Tokmannilla halvin keskiolut.

Jännitin.Turhaan!

Kävin tänään, ostin 24 pulloa. Juhlin syntymäpäiviä. Jännitti mennä. Että jos sattuu se yksi myyjä. Hyvin meni. Ystävällinen kassa oli. Sydän pamppaili ja hikosin, turhaan! Sydänrytmi lääkkeitä jouduin ottamaan. Piti kysyä yhdestä tuotteesta, en vain uskaltanut kun en tiedä kuka se yksi myyjä on joka hermostuu kysymyksistä. Olisi pitänyt kysyä kassaneitiltä kun se oli ystävällinen. Olen kait liian arka. Mutta kun en halua ketään hermostuttaa. Alkossa myös kävin. Tulee Synttärivieraita illalla.

34

11866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

hahaha haa :D

• Jännitin. Turhaan!

Kävin tänäänkin Tokmannilla, piti ottaa kuski kun venähti myöhään Synttärien takia. Ostin pattereita ja jotain muuta pientä. Jännitti. En kysynyt keltään mitään, pelotti kysyä..Kassalla kädet vapisi, sydän jyskytti. Kassa oli ystävällinen, reissu meni hyvin. Nyt kotona toivun jännityksestä.

• Kohtalon kamusi...;

Hyvähyvähyvä....pienin askelin eteenpäin myös Tokmannilla. Sympatiat tuli heti puolellesi, ihan kuin minä Tokulla ja kaupoissa.
      -Hiki virtaa kun jännittää ja pelottaa jos en löydäkään....just niitä tuotteita mitä tulin hakemaan.
      Jos en löydä, etsin.
      -Menee aikaa ja pää pyörii myyjien pelosta....mitä ne nyt?!
      -Pelottaa kun luulevat varmasti varkaaksi. Pälyilen ja etsin tuotetta, sydän pomppii ja veri kohisee päässäni.
      -Haluaisin. Mutta en uskalla. Koskaan. Missään. Paitsi kotona. Ja kännissä.
      Haluaisin nimittäin HUUTAA ETTÄ hei, minä EN OLE VARAS vaikka olen kuin olenkin varmaan epäilyttävän oloinen.
      -En uskaltaisi kysyä: yleensä hakemani tuotteet on suunnilleen kahden hyllyn, n.20 askeleen päässä.....arkailen..
      -Katson kuka olisi hyvällä mielellä, valitsen myyjän. Rohkaistun. Kysyn. Saan vastauksen ja olen pian jo ulkona. Ulkona!!!
      -Minä tein sen! Minä uhmasin tilannettani! Minä kysyin, hain tuotteet, olin kassalla ja maksoin. I did it!!
      Vaikka todennäköisesti olin naamaltani kuin Suomalaiset Rhodoksella turisteina.
      So what, olen vain arka. ja ujo. Paitsi vkloppuiltaisin; Silloin juon ja kirjoitan joskus tänne, milloin sanan tai kaksi toisaalle.

I did it:)))) Kiitos Tokmannin myyjälle. Kiitos yllä olevalle jännittäjälle kirjoituksestasi.

Nyt fiilistelen vaikka sama tilanne joka viikko, joka kuukausi. Joskus 2-3krt/vko:ssa, Kauheaa. Ymmärrän sinua täysin nimimerk."Jännitin.Turhaan!"

Niin tein minäkin- jännitin, mutta Turhaan....Hyvä me!!!

Pienin askelin vain eteenpäin. Minuutti minuutilta. Sekuntti kerrallaan!

Myyjät voivat haukkua tai irvistellä mutta NRS:n Tokmannilla he eivät toistaseksi pure, muista tämä niin helpottaa seuraavaa kertaa, toivottavasti!

t.Kohtalon toverisi

• Valitse, Maksa,Häivy

Sama juttu mulla kun käyn Tokmannilla(Luin kirjoitukset jotka käsitteli Tokmannia) vapisuttaa, hermostuttaa.. Valitsen itse tuotteet enkä kysele mitään, maksan ja häivyn ja kiireesti, ei myjätkään siten hermostu...

• Santtu R
        Valitse, Maksa,Häivy kirjoitti:

Sama juttu mulla kun käyn Tokmannilla(Luin kirjoitukset jotka käsitteli Tokmannia) vapisuttaa, hermostuttaa.. Valitsen itse tuotteet enkä kysele mitään, maksan ja häivyn ja kiireesti, ei myjätkään siten hermostu...

Ikävää että joutuu myyjiä jännittämään mutta muistakaa ettei siellä ole kuin 1 tai 2 myyjää joita pitää "pelätä"!
        K-kaupoissa ja Jukolassa ei tätä ongelmaa ole eikä kodinkone liikkeissä!

• expert/tietotapio
        Santtu R kirjoitti:

Ikävää että joutuu myyjiä jännittämään mutta muistakaa ettei siellä ole kuin 1 tai 2 myyjää joita pitää "pelätä"!
        K-kaupoissa ja Jukolassa ei tätä ongelmaa ole eikä kodinkone liikkeissä!

Kodinkone liikkeissä on mukava asioida, molemmissa. Musta Pörssihän lopetettiin, siellä asioin useasti ja oli mukavaa asioida. No onneksi kaksi liikettä on toiminnassa.

• kyläpuheet

Muista,että isojen kauppojen,varsinkin Alkon parkissa seisoo ainakin yksi auto,jossa merkataan muistivihkoon,kuinka monta kertaa viikossa käyt ostamassa viinaa,tai montako mäyräkoiraa kannat kotiisi. Oletko kyläjuopon maineessa? Iskikö pelko sisinpääsi?

• palvelupula

Tokmannilla on kumminkin myyjiä,mutta mäen alle kun laskeutuu niin ei tarvitse ainakaan pelätä myyjiä,kun niitä ei ole. Asiointi jää tekemättä,kun ei löydä haluamiaan tavaroita.

• tyytyväinen asiakas

Voit kysyä kassalta! Aina löytyy apu sinunkin ongelmaan, Ääs kaupassa myyjät ei vituilla maksukykyisille asiakkaille.

• kuurupiilos leikkiä!

No R-ässällä on vaikea löytää myyjiä, todella vaikeaa! Hyvä puoli on se että kun saa METSÄSTETTYÄ myyjän kiinni niin ei ne hattuile, ei kaupassa eikä netissä. Ostaisin enempikin mutta kun näyttää että kaikki myyjät on PIILOSSA. No, kassa auttaa löytämään piileksijät!

• tyytyväinen asiakas

Mikä on R-ässällä... Oliko sana Ryssällä?

• kuurupiilos leikkiä!

Rauta-Ässää tarkoitin. Vai onko se nykyään S-Rauta nimeltään.

• Rautian asiakas

Olisko liian vähän myyjiä Sok:n kodinkone ja työkalu myymälässä? Mutta kuten ylempänä joku kirjoitti niin JOS saa myyjän kiinni niin palvelu on kohdillaan. Ei herjaa kaupassa eikä netissä jälkeenpäin. Yksi ongelma on myös se ettei S-rauta ilmoittele jos on tarjouksia vai onko siellä tarjouksia ollenkaan? Rautia Naumanen ilmoittelee tarjouksista tiheään ja siksikin siellä kauppa käy luultavasti paremmin kuin kilpailijalla.
        Jukka T ja Hampinen, heillä on oikea asenne asiakasta kohtaan, myös kaikilla muillakin, kiitos siitä!

• asiakasjovuosia

Tuskin tätä p--kanjauhantaa kukaan myyjä on aloittanut,vaan joku aivovaurioinen huomionkipeä psykopaatti,joka on olevinaan viisas asiakas,jolle tässä maailmassa mikään ei käy.

• --------------------

Kyllä on valitettavasti aloittanut.

Tokmannin töykeä myyjä nimisellä palstalta löytyy.

Ja melkein alusta, noin kolmanneksen kelaat niin löytyy.

Johanna ja Jaanas nimimerkillä kirjoittivat.

Ja kuten todettu moneen kertaan niin vuosi sitten tapahtuneesta/sovitusta asiasta.

Asiayhteydestä kyllä selviää että ovat Tokmannilla töissä.

Minulla ei ole kaunaa Tokmanniin päin, käyn vain joskus.

En tiedä/usko että heillä on aivovaurio, tai asiakkaalla.

Ja jos on ei heitä pidä pilkata.

Kukaan ei halua itselleen aivovauriota.

Mutta kun se ei ole ihmisen käsissä mitä tapahtuu.

Voit kaatua kadulla/pihamaalla ja saada aivovamman.

Entäs Scuhahmer, ent.formulakuski? Pilkkaat sitäkin?

En tiedä tuliko nimi oikein mutta tiedät ketä tarkoitan.

Jätetään vammaiset rauhaan, ei he ole vammaansa halunneet.

Natsit aikoinaan surmasi vammaiset mutta onneksi ei eletä nyt sitä aikaa.

Hyvää kevättä kaikille lukijoille ja kirjoittelijoille!

Myös Tokmannilaisille!

• #¤%&/=?!

Joo. Myyjätkin on asiakkaita kun he käyvät toisessa kaupassa ostoksilla.

Tokmannilla yleensä halvin olut ja usein tarjouksessa.

Patterit ja öljyt myös halpoja.

Samoin kemikaalit ja auton vahat jne.

• järjetöntä

Kyllä vähänkin ns. täysjärkinen tajuaa,ettei pikku mokista kannata nostaa tällaista älämölöä. Niitähän sattuu varmasti niin asiakkaille kuin joskus myyjillekin. Nämä Tokmannivouhkaajat kirjoittaisivat vaikka kevään tulosta,jos on pakko kirjoittaa,niin olisi jotakin hommassa järkeä.

• Järjetöntä

Eipä, toivottavasti Tokmannin myyjävouhkaajat lopettaisi asiakkaiden haukkumisen netissä:))
        Se kun on siten että kun ja jos(?) ottaa alkoholia niin harkintakyky pettää meillä kaikilla:))
        Luin kaikki Tokmanniin liittyvät kirjoitukset ja on se niin myyjät aloittivat vouhkaamisen:)
        Kirjoittaisivat vaikka kevään tulosta, jos on pakko kirjoittaa, niin olisi jotakin hommassa järkeä.
        Niin keväästä: tuleekohan kesä aikaisin vai tuleeko takatalvi, mitteepä viisas on mieltä?))
        Oletko vaihtanut jo kesärenkaat? Mie vaihdan yleensä vapun kieppeillä:)

• järjetöntä

Kyllähän vähänkin ns. täysjärkinen myyjäkin tajuaa, ettei pikku mokista kannata nostaa tällaista älämölöä. Niitähän sattuu niin asiakkaille kuin joskus myyjillekin. Nämä Tokmanninvouhkaajat kirjoittaisivat vaikka kevään tulosta, jos on pakko kirjoittaa, niin olisi jotakin hommassa järkeä.

• Aivan turhaan

Et sitte huomannu et pulloista saa vähempi panttina pullonpalautusautomaatissa
      kun tölkeistä vaikka veis koko tyhjänkaljakorin sinne täynnä tyhjiä pulloja?
      Ja kaiken muun vaivan lisäksi kaljakori painaa ja on hankala kulettaa sekä voi pitää ääntä jos se helisee..

• aivan turhaan

No empä ajatellut koko asioo, onneks on viisaita immeisiä kuten sie jotka neuvoo, kitoos, kitoos palajon!
        Ei miun tarvinnu kantoo kaljakorrii vuan Tokmannin kauniit myyjät kantovat sen aaton takakonttiin!
        On siellä nii hyvä palavelu että oksat pois, kiitosta vuan myyjät!Hyvän vinkin annoit, taijat olla hyvä immeinen..?

• anna mun kaikki kest

hahahahahaaaa :D uskomatonta

• kassat mukavia on

Kyllä Tokmannilla hyvin pärjää kun ei kysele mitään.
      Tänäänkin kävin ostamassa tarjoustuotteita, itse etin tarvitsemani ja löysin myös. Menihän siinä aikaa mutta kun oon talvilomalla niin onha mulla aikaa. Pitää muistaa se sääntö ettei kysy mitään niin ostosreissu menee hyvin. Tai kysyy kassalta, ne on aika mukavia, ja vastaavat ystävällisesti.

• älämölöllä

Tokmannilla on mukava asioida ja tavarat löytyy mitä on hakemassa,mutta näitä kirjoituksia lukiessa tulee mieleen vanha sanonta,että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• älämölöllä

Tokmannilla ei ole mukava asioida ja tavarat löytyy mitä on hakemassa kun pitkään etsii, mutta ylläolevaa kirjoitusta lukiessa tulee mieleen vanha sanonta, että tyhjä tynnyri kolisee eniten.

• fakta

Halvat hinnat. P-ska palvelu. Tuotteiden laatu mallia Pohjois-Korea.

• kaikkallistuu

Kateellinen S-bonuksen kerääjä purkaa ärtymystään,kun joutuu mäen alta ostamaan paljon kalliinmalla.

• enoovuosiinkäynyt

No kun ei ole rahasta pulaa niin ei tarvitse ostaa p-ska laatua kuten sinä rahapulassasi ja kun saa vielä p--ka kohtelua rompekaupasta.

• säälittävää..

tehkää kilua ja lopettakaa toi itkeminen, kun ei teillä ole rahaa ostaa kunnon kaljaa.

• voivoivoi

Asennevammaisten on parempi pysyä kotonaan,tai siinnä tutussa Jukolassa,koska kaikissa kaupoissa ei joudeta vain heitä palvelemaan. Tokmannilla ei katsota,onko sinulla pussihousut,vai työhaalarit.

• voivoivoi

Voi voi voi...Tokmannilla on vain huono palvelu vaikka on tarpeeksi henkilökuntaa. K-kaupoissa ja S-kaupoissa luksus palvelu ja voi mennä jopa Tokmannin halvoissa vaaterökelöissä., Tokmannin vaatteet kyllä tunnistaa, mutta palvelu on ystävällistä ja voi mennä työhaalareissakin.

• valmistusmaa

Koreaa moittivalle,ikävä kyllä,mutta katsoppa telkkarisi,tai radiosi tyyppikilvestä,niin valmistusmaan kohdalla lukee useimmiten Korea,eikä se tarkoita sitä,että se olisi jotenkin kauniinpi kuin toisilla. Näin se vain on,kun siellä valmistaminen on halvenpaa,niin siihen on tyytyminen.

• tarkennusta

On 2 Koreaa, Etelä-Korea jossa tehdään luksustuotteita, esim. Samsung, LG, Hyundai, Kia jne. Elintaso korkeampi kuin Suomessa, luulisin.
        Sitten on Pohjois-Korea, rutiköyhä diktatuurimaa jossa ihmisiä kuolee nälkään, joku 10 v. sitten miljoonia..
        Tuotteen laadulla tarkoitetaan P-Koreaa eikä Eteläkoreaa.

• politiikkaa sekaan!
        tarkennusta kirjoitti:

On 2 Koreaa, Etelä-Korea jossa tehdään luksustuotteita, esim. Samsung, LG, Hyundai, Kia jne. Elintaso korkeampi kuin Suomessa, luulisin.
        Sitten on Pohjois-Korea, rutiköyhä diktatuurimaa jossa ihmisiä kuolee nälkään, joku 10 v. sitten miljoonia..
        Tuotteen laadulla tarkoitetaan P-Koreaa eikä Eteläkoreaa.

Pohjois-Koreasta tuskin tuodaan mitään kulutustuotteita, se on niin alikehittynyt maa. Ydinohjuksia ehkä johonkin toiseen diktatuurimaahan ehkä. Hyvä kun saavat edes kansalaiset ruokittua, eihän se ole kansan vika vaan järjestelmän ja julman diktaattorin. Satoja tuhansia ihmisiä vankileirillä ja syy voi olla jopa se että epäillään että on katsonut esim. EteläKorean televisiota tai kuunnellut radiosta ulkomaista ohjelmaa.
        Rottia syövät vankileirillä nälkäänsä ja kuolleisuus on korkea.
        Samoin " vapaat kansalaiset " näkee nälkää...
        Ei Suomessakaan kaikilla mene hyvin mutta jos verrataan P-Koreaan tai johonkin Afrikan kehitysmaahan niin siihen verraten Suomessa on hyvä asua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2105
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1806
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1523
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      57
      1317
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      73
      1146
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      991
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      969
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe