Hei! En ole koskaan ennen kirjoittanut keskustelupalstalle, mutta tämä on ainoa vaihtoehtoni. En kehtaa puhua kellekkään. Ahmin. Aamupalalla syön kaurapuuroa, koulussa kouluruokaa. Kun pääsen kotiin pääsee helvetti valloilleen. Syön "välipalaksi" esim. 6 ruisleipää juustolla ja margariinilla, 2 päärynää, banaanin, 3 vanukasta, karjalanpiirakan ja jäätelöä. Näiden päälle litra vettä. Aina en ehdi syödä noin paljoakun vanhempani tai muut perheenjäseneni tulevat kotiin. Syön perheeltäni ja kavereiltani, kaikilta, salassa. Kukaan muu ei tiedä siitä. Olen normaalipainoinen, 165cm pitkä ja 58 kiloa painava 16-vuotias tyttö. Kellään ei ole aavistustakaan ahdistuksestani. Tunnen, että minun on pakko ahmia. En kuitenkaan ole lihonut, sillä olen liikunnallinen ja en ahmi joka päivä. Joskus saatan jopa viikon ajan syödä kohtuudella ja todella terveellisesti sekä liikun paljon, jonka jälkeen sorrun taas. En tiedä onko minulla syömishäiriö enkä pysty puhua kenellekkään. En vaan kehtaa. Osaako joku auttaa?
Vastaukset 2
- yiu
Hanki oikeasti ammattiapua heti, vaikka se tuntuisi kuinka pahalta. Mene vaikka terveydenhoitajalle tai mihin ikinä tahansa kunhan menet. En usko että sulla on vielä syömishäiriötä mutta pahasti näyttää siltä että siihen ollaan menossa. Usko minua, olen itse kokenut tuon kaiken paskan ja jos vain olisin HETI osannut hakea apua, saattaisin olla ilman tätä kokemusta.
- kokenut2
Juu jotain on vialla sun perheessä tai kaveripiirissä, et haet lohtua syömisestä. Kannattaa puhua jollekin asiantuntijalle, se voisi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133711Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois184620Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94573- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510- 40495
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59485