Minulla on Olympus Camedia C-360 ZOOM-digikamera. Olen käyttänyt siihen tavallisia (ei siis olympuksen omia) ladattavia 2000 mAh NiMH-paristoja ja tuntuu, että kokoajan saa olla lataamassa. Kannattaisiko ostaa Olympuksen omat NiMH-paristot? Onko jollain kokemusta? Esim. että kuinka paljon kuvia yhdellä latauksella suunnilleen saa otettua?
Kiitos, jos joku osaa kertoa!
C-360:n paristot
4
1953
Vastaukset
- Konna
Mainitsemasi akut ovat ihan riittävät, tuskin olympus itse akkuja tekee, joltain akkuvalmistajalta ostavat omalla merkillään.
Useita kymmeniä kuvia saa latauksella, olenpa ottanut 128 mb muistikortillisenkin kuvia lataamatta paristoja välillä. Zoomin käyttö, kuvien katselu ja monitorin käyttö kuvatessa kuluttavat yllättävän paljon akkuja.
Aina kannattaa tietysti pitää täyeen ladatut vara-akut (tai tavalliset paristot) mukana. - Höpisijä
Ei kannata uskoa sitä näytön virranloppumisvaloa bvaan kuvaa niin kauan kuin virtaa riittää. Itse olen ottanut ko. kameralla n. 100 kuvaa samoilla akuilla (2300).
- Mariia
Vika oli ilmeisesti edellisissä paristoissa. Ostin toisen setin paristoja (2300mAh) ja nyt tuntuu riittävän virtaa ihan toisella tavalla (kuvannut enemmän kuin nuo edelliset kestivät, eikä ole vielä loppunut).
- Sariaana
Ei tartte.. Osta vää hyvät patterit. Mulla on 1800 sekä 2500 ja kummatkin on hyvät. 1800 saa ladata n. 4-5 päivän välein ja noi toiset menee kans aika kauan. Ei siis tartte ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855