Siitepölyallergiaa?

dfgh

Mulla on ollu jo jonkin aikaa nenä ihan hitusen tukossa, sillä tavalla etten saa sen kautta tarpeeksi happea. Sen huomaa siitä kun kokeilee hengittää suu auki, ja silloin ilma kulkee ihan ongelmitta. Räkä ei valu tms. Lisäksi mulla on välillä limaa kurkussa. Aiemmin oli myös sellasta kuivaa yskää aamuisin, mutta nyt ei oo ollu sellasta.

Mulla tuli mieleen et voisko tää olla siitepölyallergiaa? En muista että mulla olis ollu aiemmin tällasta

5

391

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

Hyvin mahdollista, sillä lepän siitepölyä on ollut runsaasti ilmassa viimeaikoina. Myös katupölyä on paljon isommilla paikkakunnilla.

http://www.siitepoly.fi/

• minä

Mulla koivu,kissa ja pölyallargiat.Nyt viikon nuha(kirkasta).Yskittää.Muutama päivä sitten oli vähän lämpoä.Väsyttää.Ei tää ainakaan flunssaa ole.Katupölyä paljon ja mitä siitepölyä nyt on ilmassa?Paranemisiin.

• KIUSALLISTA

Kyllä on hankalaa tämä aika vuodesta,on siitepölyä,katupölyä,ehkä kämppäkin homeessa,mikä lisää oireita entisestään,onko kellään tietoa,jos muuttaisi Espanjaan tai Portugaliin minkälaiset siitepöly ongelmat sieltä löytyy,katu pölyä varmaankin vähemmän??

• oma valintasi on

Allergiat ovat elimistön immuunijärjestelmän ylireagointia vieraisiin aineisiin, jonka todellinen syy voi olla kelvoton ruokavalio joka pitää hälytystilaa yllä kehossa.
      Kun elimistön pommittaminen väärällä ravinnolla lopetetaan, myös immuunijärjestelmä rauhoittuu.

Kannattaa perehtyä aiheeseen, sillä voit päästä kaikista allergioista eroon vain muuttamalla ruokavaliotasi.

Mulla viljat aiheutti kaikenlaista ikävää ja allergiaa

http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

• henna3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1712
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      463
      1273
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1150
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1063
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      39
      942
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      907
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      173
      677
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      662
    Aihe