Mitä kutsunnoissa päätetään. Pitääkö silloin jo tietää aselaji? Jos ei niin milloin/milloin tehdään päätös aselajista johon joutuu/pääsee? Jos ei pärjää esim. Coopereissa passittaavatko joihinkin hanttihommiin tms.? Vaatiiko armeija oikeasti miten hyvän Kunnon? Minulla on keskitasoa heikompi. Voisitteko vielä suositella jotain minulle sopivaa aselajia?
Vääntäkää rautalangasta
auttakaa1
7
156
Vastaukset
- ettäjoseitajua
Eivät taida vääntää ihan rautalangasta, vain 6mm paksuisesta punotusta teräsvaijerista.
- henrik ijäs72
2450m juokset se riitää tai 3450m
- henrik ijäs72
ite juossu 2450
2600 avulla
- henrik ijäs72
heitinmies tai jkmies pst pioneeri haluut olla
- henrik ijäs72
voit kokeilla lajeja mikä sopii sulle
lataaja - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
voit kokeilla lajeja mikä sopii sulle
lataajateloituksia vastaan
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
teloituksia vastaan
tytöt halus kuulla def leppardia soitan niille
hysteria full album
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3414298Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1402421Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411551
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421074- 261037
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein137992- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8907