Millainen olisi hyvä ja nopea kajakki? Ajatuksena olisi retkeillä ja harrastaa kuntomelontaa maksimissaan sadan kilometrin päivämatkoilla.
Nopea kajakki
7
1194
Vastaukset
- ei-noviisi
Kuntomalliset on nopeimpia tasaisessa vedessä, merikajakki aallokossa. Yhteistä näille on pitkä vesilinja ja kapea runko.
Jos melot satasen päivässä, tasan tiedät mikä kajakki on nopea. Yrittää toki sopii! - mikä kysymys
Ihan sama tuli mieleen. Jos aikoo meloa 100 kilometriä päivässä, niin kyllä itse tietää kajakeista enemmän kuin minä.
Retkeillessä vauhtina on paremmin kävelynopeus, mutta extreme-urheilijalle tuo satasen päivämatka voi sopia.- Meloja1
Retkeillä voi monella tapaa, kaikki eivät halua meloa kävelyvauhtia ja jotkut pitävät pidemmistä päivämatkoista.
- jummppelo.
Aika kone,en itse viitsisi meloa tuollaista matkaa kun maisemat on se prioriteetti.
- melokkija
Mielenkiintoinen yhtälö.
Sata kilsaa päivässä vaatii kevyen kajakin ja siis aika hyvät sääolosuhteet.
Entäs jos tämä sääskenaario ei toteudukkaan??
Itse valitsisin kajakin,jolla on kantavuutta sen verran,että sääongelmien ilmetessä voisin jakaa matkan kahdelle päivälle. Ja jossa on myös tilaa kamoille sen verran,että yöpyminen ongelmien tullessa onnistuu
En ikinä laskisi sen varaan,että kerran kesässä onnaa...
Olen itse melonut vuosia ja tiedän,että sää saattaa Suomessa vaihdella vuorokauden sisällä todella paljon.
Mutta kukin makunsa mukaan.
Kajakeista saat parasta tietoa kysymällä myyjiltä suoraan.
Suurimmat myyjät lienevät: Welhonpesä ja Bear&Water.
Muitakin löytyy googlettamalla. Welhonpesällä lienee paras ammattituntemus kajakkeihin. - Seke
melokkija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yhtälö.
Itse valitsisin kajakin,jolla on kantavuutta sen verran,että sääongelmien ilmetessä voisin jakaa matkan kahdelle päivälle. Ja jossa on myös tilaa kamoille sen verran,että yöpyminen ongelmien tullessa onnistuu
Olen itse melonut vuosia ja tiedän,että sää saattaa Suomessa vaihdella vuorokauden sisällä todella paljon.
Muitakin löytyy googlettamalla. Welhonpesällä lienee paras ammattituntemus kajakkeihin.siis en ole noin pitki matkoja melonut, mutta tekisi mieli kokeilla. Siksi halusin kysyä kokeneempien mielipiteitä. Tavallisella retkarilla olen joskus melonut yli 70 km päivässä, mutta kovin kapeista (nopeista?) kajakeista ei ole kokemusta.
- Melonnantavaratalo
melokkija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yhtälö.
Muitakin löytyy googlettamalla. Welhonpesällä lienee paras ammattituntemus kajakkeihin.Tervetuloa BW:lle jossa näet nämä kaikki Eri mallit ja Näin on helpompi päätellä itselleen sopivin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758