täällä ei ole lievät luonnehäiriöt puheen alla... Että ihan rauhassa vaan sen Ekisi kanssa jatkakaa puuhianne. Miten yleensä tänne tulitkin lukemaan näitä juttuja, eikös ole ajanhaaskausta kun teillä on sitä parempaakin tekemistä.


      • Kuule Yhteenlasku
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ei tule enää eroa! "

        No tuohon ed. kommentointi ny ei liittyny yksittäiseen/pelkästään sinun tapaukseen...

        Vaan oli ihan sitä samaa jota olen useasti täällä maininnutkin, että hyvinkin samankaltaiset teemat tuntuvat olevan täällä palstalla kuin sen ännäksi nimeämäni henkilön jutuissa,...

        Tosiaan tuo "kaikki naiset" sitä munaa vaan, jopa tyrkyttivät sitä, että pakkohan hänen oli, nyksäkin oitis rakastui seksiä saatuaan jne...

        Että naista/naisia tässä ny yritetään mielestäni näillä viime päivien "kuse narsisti on niin hyvä sängyssä" jutuilla oikein urakalla halventaa...

        "Että naista/naisia tässä ny yritetään mielestäni näillä viime päivien "kuse narsisti on niin hyvä sängyssä" jutuilla oikein urakalla halventaa... "

        Kuule Yhteenlasku eli Ynnä (hih, ännä ja ynnä).

        Sinulla on nyt jotain kauheita seksuaalisia patoutumia traumoja. Nuo ännäsi sananparret kuulostavat järkyttäviltä ja kauheaa on, että olet joutunut tuollaista kuuntelemaan.

        Ja narsistit nyt yrittävät halventaa kaikkia... miehiä ja naisia, aina omiin tarpeisiin sopivasti.

        Jokaisella kun on se seksielämänsäkin ihan omansa, niin ei niitä kannata yhteen koplata. Ei ne yhteen koplaannu. Minusta ei ihmisellä ole ongelmaakaan, jos edes täällä nimettömänä kirjoittaessaan ei saa siitä seksuaalisuudestakaan puhua. Kyllä asia on niin, että ero tulisi äkkiä joka tytölle, jos siihen ei liittyisi seksuaalisuutta. Eikä syntyisi edes suhteita ollenkaan.

        Ei kannata liikaa kaunistella ja asioita pyöritellä lasten tai esiteinien tasoisella ajattelulla... Jos sinun, ynnä seksielämäsi on niin latteaa, ettei se pidättele sinua huonossa suhteessa, niin kaikilla muilla ei ole ihan samoin.

        Asiaa puhuu himolissu, vaikken usko hänellä varsinaista narsistia olevankaan.


      • Ja taas puhumassa
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ei tule enää eroa! "

        No tuohon ed. kommentointi ny ei liittyny yksittäiseen/pelkästään sinun tapaukseen...

        Vaan oli ihan sitä samaa jota olen useasti täällä maininnutkin, että hyvinkin samankaltaiset teemat tuntuvat olevan täällä palstalla kuin sen ännäksi nimeämäni henkilön jutuissa,...

        Tosiaan tuo "kaikki naiset" sitä munaa vaan, jopa tyrkyttivät sitä, että pakkohan hänen oli, nyksäkin oitis rakastui seksiä saatuaan jne...

        Että naista/naisia tässä ny yritetään mielestäni näillä viime päivien "kuse narsisti on niin hyvä sängyssä" jutuilla oikein urakalla halventaa...

        "naisia tässä ny yritetään mielestäni "

        Ja taas puhumassa kaikkien maailman naisten suulla (paitsi minun, joka en olekaan sellainen "oikea nainen"). Puhupas nyt vähän kapoisemmin, itsestäsi ja ihan näistä narsistiasioista.


      • : S. Kuule lissu, kirjoitti:

        " olisit valmis unohtamaan lievät luonnehäiriöt.Ja tämä useasti päivässä jos mieli tekee.Ei tule enää eroa! "

        : S. Kuule lissu, täällä ei ole lievät luonnehäiriöt puheen alla... Että ihan rauhassa vaan sen Ekisi kanssa jatkakaa puuhianne. Miten yleensä tänne tulitkin lukemaan näitä juttuja, eikös ole ajanhaaskausta kun teillä on sitä parempaakin tekemistä.

        Joo ihan kakkien naisten suulla ny puhun ja vetäisempä ajatusteni vielä Vakninitkin...

        "Narsisti vihaa naisia katkerasti ja kiihkeästi....Narsistin mielestä rakastaminen on eläimellistä ja patologista käyttäytymistä - aivan samoin kuin seksi. "

        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq74.html

        Mitä muuten tulee aiheeseen ja näihin kehuskeluihin...

        niin joo mullon varmaan seksuaalisia patotumia ja traumoja sitte, kuin myös lattea seksielämä ja mitä vielä, mutta mun mielestä tuon tyyppisellä kehuskelulla ny tosiaan yritetään vaan halventaa naista/naisia...mikä minun käsittääkseni on hyvinkin tyypiilistä juurikin narsisteille, oli hän sitte mies tai nainen...


    • Oletko nyt ihan

      "mutta mun mielestä tuon tyyppisellä kehuskelulla ny tosiaan yritetään vaan halventaa naista/naisia.."

      Oletko nyt ihan tosissasi sitä mieltä, että seksistä ei saisi puhua niin kuin se on? Että täällä narsismipalstallakaan ei saisi puhua seksistä, vaikka hyvin on tiedossa, että narsistit ovat usein seksiaddiktejakin.

      Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat. Ja minun seksiaddiktista narsisti-psykopaatistani puhumattakaan, jolle seksiseikkailut ovat olleet elämäntyö.

      Yksi selkeä oire narsismissa on Don Juan -käytös. Sillähän ne juuri pyörittävät naiskatraitaan.

      Se, miten sitten he kokevat rakkauden, onkin ihan eri asia. Huijaavat uskomaan... jokatapauksessa. Näen sellaisia kytköksiä asioiden välissä, mutta en nyt jaksa niistä kirjoittaa, kun en usko, että kiinnostavat tässä yhteydessä sinua syvemmin. Kun kiellät tuota seksuaalisuutta mielessäsi ja kirjoitatkin kielteiseen sävyyn.

      Et ole itse vapautunut ännäsi narusta, kun hänen puheenparsiaan perusteena käyttäen yrität salvata puheen muiltakin. Minua ei vähääkään kiinnosta, mitä mieltä moiset äijänkäppänät (siinä yhteydessä varsinkin) ovat naisista ja rakkaudesta. Silloin kun minä puhun rakkaudesta niin silloin puhun rakkaudesta. Ja suon sen muillekin.

      Narsistit eivät ohjaa minun puheitani eivätkä ajatuksiani. Saavat olla mitä mieltä haluavat. Se toinen yhteys, jossa kyselit, mitä miettisin, jos joku käyttäisi minua seksiin, eikä edes pitäisi minusta, niin ajattelin asiaa päivällä ja tulin siihen tulokseen, että omapa olisi häpeänsä. Omatpa ovat tunteensa ja näkemyksensä. Minä en muodosta omakuvaani hyväksikäyttäjien mielipiteiden perusteella...

