miniä=narsisti

oioi

miniä on narsisti ! sääliksi käy katsoa miestä ja lasta,kuinka he kärsivät.miniä määrää ihan kaikesta onpa ajan mittaan alkanut määräillä meitäkin jos ei toimita hänen haluamallaan tavalla hän suuttuu ! sitten ei saa pitää yhteyttä,ei minkään laista ennenkuin -hän -antaa luvan.

13

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupsuna

      Hankippa oma tupa ja oma lupa. Miniälle helpompaa, kun kutsut lapsia teille ilman häntä. Yhteisistä pelisäännöistä on kuitenkin voitava sopia ja niitä ei sitten rikota. Lapsella on lauantaina karkkipäivä, niin se sitten on. Lapsi saa katsoa teeveetä enintään kaksi tuntia päivässä, sääntöä noudatetaan. Miniä ja poika ovat valinneet toisensa, joten niin olkoon. Teillä on omat rahat, niin ne on teidän.

    • Miniäni on ollut miniäni 20 vuotta.
      Ei koskaan ole ollut mitään epäsopua. Huolensakin kertoo minulle.

    • Kärsimätön kuulemaan

      Kuvaile tarkemmin, kuinka mies ja lapsi "kärsivät"? Onko poikasi sinulle kertonut, että hän ja lapsi "kärsii"?

      • Toimi!!

        Minusta on myös aika sadistista valitella, että mies ja lapset vain kärsivät. Kuka voi katsoa kärsimystä vierestä ja voivotella siitä ulkopuolisille.

        Tee lastensuojeluilmoitus. Lapset huostaan ja ero voimaan. Poika takaisin kotiin vanhempiensa luokse.
        Ei toisten kärsimyksiä saa pitkittää tekemättä mitään.

        Miniä hoitoon.


    • huihai5

      taas joku narsisti appiukko siellä kirjottelee

    • Omia harrastuksia

      Hanki oma elämä äläkä kyttää poikasi perhettä.

    • Anopin uhri

      Kun olet nähnyt vaivaa ja tehnyt aloituksen niin kai voisit vähän tarkentaa?

      Kerro esimerkkejä miten poikasi ja lapsenlapsesi muka kärsivät? Onko mies sanonut niin? Vai mistä näin päättelet?

      Minusta tuntuu että useimmat anopit vaan päsmäröivät ja pätevät poikiensa tyttöystäville/ vaimoille. Ovat muutenkin ilkeitä ja tuppautuvat liikaa, sitten ihmetellään kun miniä ei halua enää olla tekemisissä.

      Tottakai sinulla on kuitenkin miniästä huolimatta oikeus nähdä poikaasi ja tämän lasta. Järjestätte vaan tapaamiset niin ettei miniä ole paikalla.

      Kannattaa kuitenkin istua hiljaa alas ja miettiä voisiko vika olla kuitenkin omassa käytöksessäsi? Ja jos on niin voisit vaikka pyytää rehdisti anteeksi ja yrittää olla ystävällisempi hänelle.

      • Oi anteeks vaan

        Moniko ihminen ihan todella itse pyytää anteeksi? Sitä kyllä suositellaan kaikissa ketjuissa, milloin kenellekin.
        Kuka itse on mennyt toisen luo anteeksipyyntökäynnille?
        On kyllä pitänyt olla traaginen tapaus, ennen kuin siihen pystyy.


      • Voi anteeks ny!
        Oi anteeks vaan kirjoitti:

        Moniko ihminen ihan todella itse pyytää anteeksi? Sitä kyllä suositellaan kaikissa ketjuissa, milloin kenellekin.
        Kuka itse on mennyt toisen luo anteeksipyyntökäynnille?
        On kyllä pitänyt olla traaginen tapaus, ennen kuin siihen pystyy.

        Hahhahhaa. Eipä ole yksikään katuva ilmoittautunut.

        Sepä se, ne toiset kun ovat niin törkeitä, että vaikka minua loukkaavat eivät koskaan tule pyytämään anteeksi.
        Ihmiset ovat niin itsekeskeisiä.


    • Anne-Saara 1974

      Voisitko sinä olla sellainen anoppi, jonka luona lapsi oppii jahkaajaksi? Paljon lellit mutta olet jahkaaja ja seuraukset näkyvät myös kotona siten, ettei lapsi tee yhtään mmitään ennen kuin hermot on riekaleina ja joutuu jo melkein huutamaan jotta tekisi asiat?
      Ennen kaikki oli toisin ja silloin sinä et ollut niin paljoa kuvassa. Meillä kun kotona oli säännöt ja niitä noudatettiin eikä lapsi kyseenalaistanut niitä saatikka että olisi alkanut olemaan jahkailija joka ei saa mitään aikaan ennen kuin peli jo on melkein menetetty.
      Meillä näin, valitettavasti mummeliini rakastaa lasta niin paljon, ettei kiellä häneltä mitään eikä vaadi mitään. KAIKKI tapahtuu lapsen ehdoilla ja se näkyy nyt meillä!

      • Mummu peräkamarissa?

        ...mutta lapsi kuitenkin on aina mummulla.
        Selitäpä miksei ole kotonaan?


      • samaa ihmettelevä
        Mummu peräkamarissa? kirjoitti:

        ...mutta lapsi kuitenkin on aina mummulla.
        Selitäpä miksei ole kotonaan?

        Samaa minäkin ihmettelen? Miksi vanhemmat hoidattavat lasta niin paljon mummulassa ettei oman kodin säännöt edes ehdi tarttua kaaliin?

        Anna-saara syyllistää anoppiaan vaikka pitäisi katsoa peiliin!

        Hoitakaa laiskat lapsenne niin ei tarvitse lastenne epäonnistuneesta kasvatuksesta isovanhempia syyllistää!

        Totuus Anna-Saarankin lasten huonosta kasvatuksesta löytyy ihan jostain muualta kuin anopin huushollista.


    • heissunveiei

      No,
      ehkä on niin,
      että on pikkunarsisti
      verrattuna sinuun.

      Voi tosiaan olla
      narsisti.
      Sinusta en niinkää tiedä.

      Onko narsismi
      jotain niinkuin ilkeyttä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe