Ei ymmärrä???

Scorp

Kyselin tätä jo aikaisemmin mutta en saanut vastausta...
Pyydettiin käymään astro.fi sivuilla kun se riippuu kuulemma syntymäajasta mikä olen horoskoopiltani?
Eli olen syntynyt 22.11 ja vaikka minkä kellonajan sinne tungin, niin minusta aurinko merkkini oli aina skorppioni... Eikö se ole se varsinainen horoskooppi?

Alkuperäinen kysymys oli että miksi kaikissa englanninkielisissä horoskoopeissa skorppiooni on
merkitty 23.10-21.11 ja ainakin suurimmaksiosaksi suomenkielisissä aikajakso on 24.10-22.11?

Mihin tuo perustuu ja miksi näin on?

15

7702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Meneppä www.astrologiakeskus.com sivulle. Sieltä saat suomen kielisen pika tulkinnan ja selvitettyä nuo planeetat. Tarvitset syntymä kellon aikasi ja paikan. Siten selviää nousevamerkkisi y.m

    • Zoidon

      Jo on ihmettäkummaa, ettei peruasioihin saa vastauksia. Aurinko tulee eri aikaan vuodesta toiseen tiettyyn merkkiin, siksi ei voi ilmoittaa fiksattuja päivämääriä. Lehdissä näkyvät horokoskooppimerkkien rajapäivät ovat keskiarvoja, ei muuta.

      Esim. 2004 Aurinko tuli Jousimieheen 22.11. klo 01.23 Suomen aikaa. Vuonna 2003 22.11. klo 19.44 ja 2005 se tulee 22.11. klo 7.16. Mutta esim. vuonna 1971 se tuli 23.11. klo 01.15. Isompiakin vaihteluja on jos mennään joko taakse- tai eteenpäin ajassa. Jos maa liikkuisi täydellisen ympyränmuotoista rataa auringon ympäri, silloin merkit vaihtuisivat kokolailla samana päivänä samalla kellonlyömällä vuodesta toiseen, vuosisadasta toiseen - tylsää...

      Jos on epävarmuutta, astrologinen kartta pitää laskea tai lasketuttaa netissä ilmaiseksi AstroDienstissä tai vaikka http://koti.welho.com/rnikula/laskekartta.htm

    • Hupsu

      Moi!

      Se menee sen takia tuollain että horoskooppi vaihtuu tiettynä päivänä yleensä kuun loppupuolella jonka mukaan olet Jousimies koska syntymäpäiväsi menee yhdellä päivällä ohi sen että olisit Scorpioni... Hyvä!

    • nero

      Johtuisko eri aikavyöhykkeistä?

    • tytteli

      hellouuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jjj

      toi varmaan johtuu aikavyöhykkeistä ku menee länteen niin kello menee taaksepäin ja toisinpäin ja tiedän ton siksi,koska oon matkustellu=)

    • tähtitieteiliä

      Katsos kun horoskooppi katsotaan sen syntimisen mukaisesta tähtien asennoista. Ja kun maapallo liikkuu suhteessa tähtiin ja muihin planettoihin eri tavala, eri vuosina, niin on horoskooppikin joka vuosi melkein eri.

      Ja tähän on tehty jonkin sortin lasku kaavake että miten horoskoopit määräytyy.

      Joten vastaukseni on että, koska planettojen liikeradat suhteessa tähtii ovat melkein erillaiset(periaateessa ne pyörii samaa liike rataa) joka vuosi, niin horoskoopeissakin tulee pientä heittoa.

      Toivottavasti tämä selventi vähän.

    • Gunnar

      oletko sinä tyhmä..? kannattaisko hakea hoitoon.. minä ainakin suosittelen.. minä vaikka voisin ehdottaa sinulle minun palvelujani.. minä annan kaiken laista tukea.. ja myös homoeroottisia nautintoja.. jos sinua kiinnostaa niin vastaile minulle sähköpostiini.. Rakkaudella:

    • _Lisko_

      Ei kellon aika vaikuta siihen että mikä olet tähtimerkiltäsi vaan se että millä kuukaudella olet syntynyt!!!! Ei mulla muuta ollukkaa :)

    • imuska

      mikä mä oon kiinalaiselta horoskoopiltani oon syntynyt vuonna 1993 jos joku tietää NIIN KERTOKAA MULLEKI

    • just joo

      Ei todellakaan kande uskoo horoskooppeihin,ne on ihan syvältä

    • Websei

      Jos olet saanut aina skorppionin niin oot se. en tiedä miksi se on enkun kielisesti eri riippuukai maasta.

    • Heidi vaan

      Kyllä horoskooppisi on Skorpioni. Englannissa eri ajanjakso saattaa johtua aika erosta.

    • tuntematon

      Olet horroskoopilta skorpioni

    • nuuuuuuuuuuuuub

      käyttäydyt kovin epäkypssti netissä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe