apua?

Ihatemyselfforthis

Hei! En ole koskaan ennen kirjoittanut keskustelupalstalle, mutta tämä on ainoa vaihtoehtoni. En kehtaa puhua kellekkään. Ahmin. Aamupalalla syön kaurapuuroa, koulussa kouluruokaa. Kun pääsen kotiin pääsee helvetti valloilleen. Syön "välipalaksi" esim. 6 ruisleipää juustolla ja margariinilla, 2 päärynää, banaanin, 3 vanukasta, karjalanpiirakan ja jäätelöä. Näiden päälle litra vettä. Aina en ehdi syödä noin paljoakun vanhempani tai muut perheenjäseneni tulevat kotiin. Syön perheeltäni ja kavereiltani, kaikilta, salassa. Kukaan muu ei tiedä siitä. Olen normaalipainoinen, 165cm pitkä ja 58 kiloa painava 16-vuotias tyttö. Kellään ei ole aavistustakaan ahdistuksestani. Tunnen, että minun on pakko ahmia. En kuitenkaan ole lihonut, sillä olen liikunnallinen ja en ahmi joka päivä. Joskus saatan jopa viikon ajan syödä kohtuudella ja todella terveellisesti sekä liikun paljon, jonka jälkeen sorrun taas. En tiedä onko minulla syömishäiriö enkä pysty puhua kenellekkään. En vaan kehtaa. Osaako joku auttaa?

2

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yiu

Hanki oikeasti ammattiapua heti, vaikka se tuntuisi kuinka pahalta. Mene vaikka terveydenhoitajalle tai mihin ikinä tahansa kunhan menet. En usko että sulla on vielä syömishäiriötä mutta pahasti näyttää siltä että siihen ollaan menossa. Usko minua, olen itse kokenut tuon kaiken paskan ja jos vain olisin HETI osannut hakea apua, saattaisin olla ilman tätä kokemusta.

• kokenut2

Juu jotain on vialla sun perheessä tai kaveripiirissä, et haet lohtua syömisestä. Kannattaa puhua jollekin asiantuntijalle, se voisi helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe