Kokemuksia KotiValmis- nimisestä firmasta?

Kiinnostunut52

Remonttipuuhia suunnittelen, mutta pitäisi siihen hommaan joku palkatakin. Kovin vaikuttaa lupaavalta tuo KotiValmiin mainonta, mutta onko kellään omakohtaista kokemuksia kyseisen firman palveluista? Olitteko tyytyväisiä? Kannattaako kääntyä KotiValmiin puoleen vai kyselenkö muualta?

49

11103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen

      Aikaa sitten, lieko 4-5v., tilasin heiltä remontin ja voin sanoa että jälki oli hyvää ja aikataulut sekä hinnat piti kutinsa.

      • mainosmies

        Hyi mitä mainontaa, tämä on sosiaalinen media. Laittakaa mainoksenne sinne minne kuuluu.


      • sossosossosos
        mainosmies kirjoitti:

        Hyi mitä mainontaa, tämä on sosiaalinen media. Laittakaa mainoksenne sinne minne kuuluu.

        Vai sosiaalinen media ja meikä on sossun täti.


      • Aloittaja...

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.

        Täytyypä vielä tutkailla...


    • Tyytyväinen asiakas

      Viime vuonna kylpyhuoneremontti KotiValmiilta; Budjetti ja aikataulu juurikin sovitun mukaisesti ja jälki mallikelpoista.

      • Aloittaja...

        Kiitos sinullekin vastauksesta.

        Ihan hyviä kokemuksiahan ihmisillä näkyisi olevan, pitääkö se kuitenkin ottaa tuonne yhteyttä.


    • peku4

      Todella kallis firma!!!

      • Aloittaja...

        Tätä mulle sanottiin jo toisaallakin, että saa varautua maksamaan. Mutta mitä tarkoittaa todella kallis? Onko suhteessa kalliimpi kuin muut vastaavat?


      • Peku4
        Aloittaja... kirjoitti:

        Tätä mulle sanottiin jo toisaallakin, että saa varautua maksamaan. Mutta mitä tarkoittaa todella kallis? Onko suhteessa kalliimpi kuin muut vastaavat?

        Kysyin just samaa tarjousta toisaalta niin oli melkein 1/3 kalliimpi kun muut.


    • ei tyytyväinen.

      Kallis,käyttää oppipoikia ja aikataulu kusee..pesuhuone/sauna/kodinhoitahuone heiltä.

      huonosti menestyvät firmat pykää ensimmäisenä kyltit pihalle, hyvien firmojen ei tarvitse juurikaan mainostaa.

      • Aloittaja...

        Ihan hyvä kuulla myös huonompia kokemuksia, pelkkä hyvä saisi epäilemään että firman miehet mainostaa täällä itse... :) Heh heh.

        Mutta kysyn sinulta samaa kuin edelliseltä, eli onko suhteessa muihin firmoihin selkeästi kalliimpi, vai kuinka? Kiinnostaa vain siis tuo "kalliin" määrittely. Aiempiin remontteihin emme ole käyttäneet ulkopuolista apua, joten olen ulalla näistä hintakuvioista.

        Uskon että varmaan kylttien avulla mainostavien firmoistakin löytyy hyviä mutta olisivatko sen verran pieniä että asiakaskunnan kasvattaminen ei ole pahitteeksi... Minäkin bongasin firman tuollaisen kyltin avulla ja siitä sitten nettisivuille ja nyt muuten vain tutkailemaan nettiin, millaisia kokemuksia löytyy.


    • Ei kannata.

      Ei kannata käyttää tämän yrityksen palveluita - markkinoilta löytyy paljon parempia yrityksiä. En voi tällä palstalla enemmälti perustella, tulisi vaan turhaa ja aiheetonta keskustelua. Tämä on mielipiteeni.

      • Aloittaja...

        Harmi, olisin ollut kovasti kiinnostunut kuulemaan kokemuksestasi lisää...

        Haluaisitko ottaa minuun yhteyttä esim. sähköpostitse ja kertoa kokemuksesi? Laitan sähköpostiosoitetta tulemaan, jos tarve vaatii.

        Tosiaan kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita, koska firma kiinnostaa mutta en tiedä siitä juuri mitään. Kukaanhan ei omaa leivänlähdettään kotisivuillaan haukukaan, eli sieltäkin saa (muiden firmojen tapaan) niin yksipuolisen kuvan asiasta.


      • TöitäPojille

        Ei kannata: Niin,siis vain sinun mielipiteesi!
        ITSE SUOSITTELEN KO. FIRMAA!


    • remonttiraija

      Viime vuonna teetettiin pieni remontti, ja hinta-arvio heitti niin että taisi loppujen lopuksi olla kaksinkertainen, ja meillä oli kiireellinen aikataulu, mutta silti jostain syystä meni muutama päivä niin että työmaalla työkalut odotteli miehiä. Meille oli aika paljon haittaa remontin viivästymisestä. Viimeistelyn hoiti nuori poika jolla kesti listojen laitto niin kauan että naisihminenkin olisi ne itse nopeammin laittanut, eipä ihme kun tuntipalkalla teki.

      • Aloittaja...

        Kiitos vastauksestasi, en odottanut ollenkaan että kokemuksia tulee täällä näinkin paljon.

        Vai sellaista peliä... Täällä muutama on edeltä käsin sanonutkin, että kallis firma on kyseessä - ja näin minulle tolkutti myös muutama tosielämän tuttu. Nyt mua sitten kiinnostaisi tietää, onko hinta-arvion ja lopullisen summan välillä ollut muillakin heittoa vai onko hinta pysynyt suunnilleen samana alusta saakka?

        Meilläkin on se tilanne, että remontin alettua pitäisi tulla valmista aikataulujen mukaan/mahdollisimman nopeasti, eikä juurikaan saisi viivästyksiä tulla. Oliko teidän tapauksessa tietoa siitä, mikä nuo viivästykset aiheutti?


      • laatutakuu1
        Aloittaja... kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, en odottanut ollenkaan että kokemuksia tulee täällä näinkin paljon.

        Vai sellaista peliä... Täällä muutama on edeltä käsin sanonutkin, että kallis firma on kyseessä - ja näin minulle tolkutti myös muutama tosielämän tuttu. Nyt mua sitten kiinnostaisi tietää, onko hinta-arvion ja lopullisen summan välillä ollut muillakin heittoa vai onko hinta pysynyt suunnilleen samana alusta saakka?

        Meilläkin on se tilanne, että remontin alettua pitäisi tulla valmista aikataulujen mukaan/mahdollisimman nopeasti, eikä juurikaan saisi viivästyksiä tulla. Oliko teidän tapauksessa tietoa siitä, mikä nuo viivästykset aiheutti?

        Pyydä urakka hinta ja sillä selvä sekä aikataulu mustaa valkoselle!ja hinta tasohan selviää kilpailuttamalla!kotivalmis tekee kuitenkin 350-500 remonttia vuodessa niin varmasti ei kaikki voi mennä täysin ongelmitta koska kyseessä vanhan korjaus niin esim kosteus vahingolle mikä pintojen alla näkymättömissä kukaan ei voi mitään.laatu ja takuut heillä toimii.


      • mainosmies
        Aloittaja... kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, en odottanut ollenkaan että kokemuksia tulee täällä näinkin paljon.

        Vai sellaista peliä... Täällä muutama on edeltä käsin sanonutkin, että kallis firma on kyseessä - ja näin minulle tolkutti myös muutama tosielämän tuttu. Nyt mua sitten kiinnostaisi tietää, onko hinta-arvion ja lopullisen summan välillä ollut muillakin heittoa vai onko hinta pysynyt suunnilleen samana alusta saakka?

        Meilläkin on se tilanne, että remontin alettua pitäisi tulla valmista aikataulujen mukaan/mahdollisimman nopeasti, eikä juurikaan saisi viivästyksiä tulla. Oliko teidän tapauksessa tietoa siitä, mikä nuo viivästykset aiheutti?

        Aloittajalle, näköjään teillä ei ole töitä, kun on aikaa roikkua netissä (heh heh). Tämä on huono mainoskanava usko jo.


    • renkirakennusalalla

      Aloittaja voi laittaa sposti osotteen jos haluaa firmoja/tekijöiden nimiä jotka tekee ja hoitaa työnsä hyvin ja ei laskuteta turhista ajeluista ym. Työnipuolesta kiertäny tekemässä oman alan remonttijuttuja ja nähny jotka tekee hyvin ja ketkä vähemmän hyvin rakennus/remonttitöitä.

