Eli en tiedä mihin aselain lähtisi. Kutsunnat ensi syksynä. Kunto mulla on ehkä keskitasoa heikompi, joten sen mukaan pitäisi miettiä. Itse olen ajatellu pioneeri, tiedustelujoukot tai sit joku niistä jalkaväen hommista. Ehdottakaa! :)
Suositelkaa aselajia
7
530
Vastaukset
- hukassa3
Ajattelin myös sotilaspoliisin hommaa
- Jääkäri
se riippuu ihan siitä halutko 6k vai enemmän? jos ei haittaa yli 6k ja haluat saada hyötyä armeijasta mene kuskiksi/ pioneeriksi. Pionerit saavat räjäytys paperit ja kuskit 2tonnin kortin.
Sotilaspoliisista en tiedä mutta aika lepi hommia niillä on prikaateissa vaikkakin ovat 9kk. - III KT Vekara
Jos helppoja hommia haluat niin ehdottomasti tykistöön!
- military man
Katsoppas tuolta: "palvelustehtävän valinnan tärkeys". Vaikka palvelusaikoihin on tullut pieniä muutoksia, niin tieto on edelleen ajankohtaista ja paikkansapitävää.
http://www.student.oulu.fi/~akassine/pls/ura.html
Hyviä vinkkejä sen suhteen missä tehtävissä pääsee helpolla ja missä taas joutuu sykkimään sata lasissa ja muna turpeessa... - Utti 5/5
Jos haluat super helpon ajan intissä, hae säämieheksi. He istuskelevat Utissa, Kouvolan lähellä, tarkkailevat välillä säätutkaa ja tekevät raportteja. Suurimman osan ajan he kuitenkin istuvat porukassa, polttavat kessua, puhuvat paskaa, ja pelaavat xboxia/ps3/4:sta.
Tosin jokaisella alokkaalla on 8 viikon P-Kausi (peruskausi) johon se kunto sitten vaaditaankin. - rergherh
Ja tuohon pelleilyyn veroeurot menevät. Äxboxia ja röökiä. Vältä koko paska.
- vekaranjärvi
ilmatorjunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483827PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1641504Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O141416Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783