Olen nähnyt tv:sä kuinka jotkut puhuu Skypessä toisilleen tietokoneenruudussa näkyy naamat, mutta tällä henkilöllä ei ollut web kameraa tietokoneessa. Siis onko hänellä tietokoneessa upotettu pieni kamera, ja jos on, missä se on ja miten sen löydän omastani. Mulla on vanha, käytettynä ostettu tietokone, joten en voi lukea mistään manuaalista tän konenen ominaisuuksia.täytyykö välttämättä olla web kamera ostettuna iulkoisena jotta voi käyttää skypeä, niin että molempien naama näkyy?
Skype missä kamera?
aloittelija
1
200
Vastaukset
- MiljoonaRuusua_0
Sillä toisella henkilöllä on todennäköisesti ollut näyttöön upotettu/integroitu kamera. Sulla sitä ei todennäköisesti ole, olisit varmaan huomannut sen jo ajat sitten eli joudut ostamaan ulkoisen web-kameran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179