    • Hyvä tuli!

      Meille tekivät kylppäriremontin reilu 2 vuotta sitten. Aikataulussa pysyttiin ja jälki oli todella hyvää. Lisäksi jokaisen päivän päätteeksi siivosivat sotkut, vaikka olimme sopineet, että se kuuluu meille. Hinta oli selkeästi sovittu kirjallisesti, joten mitään ylläreitä ei tullut.
      Kun sopii tarkasti KIRJALLISESTI etukäteen, mitä mikäkin maksaa, mitkä asiat sisältyvät hintaan ja kuka hoitaa mitäkin, säästyy paljolta - oli kyseessä sitten mikä firma tahansa! Mielestäni Kotivalmis oli ihan sopuhintainen, ja kun itse hoidimme jätteiden pois viennin ja siivouksen, saimme hintaa vielä alas päin...

      • rautakaupan asiakas

        Keskustelua seuranneena tuli mieleen mainita,että K-raudan myyjiltä kuultuna ei juuri muita firmoja kuin Kotivalmista näy asioilla ja ja ovat vielä palkanneet useita uusia työntekijöitä vastikään.Käsittääkseni monilla remontti rakennus firmoilla on lomautuksia päällä,mutta ei kotivalmiilla,miettikää sitä.Saattaisko olla osa kirjoituksista kilpailijoiden käsialaa??


      • kilpailija
        rautakaupan asiakas kirjoitti:

        Keskustelua seuranneena tuli mieleen mainita,että K-raudan myyjiltä kuultuna ei juuri muita firmoja kuin Kotivalmista näy asioilla ja ja ovat vielä palkanneet useita uusia työntekijöitä vastikään.Käsittääkseni monilla remontti rakennus firmoilla on lomautuksia päällä,mutta ei kotivalmiilla,miettikää sitä.Saattaisko olla osa kirjoituksista kilpailijoiden käsialaa??

        K-Rauta kallis... Kysyppäs muistakin rautakaupoista, jos tuolla konstin meinaat tehä jotakin tilastoa ketkä on töissä ja ketkä lomalla...


    • hemppa11

      Kokkolan LVI & Sähkötyö on samaa puljua kuin Kotivalmis. Onko siitä kokemuksia?

      • Vinkkinä vaan

        LVI ja sähkötyö

        Hm tarkistaisin kyllä tukisin rekisteristä onko tuolla firmalla sähkö urakkointi oikeuksia ensiksi.


    • asiat kunnossa

      Kotivalmis kuuluu ennakkoperintä rekisteriin tarkistin asian!

      • netti häirikön paluu

        Vapaa muurarit, asuntovälittäjät, maijan tarinat,kaikki muu saasta. Näkyy taas olevan nettihäirikkö asialla. Sama gangster kaikissa. 100% varmuudella, Saires kaveri.


      • Heikki_häntä
        netti häirikön paluu kirjoitti:

        Vapaa muurarit, asuntovälittäjät, maijan tarinat,kaikki muu saasta. Näkyy taas olevan nettihäirikkö asialla. Sama gangster kaikissa. 100% varmuudella, Saires kaveri.

        Asuntoja välittävät vapaa muurarit tarinoivat Maijasta WTF ???


    • O Oppinut

      Jos päädyt kyseiseen firmaan, vaadi ehdottomasti kirjallinen, seikkaperäinen, paikkansapitävä urakkasopimus, josta ei jälkikäteen lipsuta. Pyydä EHDOTTOMASTI useampia tarjouksia. Kyseinen firma teki kerran aivan ... saat arvata, millaisen "tarjouksen" !

    • ei kuittia

      minä teetän kaiken ilman kuitteja,tulee halvemmaks eikä jutalle jää jaettavaa kreikalle

    • kokkolalainen1

      Hatun nosto ks firmalla senkin takia koska työllistävät suoraan 10- 20 paikallista ammattilaista ajoista riippuen ja tähän päälle lukuisia alihankkijoita ja korostan Huom paikallisia = kaikki rahat jäävät Kokkolaan ja ympäristö kuntien hyväksi eivätkä mene esimerkiksi viroon niinku monilla muilla! eli Isänmaallisuudelle myös erityis hatun nosto koska sitä tarvitaan!

      • mainosmies

        Mistä tiedät jos et ole itse firman miehiä. Lopettakaa jo tuo mainostaminen.


      • afte
        mainosmies kirjoitti:

        Mistä tiedät jos et ole itse firman miehiä. Lopettakaa jo tuo mainostaminen.

        vapaamuurarit on parhaita muuraajia/laattamiehiä koska saavat vapaasti touhuta pesuhuoneessa ja jälki on hyvää.Joten lopettakaa niitten haukkuminen


    • taivaanrannanmaal.

      Monta oppipoikaa työllistää joita pidetään tukien ajan ja sitte pihalle tai muutoin huonoilla palkoilla. Nii moni yrittäjä yrittää euroja haalia.
      Ainaki jonku aikaa sitte oli noin.

    • harritapani

      En ehdi notkumaan palstalla paljoakaan, joten pari päivää olen tässä nyt pysytellyt poissa. Täällä on näemmä ehditty huutelemaan aloittajaa - minua - mainostajaksi. No sellainen en tosiaan ole, vilpittömästi halusin kuulla kokemuksia ja näkemyksiä firman toiminnasta selvittääkseni, unohdanko kertaheitolla vai jatkanko selvittämistä.

      Kommentteja on tullutkin, kiitos niistä. Pelkästään näiden pohjalta mitään päätöstä ei tietenkään voi tehdä, eikä remonttikaan ihan tämän viikon asia ole.

      Siihen en osaa ottaa kantaa, kirjoitteleeko täällä firman miehiä vaiko ei. Onhan tänne kaikenlaisia viestejä näköjään tullut, että sinänsä en ihmettelisi vaikka joku firman porukasta tuntisi tarvetta ns. puolustaa reviiriään, kyllähän jokainen omastaan. Toki asiakaspalautteet (joita varmaan täällä osa onkin) kannattaa ottaa vakavasti ja miettiä myös omia heikkouksia (itse kukin, en suuntaa tätä mitenkään erityisesti kenellekään) jotta oman toiminnan kehittäminen onnistuisi paremmin.

      • tilaajantuttu

        Mahdatko olla sama Tmi:Harri Tapani Kokkolasta ja mainostat kokkolalaisessa rautakaupassa remontteja. Olit tarjonnut tuttavalle remonttia "käteisalennuksella"....koska et kuulu ennakkoperintärekisteriin ja asiakas ei voi saada kotitalousvähennystä tekemästäsi työstä....eli Kotivalmiin kilpailija?


    • ALAKKI

      TEETIN LÄMPÖREMONTIN TÄLLÄ VIRMALLA HOMMA HOITUI VAUHDILLA JAHINTA KOHTUU JÄMPTI MITÄ SOVITTIIN PAPERILLA.

    • Rahatjajärkimeni

      En kyllä voi suositella tätä firmaa kenellekään!

    • sosiologi13

      ihmettelen heidän toimiaan kun viesteihin ei vastata , varsinkin jos on remontin jälkeen huomannut virheitä . Asiakas on aina 1 eikä raha .paskan maku jäi koko firmasta

      • Anonyymi

        Sama meno jatkuu tänäkin päivänä.Ihme että kukaan ei puutu tuohon ja toiminta saa jatkua.


    • Anonyymi

      Kerran käytin tuota firmaa ja se jäi viimeiseksi kerraksi. Olis ennemmin kannattanut tehdä ite.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, haenpa remontilleni tekijät toisesta firmasta.


    • Anonyymi

      Hommansa tekevät ja hintansa ottavat Se kai ostajalla onkin tärkeintä ja raha vaihtaa aina ostajaa

    • Anonyymi

      Ei missään nimessä kotivalmista

      • Anonyymi

        Jos haluaa ongelmia, niin sitten kotivalmis.Muuten ei missään nimessä.


    • Anonyymi

      Minäkin kysyin ko firman myyntitykiltä remontin hintaa. Kaveri toitotti minuuttikaupalla kotitalousvähennyksen merkitystä, mutta itse remontista ja saati sen hinnasta ei ymmärtänyt mitään. Ei tullut kauppoja, tilasin työt toiselta yritykseltä.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe