Allerginen astma-gallup!

Tällanen gallup teille joilla on allerginen astma

Mille olette allergisia?

Pystyttekö käyttämään hajusteita yms. hajustettuja pesuaineita?

Onko teillä myös rasitusastma yms.?

Miten tuo allerginen astma vaikuttaa teidän elämään? (Paitsi että lääkkeitä pitää käyttää jatkuvasti)

Onko teillä jaksoja jolloin astma pahentuu?

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwwrewr

      Vastaus: Täyttä paskaa koko astma

    • Neurogen

      Sinulle Erwest, jäikö päivän röökit ostamatta, kun hermo noin piukeena vai krapula.

      • A-mies

        Erwest kyllä kun opit kirjoittamaan ja kasvat henkisesti ymmärrät ehkä näitäkin sairauksia. Jos poltat pääset "nauttimaan" astmasta cop-taudin myötä, antaa ajan kulua.
        Muistelepa silloin noita kommenttejasi kun sinnittelet lisähapen avulla pyörätuolissa.


      • A-mies kirjoitti:

        Erwest kyllä kun opit kirjoittamaan ja kasvat henkisesti ymmärrät ehkä näitäkin sairauksia. Jos poltat pääset "nauttimaan" astmasta cop-taudin myötä, antaa ajan kulua.
        Muistelepa silloin noita kommenttejasi kun sinnittelet lisähapen avulla pyörätuolissa.

        Niimpä


    • A-mies

      Aloittajalle,
      Kaikki voimakkaat hajuvedet, tupakansavu, diesel-käry, noki, pöly, bensiinin ja liuottimien höyryt saavat astman oireilemaan. Tällöin ilmansaanti loppuu ja tuntuu kuin olisi hapettomassa huoneessa.
      Myös pakkanen on pahasta -10"C on raja milloin ei voi enään mennä ulos talvella. Rasitusastma kohtaukset on saatu kuriin montelucasti tablet lääkkeellä.
      Talvikaudella on pari ilmankostutinta käytössä ja yli 40% kosteus helpottaa yöunta ja ilmansaantia. Paras olo on välillä 40-43%, ylemmästä arvosta ei mainittavammin hyötyä, alle 37% alle ei ole menemistä.
      Kaksi allergialiiton ilmanpuhdistinta (Daikin) puhdistaa sisäilmaa.
      Makuuhuoneen lattia imuroidaan joka toinen päivä (samsung robotti), muut huoneet keskusimurilla kerran viikossa.
      Lääkitys pitää ottaa ajallaan ja se mahdollistaa suht.normaalin elämän.

      • Kiitos vastauksesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe