Pienoisohjelma kalenteri

ei toimi :(

Win 7 pienoisohjelma kalenterissa näkyy vain tyhjä oranssi sivu. Googlattu parit ohjeet ja kokeiltu mutta ei apua. Olisiko vielä hyviä neuvoja ?

12

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • .. .|. ..

Just tuota meinasin kysyä. Eli ne on edelleen vaarallisia, vai liittyykö tämä siihen 8:n julkaisuun, että haluavat eroon moisista toiminnoista jotka bugittais 8:ssa?
        Paras olla vain käyttämättä? Itse olen nuo sammuttanut, kun vievät liikaa tehoja...

• .. .|. .. kirjoitti:

Just tuota meinasin kysyä. Eli ne on edelleen vaarallisia, vai liittyykö tämä siihen 8:n julkaisuun, että haluavat eroon moisista toiminnoista jotka bugittais 8:ssa?
        Paras olla vain käyttämättä? Itse olen nuo sammuttanut, kun vievät liikaa tehoja...

Ovat entistäkin vaarallisempia nyt, kun niitä ei edes teeskennellä päivitettävän.

• toni.

onko tuosta apuja? http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/desktop-gadgets-frequently-asked-questions#

Miten pienoisohjelman asennus poistetaan?
      Napsauta hiiren kakkospainikkeella työpöytää ja valitse Pienoisohjelmat.

Napsauta hiiren kakkospainikkeella pienoisohjelmaa ja valitse Poista.

Huomautus

Jos poistat Windowsiin kuuluvia pienoisohjelmia, voit palauttaa ne työpöydän pienoisohjelmavalikoimaan:

Valitse Käynnistä ja valitse Ohjauspaneeli. Kirjoita hakuruutuun Pienoisohjelmien palauttaminen ja valitse sitten Palauta Windowsin mukana asennetut työpöydän pienoisohjelmat.

• alkup-

Ei ollut apua. Kiitos kuitenkin.

• alkup- kirjoitti:

Ei ollut apua. Kiitos kuitenkin.

Kokeile jotakin muuta kalenteria jos tuo ei toimi kunnolla.

• fdsfsdfsdafsdafsdfsd
      • alkup_

Rainlendar asennettu. Tämähän vaikuttaa hyvältä :) Kiitos vinkistä.

• alkup-

Missä kansiossa nuo kalenterin tiedostot sijaitsee ? Olisko ideaa, jos poistaisi sieltä kaikki tuohon liittyvät tiedostot ja kopioisi toisesta toimivasta koneesta vastaavat tiedostot sinne tilalle ?

• alkup_

Joo löytyi. Poistettu koneelta 1 ja kopioitu koneelta 2. Siirretty koneelle 1. Sama vika, vain pelkkä oranssi raami näkyy :(. Olisko vielä neuvoja ??

• Windows 7:n pienoissovellusten tuki on loppunut, ei niiden pitäisi enää toimia ja pitäisi ottaa pois käytöstä turvallisuussyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe