Elikkäs olen yrittäny jakaa AD HOCin avulla nettitikun 4G Soneran internet yhteyttä useammalle koneelle.
Olen saanut tehtyä AD HOCin ja yhdistettyä toisen tietokoneen siihen, mutta tietokoneet eivät näe toisiaan "Verkko"ssa eikä Internet yhteys toiminut.
Nyt sitten olen poistanut sen ja yrittänyt uusiksi kunnes tuli uusi ongelma... En pysty enää tehdä AD HOCia!
Tulee juttua että "Windows ei voi määrittää kohdetta " enkä voi tehdä uusia... Vanhan AD HOCin poistin "Hallitse Langattomia Verkkoja" paneelin kautta.
Toisella koneella kuitenkin langattomissa verkoissa on listattuna tämä aiemmin tehty ja poistettu AD HOC, eikä siihen voi liittyä vaikka laittaa oikeaa salasanaa, sanoo että salasana on virheellinen.
Avut ovat tarpeen...
AD HOC apua
3
164
Vastaukset
Millä ohjelmalla teit tämän?
- ad hocci
Ihan windowsin Määritä uusi yhteys tai verkko-kautta. Käyttis Win7.
Selitän paremmin:
Aluksi tein ad hocin wpa2 salauksella, toinen kone yhdisti siihen mutta netti ei toiminut. Poistin sen ad hocin.
Seuraavaksi tein wap salauksella, yhdistin mutta netti ei toiminut toisella tietokoneella. Postin senkin ad hocin.
Tässä vaiheessa ilmeisesti jokin meni pieleen, vaikka käytin ihan ohjauspaneelin langattomien verkkojen hallinnassa Deleteä ad hocin poistoon.
Nyt, en voi tehdä uusia ad hoceja. Vanha Ad hoc näkyy välillä langattomissa verkoissa, mutta siihen ei voi yhdistää. Se siis näkyy molemmilla koneilla ja sitä klikatessa toisella koneella kysyy salasanaa, mutta se ei toimi vaikka se on oikein.
Kaikkea on kokeiltu... Kokeile tätä ohjelmaa: http://neko.kapsi.fi/ohje/connectify.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810