terähuolto

unski1

Klapisahan huoltoa kajaanissa? Onko ehdotuksia?

16

343

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikkinen

Minä vein kerran halakosahan terän viilaukseen niin lupasivat pari viikkoa ajaksi. Kuukauden päästä soittelin ja kysyin niin äkäsenö vastattiin että koska tartteisit ku on vielä kesken... että semmosia kokemuksia.

• unto

Tarkkaa työtä tekevät.

• unto

Terota ite rälläkällä. Pöydän päälle vaan kenolleen. Ite olen näin tehny. Meinaa vaan sinistää.

• unski1

Missäs se tämmönen kiukkunen terähuolto oikein on?

• Oma apu paras

Eikö viila pysy enää nykyihmisen kädessä. Haritusta voi lisätä vaikka jakoavaimella.

• janne6

Kuka perkele niitä ite kehtaa viilata? Kyllähän se on cnc kone joka nuo tänäpäivänä hurauttaa mutta tietysti jos kuukausi kaupalla huollossa menee... eihän nuo uudetkaan terät näy paljon maksavan.

• veijo4

Minä oon viilannu teräni yli kaksi vuosikymmentä enkä aijo tarvita minkään jonninjoutavan perähuollon apuja tulevaisuudessakaan.

• kommari

Entä kovametalli terä? Miten veijo4 semmosen viilaa?

• wolframikarbidi

"Miten veijo4 semmosen viilaa?"

Timanttiviilalla tiätty

• henry

Mikä on kovametalli terä?? Eikö ne kaikki oo kovia ja metallia?!

• kaenuulaenen2

Voe tolovanoeta...

• jantteri4

Minkähänlainen lie työpaikkana kun ovat työntekijää hakemassa? Pitäskö käydä piruuttaan kattelemassa onko ne miten kiukkusia?

• Jubeli

Olen joskus käynyt, siellä on vähän.. takakireä meininki.. ihmekkös tuo jos ei koskaan ole lomalla.. mutta eikö työnantajan ole tarkoitus huolehtia työntekijöiden lomista?! Paljonkohan tienaa teränhuoltaja?

• teräntylsyttäjä

Tuttu oli teränhuoltajana jokunen vuosi sitten keskisuomessa ja palkka oli 16 € tunti, eli ei mikään huippu....

• irvileuka2

Tuommoset nyrkkipajat jotka ei tuon parempia palkkoja maksa on sama kiertää kaukaa

• En tiijä.

Mikä on Klapisaha.Sanokaa jotka tiijättä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      190
      1831
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      116
      967
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      125
      897
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      59
      650
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      592
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe