En ole ikinä saanut mitään oireita pölystä vaikka pölypunkki on prick-testeissä noussut kovasti esille, ei löytynyt mitään siitepölyallergioita.
Noin kuukausi sitten olin hotellissa yötä ja ensimmäisen yön jälkeen heräsin siihen että nenä oli aivan tukossa ja sellaista oikein sitkeää keltaista räkää oli. Minulla ei ole ennen ollut poskiontelotulehdusta, mutta ilmeisesti sellaisen suuntaan oli oireet. Epäilin tätä flunssaksi, vaikka en saanut mitään muita flunssan oireita kun tuon sitkeän liman, kuivan kurkun ja tukkoisen nenän.
Nyt viikko sitten minulle kävi samalla tavalla, aamulla heräsin siihen että ihan tukossa nenä ja keltaista sitkeää räkää. Ei mitään flunssan oireita tai oloa. Parissa päivässä sitkein lima lähti mutta jäljelle jäänyt nyt jo yli viikoksi todella kuiva kurkku/suu koko yön ja aamulla herään ääni käheänä. Varsinaista nuhaa ei enää ole mutta limaa saa rykiä koko aamun.
Te viisaammat allergioita kokoeneet, voiko nämä olla allergian oireita? Itse olen kuvitellut että siihen liittyisi enemmän aivastelua ja kirkasta nuhaa kuin näitä oireita?
Olen erittäin kiitollinen vastauksistanne!
Voiko nämä ei normaalit allergia oireet viitata pölyallergiaan?
VoihanRäkä
1
269
Vastaukset
- Henna6
Kuulostaa tutulle. Mulla on esim. nyt sellasta, että herään yöllä nenä tukossa ja aamulla saa niistää nenästä kökköjä. Mulla on siitepölyallergia ja astma.
Kannattaa kokeilla helpottaako oireita säännöllisesti otettuna antihistamiinitabletti ja tarvittaessa allergianenäsuihke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708