Onko symbicortista 2 2 ja singulair 10mg hyötyä?, onko jollain ollut tälläinen yhdistelmä, onko singulairista mitään hyötyä "aamu hengenahdistus tunteeseen" ?
Vastaukset 6
- Anneli8
Mulla on ollu tuo yhdistelmä lääkittyksenä ja Symbicort ei tuonut mulle apua. Singulair on edelleen käytössä.
- kll
Lääkäri määräsi singulairin lisäksi avamyksen ja sanoi että jos ei auta.niin keuhkolääkärille. myöhemmin spirometria.
- kskdkdkdk
kll kirjoitti:
Lääkäri määräsi singulairin lisäksi avamyksen ja sanoi että jos ei auta.niin keuhkolääkärille. myöhemmin spirometria.
Miten huomasit singulairin vaikutuksen
- gtdg53
Tääläkä voi vittu vastata kun kysytään. Monta kertaa päivittäny tänne jotain ja kukaan ees vastannut.
- test, test..§§§
Singulair (montelukast) auttaa jollekin, jollekin taas ei. Sen tietää vain kokeilemalla jonkun aikaa:) Käytössä itselläni montelukast, Symbicort forte, Tilade, Bricanyl, Spiriva respimat,( Retafyllin (teofylliini) jäi pois, kun ei enää auttanut9, Prednisolon 5-20mg (lopetin juuri kuukauden kuurin).
Lääkkeitä on kokeiltava, muuten ei voi tietää, mikä kenellekin autttaa tai sopii. Vaihdeltava välillä myös tilanteen ja tarpeen mukaan.
- lknjsfd
Mulla on symbicort pelkästään käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721163
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun96905- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka34727- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536