      • "Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat."

        Niin joo, himolissu on narsistin kanssa sen ihmepatukan takia ja sinä kertomasi mukaan otat sen narsistin kun tekee seksiä mieli, että olette samoilla linjoilla sen suhteen miksi narsistin kanssa kannattaa olla...

        Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä...muutenkaan en tunne henk. yhtäkään naista joka käyttää tuollaista himolissun tapaista kieltä seksistä puhuessaan, mutta joo, saatan olla hieman vanhanaikainen siinäkin mielessä...

        Mitä ännäni naisiin tuleee...niin heistä en tiedä, tuo nyksänkin rakastuminen oitis seksiä saatuaan lisättynä vielä sillä että on narsistin uhri/kuin että naiset sitä "pilua" tyrkyttivät /munaa halusivat jne...

        On vain ännäni puhetta...joihin sinäkin ilmeiset uskot päätellen tuosta sinun (kyllä ne naiset varmaan seksin takia ännässä roikkuivat)...uskoohan narsistikin omiin juttuihinsa...

        Siinä sposti kyhälemässäkin jonka uskon olevan kokonaan ännäni mielikuvituksen tuotetta, esiintyi nainen joka tuntui olevan "sen tarpeessa", että joka paikkaan sitä asiaa pitää tunkea...

        Ja tunnetusti narsisti mieluusti käyttää jokaisen tilaisuuden esittääkseen naisen "sellaisessa" valossa...itsekin jouduin ilkeämielisten vihjailuijen kohteeksi(toiset pääsee liukkaille) joita en alkuun ymmärtänyt ollenkaan...

        Nykyään narsisteista lukeneena olen viisaampi, kun tiedän heidän naisvihastaan kuin suhtautumisestaan seksiin...

        Mutta noh, esitän näitä mielipiteitäni silloin kun tunnen siihen tarvetta, mutta ei se ny ole mikään este sille, ettette esim. sinä ja himolissu voisi keskustella keskenänne aiheesta/vertailla seksikokemuksianne narsistin kanssa...

        Käsittääkseni täällä aiemmin noin selkeästi sinun nykytilannnettasi vastaavassa tilanteessa olevaa kirjoittajaa ole ollutkaan...

        Vai vetikö tuo himolissu ny pohjat saamallaan parikolmen tunniin jyystöllään ja viidellä O:llaan vaikka joka päivä vai paneeko sun narsistisi paremmaksi...

        Siis oikeestiko tämmöstäkin, kaikki keinot näköjään otetaan käyttöön narsistin kehumisessa...en tiedä välillä naurattaakin miten tärkeää jollekkin tuo seksillä retostelu/kehuminenkin voi oikeesti olla...


      • Ei kun ynnä et
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat."

        Niin joo, himolissu on narsistin kanssa sen ihmepatukan takia ja sinä kertomasi mukaan otat sen narsistin kun tekee seksiä mieli, että olette samoilla linjoilla sen suhteen miksi narsistin kanssa kannattaa olla...

        Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä...muutenkaan en tunne henk. yhtäkään naista joka käyttää tuollaista himolissun tapaista kieltä seksistä puhuessaan, mutta joo, saatan olla hieman vanhanaikainen siinäkin mielessä...

        Mitä ännäni naisiin tuleee...niin heistä en tiedä, tuo nyksänkin rakastuminen oitis seksiä saatuaan lisättynä vielä sillä että on narsistin uhri/kuin että naiset sitä "pilua" tyrkyttivät /munaa halusivat jne...

        On vain ännäni puhetta...joihin sinäkin ilmeiset uskot päätellen tuosta sinun (kyllä ne naiset varmaan seksin takia ännässä roikkuivat)...uskoohan narsistikin omiin juttuihinsa...

        Siinä sposti kyhälemässäkin jonka uskon olevan kokonaan ännäni mielikuvituksen tuotetta, esiintyi nainen joka tuntui olevan "sen tarpeessa", että joka paikkaan sitä asiaa pitää tunkea...

        Ja tunnetusti narsisti mieluusti käyttää jokaisen tilaisuuden esittääkseen naisen "sellaisessa" valossa...itsekin jouduin ilkeämielisten vihjailuijen kohteeksi(toiset pääsee liukkaille) joita en alkuun ymmärtänyt ollenkaan...

        Nykyään narsisteista lukeneena olen viisaampi, kun tiedän heidän naisvihastaan kuin suhtautumisestaan seksiin...

        Mutta noh, esitän näitä mielipiteitäni silloin kun tunnen siihen tarvetta, mutta ei se ny ole mikään este sille, ettette esim. sinä ja himolissu voisi keskustella keskenänne aiheesta/vertailla seksikokemuksianne narsistin kanssa...

        Käsittääkseni täällä aiemmin noin selkeästi sinun nykytilannnettasi vastaavassa tilanteessa olevaa kirjoittajaa ole ollutkaan...

        Vai vetikö tuo himolissu ny pohjat saamallaan parikolmen tunniin jyystöllään ja viidellä O:llaan vaikka joka päivä vai paneeko sun narsistisi paremmaksi...

        Siis oikeestiko tämmöstäkin, kaikki keinot näköjään otetaan käyttöön narsistin kehumisessa...en tiedä välillä naurattaakin miten tärkeää jollekkin tuo seksillä retostelu/kehuminenkin voi oikeesti olla...

        Ei kun ynnä et oikeasti käsitä... Eli kun on kukka ja mehiläinen... Ja sitä myöden sitten... Jos siirrytään ihmisiin, niin emme eroa muusta luomakunnasta tuossa asiassa. Luonto vetää sen tikanpojan puuhun. Niin ihminenkin sitten pariutuu ja tuota riittiä edistää rakastuminen...

        A... B... C... kaipaan käsikirjaa... odotas nyt. En ole ennen joutunut sinun ikäisellesi selittämään tätä...


      • Ei kun ynnä et kirjoitti:

        Ei kun ynnä et oikeasti käsitä... Eli kun on kukka ja mehiläinen... Ja sitä myöden sitten... Jos siirrytään ihmisiin, niin emme eroa muusta luomakunnasta tuossa asiassa. Luonto vetää sen tikanpojan puuhun. Niin ihminenkin sitten pariutuu ja tuota riittiä edistää rakastuminen...

        A... B... C... kaipaan käsikirjaa... odotas nyt. En ole ennen joutunut sinun ikäisellesi selittämään tätä...

        "Ei kun ynnä et oikeasti käsitä..."

        Juu en käsitä, miksi minun kanssani haluat keskustella/saada minulta huomiota...

        Mikset keskustelu tuon mielestäsi asiaa puhuneen himolissun kanssa...kun teillä tuntuu olevan yhteinen sävel, kuten totesit itsekin hän puhui asiaa, josta sinulla tuntuu itselläsikin olevan kova tarve puhua...

        Minä täällä vaan sivusta kuittailen ja lasken mielessä yksi ynnä yksi, tylsä ihminen kun olen ettei ihan "narsisti on hyvä sängyssä" aihe kiinnosta...


      • Juu, ilman muuta
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat."

        Niin joo, himolissu on narsistin kanssa sen ihmepatukan takia ja sinä kertomasi mukaan otat sen narsistin kun tekee seksiä mieli, että olette samoilla linjoilla sen suhteen miksi narsistin kanssa kannattaa olla...

        Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä...muutenkaan en tunne henk. yhtäkään naista joka käyttää tuollaista himolissun tapaista kieltä seksistä puhuessaan, mutta joo, saatan olla hieman vanhanaikainen siinäkin mielessä...

        Mitä ännäni naisiin tuleee...niin heistä en tiedä, tuo nyksänkin rakastuminen oitis seksiä saatuaan lisättynä vielä sillä että on narsistin uhri/kuin että naiset sitä "pilua" tyrkyttivät /munaa halusivat jne...

        On vain ännäni puhetta...joihin sinäkin ilmeiset uskot päätellen tuosta sinun (kyllä ne naiset varmaan seksin takia ännässä roikkuivat)...uskoohan narsistikin omiin juttuihinsa...

        Siinä sposti kyhälemässäkin jonka uskon olevan kokonaan ännäni mielikuvituksen tuotetta, esiintyi nainen joka tuntui olevan "sen tarpeessa", että joka paikkaan sitä asiaa pitää tunkea...

        Ja tunnetusti narsisti mieluusti käyttää jokaisen tilaisuuden esittääkseen naisen "sellaisessa" valossa...itsekin jouduin ilkeämielisten vihjailuijen kohteeksi(toiset pääsee liukkaille) joita en alkuun ymmärtänyt ollenkaan...

        Nykyään narsisteista lukeneena olen viisaampi, kun tiedän heidän naisvihastaan kuin suhtautumisestaan seksiin...

        Mutta noh, esitän näitä mielipiteitäni silloin kun tunnen siihen tarvetta, mutta ei se ny ole mikään este sille, ettette esim. sinä ja himolissu voisi keskustella keskenänne aiheesta/vertailla seksikokemuksianne narsistin kanssa...

        Käsittääkseni täällä aiemmin noin selkeästi sinun nykytilannnettasi vastaavassa tilanteessa olevaa kirjoittajaa ole ollutkaan...

        Vai vetikö tuo himolissu ny pohjat saamallaan parikolmen tunniin jyystöllään ja viidellä O:llaan vaikka joka päivä vai paneeko sun narsistisi paremmaksi...

        Siis oikeestiko tämmöstäkin, kaikki keinot näköjään otetaan käyttöön narsistin kehumisessa...en tiedä välillä naurattaakin miten tärkeää jollekkin tuo seksillä retostelu/kehuminenkin voi oikeesti olla...

        "Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä..."

        Juu, ilman muuta. Enkä minäkään oikeasti, se on vaan se himolissu enää yksin... Ei muut nyt sentään noin.

        Ihan käsikynkkää vain tykkään kävellä sen kanssa, ei me muuta. Ja ne narsistien kumppanit, joilla on lapsia narsistien kanssa, niin narsistien lapset oikeasti tuovat haikarat.

        Oletko hei oikeasti noin lapsellinen, että vetoat täällä narsimipalstallakin tuollaisiin enemmistö-vähemmistö ajatuksiin. Puhut suurilla koko maailman naisten suilla (paitsi minun kun minä olen niin kummallinen).

        Mietis nyt hiukan, rouva poliitikko. Minkä sortin puoluetta edustat. Seksitöntä linjaa ainakin...


      • En ole oikein
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ei kun ynnä et oikeasti käsitä..."

        Juu en käsitä, miksi minun kanssani haluat keskustella/saada minulta huomiota...

        Mikset keskustelu tuon mielestäsi asiaa puhuneen himolissun kanssa...kun teillä tuntuu olevan yhteinen sävel, kuten totesit itsekin hän puhui asiaa, josta sinulla tuntuu itselläsikin olevan kova tarve puhua...

        Minä täällä vaan sivusta kuittailen ja lasken mielessä yksi ynnä yksi, tylsä ihminen kun olen ettei ihan "narsisti on hyvä sängyssä" aihe kiinnosta...

        "kuten totesit itsekin hän puhui asiaa, josta sinulla tuntuu itselläsikin olevan kova tarve puhua..."

        En ole oikein selvillä, auttaako seksistä puhuminen siihen, että sitten siitä vaikeasta narsistista olisi helpompi luopua. Mutta se voi auttaa sellaiseen ihmettelyn muodostumiseen, että miksi sen narsistin kanssa yleensäkään pitäisi olla, kun se on niin kamala.

        Ikäväähän se on, että niin rakastettava ja seksikäs kumppani muuten, mutta sitten on raskaita vikoja luonteessa ja lopulta narsisteiksikin osa paljastuvat.

        Niin kuin olen aiemminkin jo useasti kirjoittanut, en voi hyväksyä kenekään syyllistämistä seksuaalisuuden perusteella. Homot ovat saaneet jo oikeutta, mutta heterot eivät oikein ole vai?


      • Juu, ilman muuta kirjoitti:

        "Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä..."

        Juu, ilman muuta. Enkä minäkään oikeasti, se on vaan se himolissu enää yksin... Ei muut nyt sentään noin.

        Ihan käsikynkkää vain tykkään kävellä sen kanssa, ei me muuta. Ja ne narsistien kumppanit, joilla on lapsia narsistien kanssa, niin narsistien lapset oikeasti tuovat haikarat.

        Oletko hei oikeasti noin lapsellinen, että vetoat täällä narsimipalstallakin tuollaisiin enemmistö-vähemmistö ajatuksiin. Puhut suurilla koko maailman naisten suilla (paitsi minun kun minä olen niin kummallinen).

        Mietis nyt hiukan, rouva poliitikko. Minkä sortin puoluetta edustat. Seksitöntä linjaa ainakin...

        "Mietis nyt hiukan, rouva poliitikko. Minkä sortin puoluetta edustat. Seksitöntä linjaa ainakin... "

        Noh, kovin olet mustavalkoinen tuonkin asian suhteen...ikäänkuin se olisi joko tai...kahden ääripäänkin välissä on olemassa paljon variaatoita tuonkin asian suhteen...

        Se ettei koe tarvetta mainostaa omaa sen paremmin kuin kumppaninsakaan seksuaalisuutta keskustelupalstoilla ei suinkaan tarkoita ettei ihmisellä ole seksiä...

        ja kuten totesin, ihan reaalimaailmassakaan en ole törmännyt tuon himolissun tapaan puhua seksistä (tuntien jyystö, saatujen orkkujen lukumäärä, vaikka monta kertaa päivässä, ihmekeppi jota ilman ei voi olla)

        Että meitä on monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia suhtatumistapoja tähänkin aiheeseen liittyen...mikä ei suinkaan tarkoita etteikö seksi kuuluisi elämään, onhan olemassa sellainenkin sanonta aiheeseen liittyen että siitä puhe mistä puute...


      • Mainos laitetaan
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Mietis nyt hiukan, rouva poliitikko. Minkä sortin puoluetta edustat. Seksitöntä linjaa ainakin... "

        Noh, kovin olet mustavalkoinen tuonkin asian suhteen...ikäänkuin se olisi joko tai...kahden ääripäänkin välissä on olemassa paljon variaatoita tuonkin asian suhteen...

        Se ettei koe tarvetta mainostaa omaa sen paremmin kuin kumppaninsakaan seksuaalisuutta keskustelupalstoilla ei suinkaan tarkoita ettei ihmisellä ole seksiä...

        ja kuten totesin, ihan reaalimaailmassakaan en ole törmännyt tuon himolissun tapaan puhua seksistä (tuntien jyystö, saatujen orkkujen lukumäärä, vaikka monta kertaa päivässä, ihmekeppi jota ilman ei voi olla)

        Että meitä on monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia suhtatumistapoja tähänkin aiheeseen liittyen...mikä ei suinkaan tarkoita etteikö seksi kuuluisi elämään, onhan olemassa sellainenkin sanonta aiheeseen liittyen että siitä puhe mistä puute...

        "Se ettei koe tarvetta mainostaa omaa sen paremmin kuin kumppaninsakaan seksuaalisuutta keskustelupalstoilla ei suinkaan tarkoita ettei ihmisellä ole seksiä..."

        Mainos laitetaan silloin jos halutaan myydä. Täällä vain pähkäillään sitä narsismia, joilla narsisteilla on halu tehdä vaikutusta ja koukuttaa keinolla millä hyvänsä... Joten...

        "onhan olemassa sellainenkin sanonta aiheeseen liittyen että siitä puhe mistä puute... "

        Paremminkin tässä tapauksessa kun puhutaan seksielämästä narsistin kanssa, niin ongelma ei kuitenkaan muodostu ihan noin yksioikoon, vaan mutkikkaammin narsistin kimurantin luonteen vuoksi.


    • Vielä palaan tähän

      ""Narsisti vihaa naisia katkerasti ja kiihkeästi....Narsistin mielestä rakastaminen on eläimellistä ja patologista käyttäytymistä - aivan samoin kuin seksi. "

      Vielä palaan tähän. Minkä ihmeen takia yrität estää muita puhumasta omista mielipiteistään? Oletko sitä mieltä, että narsistisen vihan ja katkeruuden on katkaistava ajatuksenlento? Että mitä narsisti vihaa, niin siitä ei saa puhua.

      Ja että: kun sinun ännäsi on sanonut niin ja noin, niin se pitää sitten uskoa, että sinun ännäsi on oikeassa ja häntä on kunnioitettava ja kuultava ja sen jälkeen ei yksikään nainen saa enää seksistä välittää eikä tykätä.

      En kuule olisi ihan tuota mieltä.

      • "Minkä ihmeen takia yrität estää muita puhumasta omista mielipiteistään"

        Siin en koskaan kyseenalaistanut kenenkään oikeutta kirjoittaa täällä saati esittää mielipiteitään...saati että kykenisin estämään jonkun kirjoittamisen...


      • Kunhan ei vaan
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Minkä ihmeen takia yrität estää muita puhumasta omista mielipiteistään"

        Siin en koskaan kyseenalaistanut kenenkään oikeutta kirjoittaa täällä saati esittää mielipiteitään...saati että kykenisin estämään jonkun kirjoittamisen...

        Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta..


      • Kunhan ei vaan kirjoitti:

        Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta..

        "Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta."

        Ihan vapaasti voit puhua kuten tuo himolissukin omista seksikokemuksistasi millainen narsistisi on seksissä jos tunnet tarvetta ne täällä palstalla jakaa...

        Vaikka en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään...että epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä tai sitten tarve antaa naisesta "sellainen" kuva ylenpalttiinen seksillä retostelu/kehuskelu minun mielestäni antaa kyllä naisesta kyseenalaisen kuvan...

        Että hyvinkin helposti kuvittelen että se on hieman tarkoitushakuista, esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten...

        Mutta se on vaan minun mielipiteeni, kuten sanoin vähän vanhanaikainen olen siinä suhteessa, mutta kukin tyylillään puhuu täällä itselleen tärkeiksi kokemistaan asioista...olkoon se ny sitten vaikka tuo seksin kesto, narsistin "ihmekeppi" tai niiden orgasmien lukumäärä...


      • Ajattelepa, jos
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta."

        Ihan vapaasti voit puhua kuten tuo himolissukin omista seksikokemuksistasi millainen narsistisi on seksissä jos tunnet tarvetta ne täällä palstalla jakaa...

        Vaikka en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään...että epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä tai sitten tarve antaa naisesta "sellainen" kuva ylenpalttiinen seksillä retostelu/kehuskelu minun mielestäni antaa kyllä naisesta kyseenalaisen kuvan...

        Että hyvinkin helposti kuvittelen että se on hieman tarkoitushakuista, esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten...

        Mutta se on vaan minun mielipiteeni, kuten sanoin vähän vanhanaikainen olen siinä suhteessa, mutta kukin tyylillään puhuu täällä itselleen tärkeiksi kokemistaan asioista...olkoon se ny sitten vaikka tuo seksin kesto, narsistin "ihmekeppi" tai niiden orgasmien lukumäärä...

        Ajattelepa, jos tämä tapahtuisi livenä. Sanoisit jollekin, joka tokaisee kaiken ihmettelyn keskellä, että oma narsisti on hyvä sängyssä... edes..

        Niin sinä siihen päätät: "en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään..."

        Että pitäisin tuota erittäin röyhkeänä kiusaamisena. Sanoa jotakuta epänormaaliksi. Olisiko omasta mielestäsi hyvää käytöstä?

        "epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä "

        Kuka täällä nimettömänä voi kehua ja ketä? Ennemminkin ajattelen, että halusi vain palata kaiken juurille, että mistä se kaikki alkoi, suuri rakkaus jne... Ei varmaan palaa keskustelemaan, on sinut asiansa kanssa, ei varmaan ollut narsistin kumppani edes.

        Itseäni on tietyssä iässä vanhempien rouvien sokeus joskus ärsyttänyt... On unohtunut monelta viisissäkymmenissä tietyt asiat. Se näkyy ja kuuluu. Ehkä halusi vain valaista asiaa... Minun mielestäni hyvä kommentti. Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan. Mieti vain, eikö ole totta ja eikö ole noin. On on ja vielä kerran on.


      • Minun mielestäni
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta."

        Ihan vapaasti voit puhua kuten tuo himolissukin omista seksikokemuksistasi millainen narsistisi on seksissä jos tunnet tarvetta ne täällä palstalla jakaa...

        Vaikka en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään...että epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä tai sitten tarve antaa naisesta "sellainen" kuva ylenpalttiinen seksillä retostelu/kehuskelu minun mielestäni antaa kyllä naisesta kyseenalaisen kuvan...

        Että hyvinkin helposti kuvittelen että se on hieman tarkoitushakuista, esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten...

        Mutta se on vaan minun mielipiteeni, kuten sanoin vähän vanhanaikainen olen siinä suhteessa, mutta kukin tyylillään puhuu täällä itselleen tärkeiksi kokemistaan asioista...olkoon se ny sitten vaikka tuo seksin kesto, narsistin "ihmekeppi" tai niiden orgasmien lukumäärä...

        " esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten..."

        Minun mielestäni missään näistä teksteistä ei ole esitetty naista "sellaisessa" valossa. "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä. Ja missä on sanottu, että naiset erityisesti olisivat olemassa vain sitä varten? Minä en ole mistään sellaista lukenut. Se on miten kukakin tykönään niitä rivien välejä käy läpi ja.

        Miksi sitten oikeasti olemme olemassa? Jaa´a. Enpä omasta puolestani kävisi tässä tuohon vastausta kyhäämään.

        Moni ihminen ei kaikissa kinkereissä näytä ulos mitä miettii sisällään. Oletko ajatellut tuota?

        Jossain mielessä biologinen päämäärä tulee hoidetuksi lisääntymisen myötä.


      • Ajattelepa, jos kirjoitti:

        Ajattelepa, jos tämä tapahtuisi livenä. Sanoisit jollekin, joka tokaisee kaiken ihmettelyn keskellä, että oma narsisti on hyvä sängyssä... edes..

        Niin sinä siihen päätät: "en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään..."

        Että pitäisin tuota erittäin röyhkeänä kiusaamisena. Sanoa jotakuta epänormaaliksi. Olisiko omasta mielestäsi hyvää käytöstä?

        "epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä "

        Kuka täällä nimettömänä voi kehua ja ketä? Ennemminkin ajattelen, että halusi vain palata kaiken juurille, että mistä se kaikki alkoi, suuri rakkaus jne... Ei varmaan palaa keskustelemaan, on sinut asiansa kanssa, ei varmaan ollut narsistin kumppani edes.

        Itseäni on tietyssä iässä vanhempien rouvien sokeus joskus ärsyttänyt... On unohtunut monelta viisissäkymmenissä tietyt asiat. Se näkyy ja kuuluu. Ehkä halusi vain valaista asiaa... Minun mielestäni hyvä kommentti. Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan. Mieti vain, eikö ole totta ja eikö ole noin. On on ja vielä kerran on.

        "Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan."

        Edelleen ajattelet kovin mustavalkoisesti ja hivenen mielestäni seksikeskeisestikin...ikäänkuin olisi seksiä ja jos ei jostain syystä ole niin sitten mökötetään...

        Kuule kun elämässä on paljon muunkinlaista yhdessäoloa/läheisyyttä/hyvänolon tuottamista naisen ja miehen välillä, kuin että se pannaan sinne ja sitten jyystetään...

        Ihan kävelläänkin käsikädessä, pussaillaan, nojaillaan toisiin, kosketellaan toista, hipaistaa niskaa, käsivartta, hiuksia läheisyyden merkiksi..niinikään lähekkäin tanssiminen voi olla hyvin eroottista, kuin hieronta, kosteus/aurinkovoiteen sively toisen iholle, jotkut ed. mainitut tilanteet johtavat yhdyntään, mutta aina se ei ole ns. päämäärä/itsetarkoitus...

        Mutta noh, toisille ilmeisesti on yhdyntä/orgasmi joka päivä se välttämättömyys, kun taas toisille ei...yhtä ainoaa oikeaa tapaa tuskin on tuonkaan asian suhteen, mutten usko, että parisuhde ilman jokapäiväistä tuntien jyystöä on sen huonompi varsinkin jos muunlaista läheisyyttä/toisen huomoimista on paljon...

        että on olemassa seksin lisäksi muitakin vaihtoehtoja kuin mököttäminen, mutta narsistien uhrien kertomuksia lukeneena moni uhri on kokenut tuon jatkuvan seksin jopa useita kertoja päivässä painostuksena, moni on kertonut että sairaanakin piti sen narsistin seksuuaaliset tarpeet tyydyttää...


      • Minun mielestäni kirjoitti:

        " esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten..."

        Minun mielestäni missään näistä teksteistä ei ole esitetty naista "sellaisessa" valossa. "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä. Ja missä on sanottu, että naiset erityisesti olisivat olemassa vain sitä varten? Minä en ole mistään sellaista lukenut. Se on miten kukakin tykönään niitä rivien välejä käy läpi ja.

        Miksi sitten oikeasti olemme olemassa? Jaa´a. Enpä omasta puolestani kävisi tässä tuohon vastausta kyhäämään.

        Moni ihminen ei kaikissa kinkereissä näytä ulos mitä miettii sisällään. Oletko ajatellut tuota?

        Jossain mielessä biologinen päämäärä tulee hoidetuksi lisääntymisen myötä.

        " "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä."

        Niin ihan tuon olen myöntänytkin, minun mielestäni, minusta tuntuu, olen sitä mieltä jne...

        Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä...

        Vaikka minä ny tässä olen yksin tällä palstalla puolustamassa tätä näkökantaani niin tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä...


      • Minun mielestäni kirjoitti:

        " esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten..."

        Minun mielestäni missään näistä teksteistä ei ole esitetty naista "sellaisessa" valossa. "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä. Ja missä on sanottu, että naiset erityisesti olisivat olemassa vain sitä varten? Minä en ole mistään sellaista lukenut. Se on miten kukakin tykönään niitä rivien välejä käy läpi ja.

        Miksi sitten oikeasti olemme olemassa? Jaa´a. Enpä omasta puolestani kävisi tässä tuohon vastausta kyhäämään.

        Moni ihminen ei kaikissa kinkereissä näytä ulos mitä miettii sisällään. Oletko ajatellut tuota?

        Jossain mielessä biologinen päämäärä tulee hoidetuksi lisääntymisen myötä.

        "Moni ihminen ei kaikissa kinkereissä näytä ulos mitä miettii sisällään. Oletko ajatellut tuota?"

        Juu en minäkään ny kaikkia täällä päähän pälkähtäneitä ajatuksiani esim. tällä palstalla esiin tuo...

        Ja jos ny reality elämässä joku nainen nimenomaan kehuisi minulle narsistinsa ihmekeppiä niin mieluusti olisin kommentoimatta sitä ollenkaan...

        Eri asia sitten taas on tutussa porukassa ns. yleinen läpän heitto, jossa voi vastata samalla mitalla, ehkä vielä panna hiukan ns. lapin lisää juttuihinsa ja sitten porukalla nauretaan niin että vedet valuu silmistä ja jos sattuu höystetään vielä lisää...


      • Ajattelen seksikesk.
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan."

        Edelleen ajattelet kovin mustavalkoisesti ja hivenen mielestäni seksikeskeisestikin...ikäänkuin olisi seksiä ja jos ei jostain syystä ole niin sitten mökötetään...

        Kuule kun elämässä on paljon muunkinlaista yhdessäoloa/läheisyyttä/hyvänolon tuottamista naisen ja miehen välillä, kuin että se pannaan sinne ja sitten jyystetään...

        Ihan kävelläänkin käsikädessä, pussaillaan, nojaillaan toisiin, kosketellaan toista, hipaistaa niskaa, käsivartta, hiuksia läheisyyden merkiksi..niinikään lähekkäin tanssiminen voi olla hyvin eroottista, kuin hieronta, kosteus/aurinkovoiteen sively toisen iholle, jotkut ed. mainitut tilanteet johtavat yhdyntään, mutta aina se ei ole ns. päämäärä/itsetarkoitus...

        Mutta noh, toisille ilmeisesti on yhdyntä/orgasmi joka päivä se välttämättömyys, kun taas toisille ei...yhtä ainoaa oikeaa tapaa tuskin on tuonkaan asian suhteen, mutten usko, että parisuhde ilman jokapäiväistä tuntien jyystöä on sen huonompi varsinkin jos muunlaista läheisyyttä/toisen huomoimista on paljon...

        että on olemassa seksin lisäksi muitakin vaihtoehtoja kuin mököttäminen, mutta narsistien uhrien kertomuksia lukeneena moni uhri on kokenut tuon jatkuvan seksin jopa useita kertoja päivässä painostuksena, moni on kertonut että sairaanakin piti sen narsistin seksuuaaliset tarpeet tyydyttää...

        "Edelleen ajattelet kovin mustavalkoisesti ja hivenen mielestäni seksikeskeisestikin...ikäänkuin olisi seksiä ja jos ei jostain syystä ole niin sitten mökötetään..."

        Ajattelen seksikeskeisesti silloin kun seksi on aiheena ja keskustelun keskiössä. Toinen kerta sitten taas muuta. En aio tässä tehdä nyt väitöskirjaa aiheesta, joten jätän välitapaukset sen suuremmitta huomioitta.

        Mielestäni olet ottanut kovin kirjaimellisesti ja tosissasi sen heiton, minkä heitti ties mikä himoheikki... ehkä mies. Kuka nyt pitää mistäkin tai on pitämättä. Ja minkä painon nyt kukakin seksille laittaa ja ennenkaikkea, kenen kanssa.

        Lyhyet hetket rakastetun kanssa ovat arvokkaampia kuin pitkä suhde muuten ikävän kumppanin kanssa, vaikka seksiä olisikin yllin kyllin.


      • En nyt ymmärrä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        " "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä."

        Niin ihan tuon olen myöntänytkin, minun mielestäni, minusta tuntuu, olen sitä mieltä jne...

        Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä...

        Vaikka minä ny tässä olen yksin tällä palstalla puolustamassa tätä näkökantaani niin tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä...

        "tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä... "

        En nyt ymmärrä. Mitä tekemistä sillä, että narsistit mitätöivät jne. liittyy siihen, mitä kukakin saa olla ja ajatella?

        Sitten, siinä vaiheessa, kun narsistien uhrit alkavat elämäänsä avata luettavaksi asti kirjoihin ja kansiin, ovat heidän ajatuksensakin aiheesta varmasti kirkastuneet. Myös paine ajatella yhdenmukaisesti kasvaa. Siinä ihmiset ovat taitavia.

        Minäkin voisin kertoa ensimmäsestä pitkästä suhteestani ikävän totuuden ja varsinkin kaiken huonon siitä seksistä, mitä siinä suhteessa oli. Suhde päättyi lopulta eroon. Inventaario on tehty jo kauan sitten enkä ole sekunttiakaan tyyppiä kaivannut.

        Mutta silloin kun elin siinä suhteessa, olisin mielummin ollut erään toisen kanssa. Tiemme eivät vain pysyvästi kohdanneet sen toisen kanssa. Kun joskus sain olla hänen kanssaan, nautin suunnattomasti siitä ihanasta vapaasta rakkauden huumasta ja antautumisesta, mitä silloin hänen kanssaan koin.

        Muutoin jatkoin siinä ikävässä suhteessa, jossa oli sitä tylsää seksiä vaikka kuinka paljon. Seksi oli kaikki normit täyttävää, kaikki toimi ja sitä riitti. Asentoja vaihdeltiin ja minä sain toteuttaa mitä ikinä halusin. Orgasmeista ei ollut pulaa.

        Kuitenkin, se jokin puuttui. Se jokin oli rakkaus... jota koin sen toisen kanssa.

        Että ei ole yksinkertaista ollenkaan. Ne tunteet ne tunteet. Mutta kova valta seksuaalisuudella on ihmiseen.


      • Mitä se loppujen
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        " "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä."

        Niin ihan tuon olen myöntänytkin, minun mielestäni, minusta tuntuu, olen sitä mieltä jne...

        Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä...

        Vaikka minä ny tässä olen yksin tällä palstalla puolustamassa tätä näkökantaani niin tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä...

        "Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä..."

        Mitä se loppujen lopuksi on, mitä SINÄ perustelet NARSISTIEN mielipiteillä?


    • Tuossa on vain

      "ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä..."

      Tuossa on vain yksi oikein jätti-iso MUTTA!

      Kun ainakaan minua ei himpun vertaa kiinnosta, mitä mieltä joku umpisairas ääliö on naisista. Että mitätöityykö joku oikeasti narsistin kanssa seksissä, niin on kyllä sitten ihan hänen asiansa. Että ottaako jonkun umpihullun miehen puheet ja toimet täydestä, niin tosissani olen siihen voimaton.

      Tunnut itsekin olevan sitä mieltä, että ännäsi on valtavilla voimakyvyillään sinut mitätöinyt. Mitähän ne voimakyvyt mahtoivat olla? Se mitä olet hänestä kertonut, ei ole ainakaan minua vakuuttanut. Ei vaikuta pappapoloinen ruudinkeksijältä.

      Jos jossain torilla joku spurgu on huutanut minulle, että tarjoaa vitosen minusta, niin kuka ottaa pultit? Kuka hemmetti ottaa pultit tuosta? Että siellä halventaa naista! Niinkö? Halventaako se naista siellä? No ei, ei halvenna. Kuoleman kanssa kilpaa hiipii ukkorähjä kämpälleen, ehkä kaljapullo oli varaa ostaa seuraksi. Mitä se vielä voisi halventaa? Mieti vähän.

      Sama sairaiden narsistien. Pimeitä hölmöjä, joilta puuttuu lohkoja aivoista, eivät ainakaan ole käytössä. Tai toimivat väärin. Oma sairaus on rikkonut heidän elämänsä ja heidän hulluutensa on vienyt heidät suureen poikkeavuuteen, jota eivät itsekään ymmärrä. Keitä he loukkaavat? Keitä he pystyvät edes loukkaamaan? Kenen kuuluu ottaa todesta moisten äärimoukkamaisten miesten sairaat törinät?

      He ovat suureksi osaksi hyvin, hyvin säälittäviä ihmisiä, jotka lähes yhteiskuntakelvottomina kuljeksivat laidoilla kolkutellen välillä ihmisten oville. He elävät kun haamut, kuin zombit. Eivät ole eläviä eivätkä kuolleita. Voivat tuntea vain fyysistä mielihyvää suhteessa toisiin ihmisiin. Siinä kaikki. Ja kaikkia kontakteja seuraa epäilys. Suhteita seuraa epämääräiset tapahtumat jotka loppuvat yleensä äkkiä. Heidän kumppaninsa ovat uhreja, eivät vaimoja eivätkä naisystäviä, vaan pelkkiä uhreja.

      He eivät kykene tuntemaan rakkautta eivätkä empatiaa. Se mitä he voivat toisilta saada, on erilaiset hyödyt.

      Mitä he vielä voisivat oikeasti halventaa?

      Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe.

      • "Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe. "

        Juu tuosta olen samaa mieltä...ihan minullakin on muutakin elämää kuin tämä täällä, ännä suhteeni/tuo mitätöinti yms. kuuluu menneisyyteen...

        Tiedostan itsekin, että välillä tulee ihan liikaakin juututtua tähän aiheeseen, mikä käsittääkseni kuuluu useinkin näihin narsisti suhteiden jälkimaininkeihin..

        Mieli ei hetikohta kaikkia omia ajatuksiaankaan narsisteista hyväksy totena vaan kaipaa ns. "lisätodisteita"...monetkin tulevat tänne juurikin tuostakin syystä...

        Mutta poistuttuani tämän aiheen piiristä kykenen ikäänkuin nollaamaan tämän aiheen ja palaamaan ns. muihin aiheisiin, ihan samoin kuin toimitaan monissakin ihmissuhdetöissäkin...

        Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä...

        Ettei sillä narsistilla ny mielestäni mitään maagisia kykyjä ole, ihminen itse voi vaikuttaa siihen mitä kulloisenakin hetkenä ajattelee...

        Itselläni nykyään kun kaikesta on jo aikaa niin voi näistäkin asioista/menneestä kokemuksestaan keskustella ikäänkuin kauempaa katsoen...

        Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin...

        Että tiedä sitten monenko tämän tyyppisen tarinan taustalla onkin se narsisti itse...ja edelleen yrittää saattaa naiset "sellaiseen valoon" että ne sitä munaa vaan haluaa...

        Että samantyyppisiä ajatuksia naisista esitti se muinainen ännänkin, mitä täällä palstallakin saa lukea...ja tosiaan nykyään ajattelen noista "narsisti niin hyvä sängyssä" tarinoista, että niiden taustalla saattaa hyvinkin olla se narsisti itse itseään pönkittämässä...


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe. "

        Juu tuosta olen samaa mieltä...ihan minullakin on muutakin elämää kuin tämä täällä, ännä suhteeni/tuo mitätöinti yms. kuuluu menneisyyteen...

        Tiedostan itsekin, että välillä tulee ihan liikaakin juututtua tähän aiheeseen, mikä käsittääkseni kuuluu useinkin näihin narsisti suhteiden jälkimaininkeihin..

        Mieli ei hetikohta kaikkia omia ajatuksiaankaan narsisteista hyväksy totena vaan kaipaa ns. "lisätodisteita"...monetkin tulevat tänne juurikin tuostakin syystä...

        Mutta poistuttuani tämän aiheen piiristä kykenen ikäänkuin nollaamaan tämän aiheen ja palaamaan ns. muihin aiheisiin, ihan samoin kuin toimitaan monissakin ihmissuhdetöissäkin...

        Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä...

        Ettei sillä narsistilla ny mielestäni mitään maagisia kykyjä ole, ihminen itse voi vaikuttaa siihen mitä kulloisenakin hetkenä ajattelee...

        Itselläni nykyään kun kaikesta on jo aikaa niin voi näistäkin asioista/menneestä kokemuksestaan keskustella ikäänkuin kauempaa katsoen...

        Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin...

        Että tiedä sitten monenko tämän tyyppisen tarinan taustalla onkin se narsisti itse...ja edelleen yrittää saattaa naiset "sellaiseen valoon" että ne sitä munaa vaan haluaa...

        Että samantyyppisiä ajatuksia naisista esitti se muinainen ännänkin, mitä täällä palstallakin saa lukea...ja tosiaan nykyään ajattelen noista "narsisti niin hyvä sängyssä" tarinoista, että niiden taustalla saattaa hyvinkin olla se narsisti itse itseään pönkittämässä...

        "Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä.."

        Vielä tuli tuosta mieleen, että ilmeisesti minulla on tuollainen jonkinlainen ikävistä asioista irttautumisen kyky jo ammoisista ajoista lähtien...

        Kun esim. avioliittoni aikoinakin koin työn ikäänkuin helpottavana tekijänä, huomasin että siellä ei nuo ikävät asiat mieleen tulleet...kun oli se työ ja ne ihmiset asiat siellä, että ne omat henk. koht. ongelmat jäivät hetkeksi taka alalle ja kahvi/ruokatauoillakin voi olla niinkuin muutkin ihmiset, puhua lapsista, vaihdella kakkureseptejä yms.

        Että tosiaan yksi keino on välillä yrittää keskittyä mielekkääseen tekemiseen jos tuntuu että ikävät ajatukset jää ikäänkuin pyörimään päässä...

        Toki jos itseensä lähtee tutustumaan perinpohjin niin niihin joutuu kyllä palaamaan...ymmärtääkseen paremmin itseään ja omia ajatuksiaan, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen...se menneisyyskin ja sen tapahtumat/kokemukset/ihmissuhteet ovat omalta osaltaan olleet vaikuttamassa siihen millaisia ihmisiä me tänä päivänä olemme...

        Että näissä merkeissä minäkin ny irtaudun taas hetkeksi tämän aiheen piiristä ja siirrän ajatukseni taas muihin asioihin...


      • Sitten kun taas
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä.."

        Vielä tuli tuosta mieleen, että ilmeisesti minulla on tuollainen jonkinlainen ikävistä asioista irttautumisen kyky jo ammoisista ajoista lähtien...

        Kun esim. avioliittoni aikoinakin koin työn ikäänkuin helpottavana tekijänä, huomasin että siellä ei nuo ikävät asiat mieleen tulleet...kun oli se työ ja ne ihmiset asiat siellä, että ne omat henk. koht. ongelmat jäivät hetkeksi taka alalle ja kahvi/ruokatauoillakin voi olla niinkuin muutkin ihmiset, puhua lapsista, vaihdella kakkureseptejä yms.

        Että tosiaan yksi keino on välillä yrittää keskittyä mielekkääseen tekemiseen jos tuntuu että ikävät ajatukset jää ikäänkuin pyörimään päässä...

        Toki jos itseensä lähtee tutustumaan perinpohjin niin niihin joutuu kyllä palaamaan...ymmärtääkseen paremmin itseään ja omia ajatuksiaan, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen...se menneisyyskin ja sen tapahtumat/kokemukset/ihmissuhteet ovat omalta osaltaan olleet vaikuttamassa siihen millaisia ihmisiä me tänä päivänä olemme...

        Että näissä merkeissä minäkin ny irtaudun taas hetkeksi tämän aiheen piiristä ja siirrän ajatukseni taas muihin asioihin...

        "Että näissä merkeissä minäkin ny irtaudun taas hetkeksi tämän aiheen piiristä ja siirrän ajatukseni taas muihin asioihin... "

        Sitten kun taas palaat: niin vaikka olen tuolla edellä jo asiasta yrittänyt edelleen kysellä, yritän vielä tähänkin muotoilla sitä ydintä, mitä ajan takaa ja missä kohtaa minun mielestäni sinulla on ongelma ajattelussasi.

        Koitetaan ihan teoriassa: Rouva z:lla on keltainen leninki. Herra ö väittää leninkiä siniseksi. Pitäisikö rouva z:n uskoa itseään vai herra ö:tä, jos hän itse on aivan varma, että hänen leninkinsä on keltainen?

        Rouva z on oikein hieno ja hyvä ihminen. Herra ö väittää ihan muuta, hän on sitä mieltä, että rouva z kuuluisi maanrakoon, eikä ole kelvollinen mihinkään. Pitäisikö rouva z:n uskoa itseään vai herra ö:tä, jos hän itse on aivan varma, että hän on hieno ja hyvä ihminen?

        Kyse on siis ihmisen aiheettomasta polkemisesta ja siitä, miten siihen pitäisi reagoida. Itse en näe vikaa siinä, että välillä innostuu seksistä paljon, ja se täyttääkin usein rakastuneen ajatuksia ja unelmia. Mielestäni on aivan ok, luonnollista ja hienoa, että kykenee rakastumaan. Narsisti on tuon rakkauden väärinkäyttäjä. Hänhän nimenomaan ei vammansa vuoksi kykenekään rakastumaan.


      • Narsisti on ilm.
        Sitten kun taas kirjoitti:

        "Että näissä merkeissä minäkin ny irtaudun taas hetkeksi tämän aiheen piiristä ja siirrän ajatukseni taas muihin asioihin... "

        Sitten kun taas palaat: niin vaikka olen tuolla edellä jo asiasta yrittänyt edelleen kysellä, yritän vielä tähänkin muotoilla sitä ydintä, mitä ajan takaa ja missä kohtaa minun mielestäni sinulla on ongelma ajattelussasi.

        Koitetaan ihan teoriassa: Rouva z:lla on keltainen leninki. Herra ö väittää leninkiä siniseksi. Pitäisikö rouva z:n uskoa itseään vai herra ö:tä, jos hän itse on aivan varma, että hänen leninkinsä on keltainen?

        Rouva z on oikein hieno ja hyvä ihminen. Herra ö väittää ihan muuta, hän on sitä mieltä, että rouva z kuuluisi maanrakoon, eikä ole kelvollinen mihinkään. Pitäisikö rouva z:n uskoa itseään vai herra ö:tä, jos hän itse on aivan varma, että hän on hieno ja hyvä ihminen?

        Kyse on siis ihmisen aiheettomasta polkemisesta ja siitä, miten siihen pitäisi reagoida. Itse en näe vikaa siinä, että välillä innostuu seksistä paljon, ja se täyttääkin usein rakastuneen ajatuksia ja unelmia. Mielestäni on aivan ok, luonnollista ja hienoa, että kykenee rakastumaan. Narsisti on tuon rakkauden väärinkäyttäjä. Hänhän nimenomaan ei vammansa vuoksi kykenekään rakastumaan.

        Narsisti on ilmeisesti hieman huvittunut naisten kyvystä rakastua. Hänhän ei itse ymmärrä rakastumisen sisältöä, vaan kokee sen vain ilmeisen seksuaalisesti. Myös naiset näyttäytyvät hänelle vain hyvin seksuaalisesti.

        Johtuisiko tuosta heidän tarpeensa revitellä seksiasoilla, kun eivät ymmärrä jutun juurta.

        Sensijaan uhrien ei ole mitään syytä yhtyä narsistin ajatteluun. Narsistiparka ei muuhun kykene. Uhri saa pitää oman ajatusmaailmansa, eikä narsisti voi sitä muokata, jos uhri ei salli. Itse en salli narsistilta mitään hölmöjä yrityksiä tuohon suuntaan.


      • En ole mistään
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe. "

        Juu tuosta olen samaa mieltä...ihan minullakin on muutakin elämää kuin tämä täällä, ännä suhteeni/tuo mitätöinti yms. kuuluu menneisyyteen...

        Tiedostan itsekin, että välillä tulee ihan liikaakin juututtua tähän aiheeseen, mikä käsittääkseni kuuluu useinkin näihin narsisti suhteiden jälkimaininkeihin..

        Mieli ei hetikohta kaikkia omia ajatuksiaankaan narsisteista hyväksy totena vaan kaipaa ns. "lisätodisteita"...monetkin tulevat tänne juurikin tuostakin syystä...

        Mutta poistuttuani tämän aiheen piiristä kykenen ikäänkuin nollaamaan tämän aiheen ja palaamaan ns. muihin aiheisiin, ihan samoin kuin toimitaan monissakin ihmissuhdetöissäkin...

        Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä...

        Ettei sillä narsistilla ny mielestäni mitään maagisia kykyjä ole, ihminen itse voi vaikuttaa siihen mitä kulloisenakin hetkenä ajattelee...

        Itselläni nykyään kun kaikesta on jo aikaa niin voi näistäkin asioista/menneestä kokemuksestaan keskustella ikäänkuin kauempaa katsoen...

        Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin...

        Että tiedä sitten monenko tämän tyyppisen tarinan taustalla onkin se narsisti itse...ja edelleen yrittää saattaa naiset "sellaiseen valoon" että ne sitä munaa vaan haluaa...

        Että samantyyppisiä ajatuksia naisista esitti se muinainen ännänkin, mitä täällä palstallakin saa lukea...ja tosiaan nykyään ajattelen noista "narsisti niin hyvä sängyssä" tarinoista, että niiden taustalla saattaa hyvinkin olla se narsisti itse itseään pönkittämässä...

        "Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin..."

        En ole mistään kuullut tuollaista yleispätevää totuutta asiasta. Ennemminkin olen lukenut yleisenä tietona, että ainakin psykopaatit ovat sängyssä yksitotisia.

        Omani on hieman erikoinen, ja poikkeavuudessaan oli aluksi minusta todella vaikuttava. Vuodet vierivät ja paljon mikään ei muutu. Lopulta kyllästyy vähän suorituskeskeiseen puuhasteluun.

        Et kuitenkaan hyväksy, että joku uhri kokee jumittumista narsistiin seksinkin takia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe